Gå til innhold
Hundesonen.no

Drop in trening Drammen Hundepark i kveld Lp


Monica123
 Share

Recommended Posts

Haha! Anneguru! Bedre med guru enn gru, egentlig :P

Skal vurdere det litt til. Var det kl. 19? Og hvor i Drammen er dette (jeg vet ikke hvor annet enn Åssiden og Gulskogen kjøpesenter er)?

Og så må jeg evt. tenke ut noe vi kan trene på. Kanskje å gå på plass. Phew.

Edit: ligger det der langs den lange veien på åssiden forbi travbanen? der hvor det skal være et stort uteområde for hund? Og er det lov å slippe bikkja der så han får rast fra seg først selv om jeg ikke er "er kunde av Drammen Hundepark sin utsyrsbutikk." jeg kan sikkert finne på å bli det, altså, jeg bare er ikke det enda..

Å nei. Hva skjedde her? Hvorfor ble alt grønt?! Jeg får det ikke bort :(

Endret av Annegru
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står en del info på drammenhundepark.no. Du må registrere deg i butikken, og så kan du slippe hunden på det inngjerdede området. Kovu har helt sikkert lyst til å jage litt gårdshund, hvis han ikke er utslitt etter å ha inspisert den nye hagen til Tesh.

Det er jo bare å trene på det man trenger å trene på, enten det er kontakt, lek, sitt eller eliteøvelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, Robert ble jo helt forstyrra i går da han så at Kovu var der. Jeg tror han har en liten crush på ham, altså :)

Men alt er liksom på samme området? Hallen og butikken og uteområdet? Så da kan jeg liksom bare svippe innom og registrere meg først? Og vips, alt i orden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
eh. verden nekter meg :P på perm fra sykehuset. *vil trene hund*

Er ikke helsa som bestemmer her heller... men må komme meg dit uansett for å måle og forberede til stevne om en mnd, så da kan jeg like gjerne time det med en trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var utrolig deilig! Første treningsøkt vi har hatt på 2 mnd! Vi var vel 4-5 stk på 2/3 av hallen. Ble jo litt snusing og sosing, men Odin gikk bedre enn forventet. Kovu var totalt håpløs og greide ikke å løfte snuten fra bakken, men han er jo en sak for seg selv... Det ble nok siste drop-in-treninga for vår del nå som vi får hall på andre sida av byen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...