Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpesosialisering i Arendal/Grimstad-området


LHW
 Share

Recommended Posts

Hei!

Er det noen i Arendal/Grimstad-området som kunne tenke seg å treffe min 14 uker gamle valp?

Jeg kjenner ikke så mange med hund i nærområdet, og de jeg kjenner er ikke helt som de skal være. Derfor trenger hun å treffe trygge og rolige hunder med godt språk i alle størrelser, og også andre valper.

Det hadde vært veldig hyggelig om noen vil treffe oss! Det gjør ikke noe om dere er litt utenfor Arendal/Grimstad, men ikke for langt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arendal & Omegn hundeklubb har fb gruppe. Det er en del med staff og andre bullehunder rundt her,vet det er en gjeng med fransk bulldog som treffes jevnlig. Fransk bulldog aust-agder tror jeg fb gruppa heter. Mine mynder syns bullehunder blir fryktelig uhøflige og hardhendte dessverre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arendal & Omegn hundeklubb har fb gruppe. Det er en del med staff og andre bullehunder rundt her,vet det er en gjeng med fransk bulldog som treffes jevnlig. Fransk bulldog aust-agder tror jeg fb gruppa heter. Mine mynder syns bullehunder blir fryktelig uhøflige og hardhendte dessverre :)

Takk, skal prøve på facebook også.

Jeg forstår godt at de syns det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...