Gå til innhold
Hundesonen.no

Morgen gretten ?


Michelle

Recommended Posts

Hei, lurer på om deres hunder gjerne vil sove lengre enn dere på morgenen ? Noen ganger har jeg opplevd at Askepott ser på meg og ikke reiser seg, og hadde hun da kunne snakket tror jeg hun hadde sagt: "5 minutter tiiiil ? Pleeeeeeeeeeaaaaaaaaase ?

Hihi, hun ser SÅ TRØTT ut, og har bare lyst å sove mer...tihi !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei så absolutt ikke med en gang lyset i gangen blir tent så skal de ut, så hvis vi vil slappe av litt og mate unger å sant før vi lufter så bare lar vi vær å tenne lyset i gangen he he he de er så dumme at de ikke skjønner det. lurer dem trill rundt vi ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

whykitha er en hund som elsker og sove lenge. hun ligger til jeg er feridg og stelle meg og de andre er ut på morran toalette,

når jeg er ferdig står hun kanskje opp.

hvis hun orker for og gå på dohehe

ellers så vil hun sitte i fanget og kose litt :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tini, tini tini!

Hun vil heller sove enn å gå ut på do!

Og hun Snorker!

Hvis jeg løfter henne opp og ut så står hun der bare å ser på meg dumt!

"Hva søren er det du driver med" Helt sikker på at hvis blikk kunne drepe! hehehe

Men men hun tisser da en liten skvett å løper inn igangen med en gang! hehe! Og opp i senga igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tequila har det værste "morratryne" jeg noen gang har sett!!!! Når jeg er tidlig oppe og skal på jobb så hender det ofte at jeg dusjer, steller meg, spiser og gjør meg klar til å gå ut og jeg ser ikke snurten av henne, jeg må rope henne fram og si "the magic word" flere ganger før hun våkner nok til å orke å dra seg fram fra innunder sengen min.. Og da er alt lys skikkelig skarpt og plagsomt! Tror nok hun tenker tanker om mamma'n sin da som ikke er verdt å nevne her...! [-X :D Rare rare dyret... :D Men hun er ganske så søt da!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...