Gå til innhold
Hundesonen.no

Storm - selvlaget stabijhoun :)


jaktlykke
 Share

Recommended Posts

  • Svar 314
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Oi!  Lenge siden forrige oppdatering ? Men kort fortalt - siden sist har det skjedd litt av hvert! Fra juli 2015 og til april 2016 har vi gått en hel del ettersøk på oppdrag fra politi/viltn

Da lager jeg likegodt en egen tråd om stabijhoun Storm som jeg skal hente på Arlanda, Stockholm om snart to uker! Storm er et resultat av parring mellom min egen hannhund Amigo (N DK UCH NORD VCH N

Vi har vært på skogstur i dag også; og det likte de godt! Juhuuuu! En slags fri oppstilling Helt plutselig inviterte Amigo til lek - og sprang rundt som en tulling rundt Stor

Posted Images

I dag er det farsdag - og her tar far og sønn en liten formiddagsstrekk!

531028_10151295081526970_1230069698_n.jpg

Storm har blitt skikkelig husvarm nå og får helt raptus når han har vært ute og tisset. DA er det action for alle penga og han sklir bortetter gulvet for å invitere til lek med pappaen. Amigo på sin side har hittil helst unngått ham, men nå i dag så har de lekt littegranne sammen.

Gi meg leka tilbake:

Tigerleka til Storm fikk nemlig Amigo fatt i og den ville Storm absolutt ha tilbake. Jeg var veldig påpasselig for å unngå at det ble noe kjeftament fra Amigo sin side, men han tillott valpen å ta leken fra ham uten å si fra.

Når Storm ble litt for masete og klengete så hoppa Amigo opp i sofaen og kom med et kjapt knurr til plageånda og deretter fikk han være i fred. Han synes han er litt plagsom foreløpig men det går seg til!

Ellers er Storm veldig trygg og veltilpasset - da jeg skulle støvsuge i dag så gav han fullstendig blaffen i om jeg suste rundt ørene på ham.

Støvsuger`n:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...