Gå til innhold
Hundesonen.no

Running Spot's Absolute kull


ceccy
 Share

Recommended Posts

  • Svar 499
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da har vi vært på ul og den viste *trommevirvel* Det blir valper i desember!! :-D

For en natt det har vært! De tre første valpene kom mellom 19.30 og 20. Så var det et opphold til 20.50. Disse valpene kom lekende lett og vi trengte bare sitte og observere. Så gikk det 1 time og 30

Dagens glade! Fate har lagt på seg 12 gram siden i morges!

Hun har lagt seg ut mye og tidlig. Lurer virkelig på hvor mange det er? Eller kanskje det er bare 6 men at de er store :angel:

Hun har lagt seg ut veldig tidlig! Hun har begynt å få problemer med å komme seg opp i sofaen og sengen nå :lol: Hun har jo en tendens til å gå oppi, men det sliter hun som sagt med nå for magen er litt i veien :P Så tar det litt tid før hun faktisk finner ut at hun må hoppe oppi for å komme seg opp, så vi ler jo litt av henne til tider :lol:

Lurer også på hvor mange det er inni der, men jeg tenker at Era er en så passe slank hund til vanlig og valpene vokser jo inni der nå, så det er vel kanskje naturlig at hun legger seg ut så passe tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 uker i morgen :-)

Hun har lagt seg ut veldig tidlig! Hun har begynt å få problemer med å komme seg opp i sofaen og sengen nå :lol: Hun har jo en tendens til å gå oppi, men det sliter hun som sagt med nå for magen er litt i veien :P Så tar det litt tid før hun faktisk finner ut at hun må hoppe oppi for å komme seg opp, så vi ler jo litt av henne til tider :lol:

Lurer også på hvor mange det er inni der, men jeg tenker at Era er en så passe slank hund til vanlig og valpene vokser jo inni der nå, så det er vel kanskje naturlig at hun legger seg ut så passe tidlig?

Det er ved rundt 5 uker jeg har merket at Talli har slitt mest fysisk og blitt "hemmet" av drektigheten. Ikke ville gå mer enn 1 km før hun ville hjem, passgang, finner ikke stillingen o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ved rundt 5 uker jeg har merket at Talli har slitt mest fysisk og blitt "hemmet" av drektigheten. Ikke ville gå mer enn 1 km før hun ville hjem, passgang, finner ikke stillingen o.l.

Era begynte å roe tempoet ved 3 uker hun :P Har funnet ut at hun ikke er helt normal hehe

Her er ståbilde fra i dag, 5 uker siden første parring :)

016-8.jpg

Og den vordene mor passer på å kle seg godt før hun skal ut i stormen :)

023-10.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...