Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultattråd NKK Lillestrøm 2012


Synnikken
 Share

Recommended Posts

Jeg hadde en dommer som trenger opplæring i rasen Siberian Husky. Vingla over hele fjøla, og Freke falt ikke ikke smak. Fikk en fin blå slufse.

Men annet kan man kanskje ikke forvente når man ikke finner ett eneste SH resultat fra dommeren hverken fra N, S, FIN eller DK og vedkommende er svensk?

Men HYGGELIG utstilling var det :)

Moro å se alle hundene, uavhengig av fargen de fikk på slufsa. Og snakke med SH folk fra hele norden (- Island) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Malle er nå juniorvinner, og var blandt de 2/17 som fikk ck, og fikk også certet. 10 mnd folkens, 10 mnd!! :-D

Sting norsk vinner! Skal inn i BIR og BIM snart :-) Han heter nå NUCH NordV 10 NV 09-10-12 Haugtuns CRC Sting! :-D

Gratulerer igjen med Sting! Jäger vant juniorklassen med ck og ble dermed Norsk Juniorvinner 2012:D

Posted Images

Leser det samme som Siri, bortsett fra at hvis jeg legger til godvilja, og myser litt, så kanskje det står "noe trang bakfra" på slutten.

Kanskje like greit om det ikke står akkurat det. Hva har det med utstilling å gjøre og hvordan kan dommeren vite noe såntsmiley-ashamed001.gif

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: ida!

Lexi klinket virkelig til i dag, med ei gul sløyfe :lol: alt var visst for lite og for lett. Kom ikke som noe overraskelse, så tar det ikke så tungt.

Fikk susset på noen fine shibaer, akitaer (stakkars folk, jeg virket nok litt tussete der jeg ba veldig pent om å få røre på hundene dems), gråhunder og svarthunder, så da ble dagen ganske så bra alikevel :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg Ida må vaske hjernen sin med litt plumbo, altså :lol:

Jeg kan jo så lite om utstilling og sånt, vet du :whistle:

Min beste venninne vant klasse 1 med 194,5 poeng med sin nye golden og fikk dermed H.P. Pettersen Minnepokal for 2. gang :D Sååå moro!

Amira og jeg vant fikk en stor pokal i finaleringen for beste ungdomsekvipaske (under 25 år) i LP gjennom året :)

Var det den lille jaktgoldenbebissen som kom på kurset i fjor høst, mon tro? Forresten: Gratulerer flowers.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme og halveis pakket ut :D

Kjørte en smule omvei hjem, så ble nå sent.

Men Santos gjorde som jeg hadde gitt beskjed om, fikk Exl, vant juniorklassen og er dermed Norsk Juniorvinner 2012 :bananas: :bananas:

Han dro den litt lenger og dro jaggu med seg CK også. :D

Dommeren var himla gavmild med de rød og ckne til hannhundene så vi slepte oss inn 13 av 17 hannhunder inn i beste hannhund, og der kom vi nå til kort bak alle nucher og sucher :P Så ingen plassering. Men kem bryr seg han er Norsk juniorvinner :jump:

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid så stas å komme hjem og lese resultat-tråd, alltid masse fine resultater! Gratulerer til alle fornøyde :)

Min Nemi ble BIM av 5 amstaffer (akkurat det jeg ville ha hehe) og heter nå: INT NORD DK UCH NS VCH SV-06 NORDV-10 NV-04-05-06-07-08-09-11-12 NVV-11-12 Sleepy Hollow :)

Ikke gærnt av en 11år gammal campinghund :wub:

BILDE KREVES! :) Gratulerer!

Stemmer nok det, ja!

Hvilken hund er dette? Jaktgoldenen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har snuppa mi vært på sin første utstilling.:)

Hun ble stillt av eier, jeg er forvært. Var ikke med dessverre, jeg er hjemme med øreverk :(

Resultatet ble en blå sløyfe. Hun trakk seg litt for dommeren. Hun har øvd en del med å stå på bord, men det er nesten bare

jeg som har gjort det.

Hun er ikke vant med store forsamlinger.

Er det et greit resultat for første utstilling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det en del resultater som er forbeholdt oss som har en million sonenvenner der ;)

EDIT: Herregudsmiley-ashamed003.gif Det skulle stått: Har en million sonenvenner på Facebook!! Tenk at jeg av alle kunne skrive et innlegg totalt uten mening. Bombesmiley-laughing001.gif

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er hjemme fra D4A, og har lovet Leah at hun skal slippe å bade og føne den neste uka *ler* Stakkars, hun ble badet og fønet på tirsdag, badet og fønet igjen i går formiddag, og så badet og fønet igjen i går ettermiddag. Hun har stått veldig mange timer på bord det siste døgnet, og hun var veldig lei av alt pelsstellet (hun er søt da, hun overser oss når hun blir lei :lol: ).

Vi er fornøyd med resultatet også, nr 2 i juniorklasse uten CK, men med veldig fin kritikk:

Utmerket proposjoner på velbygget tispe. Langt velmeislet neseparti. Velansatte ører. Mørke øyne. Komplett bitt. Sterk rygg, bra hals. Flate poter forab. Fin klipping. Normalt vinklet bakstell(?). Dyp svart pels. Strammere klipping. Rør seg noen ganger og får til på utmerket vis. Rør seg fjærende lett. Trivelig temperament.

Dommeren kom til datterbarnet etter at han hadde dømt klassen ferdig, og sa at han syns hun var ei fin tispe, men hun trengte å lære seg å løpe ordentlig i ringen. Leah var nemlig veldig opptatt av alle de andre i ringen, så hun lå mer eller mindre flatt langs gulvet for å komme seg frem - derav "rør seg noen ganger og får til på utmerket vis". Jeg syns egentlig det er imponerende at han fikk med seg at hun noen ganger klarte å løpe på utmerket vis :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...