Gå til innhold
Hundesonen.no

Trening dagtid i Ås(-ish) denne uka


Ingvild
 Share

Recommended Posts

Guest Michellus

Jeg tenkte ikke fast som i fast en gang i uka til en hviss tid, men kanksje noe vi kunne gjentatt litt ofte? :)

OM jeg jobber da, så kan jeg jo evt be om å få byttet vakt :) Vil veldig gjerne være med se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Leker er enda kulere enn pølsebiter

Haha, jeg er ingen sporekspert altså! Men hadde vi vært mange nok interesserte hadde det ikke vært umulig å fikse et eget sporkurs og leie inn instruktør selv, da.

Det var dumt. Vi får ta det igjen en annen gang! Jepp, jeg er der da! Heidi slutter ikke på skolen før tolv, så vi møter henne oppi skogen.

Å! Jeg hadde så veldig gjerne blitt med, nå som jeg for en gangs skyld har fri på fredagen. Men har jo selvfølgelig allerede planer.. Planene er forsåvidt å gå tur i Ås med ei venninne da, så kan jo hende vi møter på dere :D

Vi har heller aldri gått spor før da, så det hadde blitt litt av en jobb for deg Ingvild - du har ikke vurdert å starte sporkurs for soniser i Ås og omegn da? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld så mye for sent svar! Er ikke ordentlig hjemme før nå. Men nei, jeg kan ikke. Jobber 11-19 :(

Det var dumt. :( Vi får ta det igjen en annen gang!

Da er jeg på stasjonen 11.34. Er du der da Ingvild, eller kanskje heidihj? :)

Jepp, jeg er der da! Heidi slutter ikke på skolen før tolv, så vi møter henne oppi skogen. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok :D Vi er vel lette å se, knallgrønn goretex jakke og en engelsk setter, hehe :) Bra trening for hundene å gå tur ved siden av hverandre uten å hilse, gjorde det da jeg møtte Julie herfra også, og begge hundene sleit de første minuttene, og så gikk de såå fint :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for en kjempefin dag :D Jeg er minst like sliten som Bris, han ligger rett ut ved siden av meg :P Utrolig morsomt å lære litt spor, og veldig gøy å se at Bris klarte det ganske bra med tanke på at det var første gangen og at han er en setter som ikke har det så naturlig for seg å gå etter spor på bakken. Jeg er veldig fascinert over at hundene klarer å lukte dette, så det var gøy å se at min egen hund klarte det :)

Virket som både menneskene og hundene hadde en god kjemi :) Tusen takk Ingvild, som tok deg tid til å hjelpe oss og lære oss.

Jeg fikk bare tatt bilder av Ingvild og Geo i sporet, for jeg gjemte meg for Heidi og hennes vakre malamut :)

DSC_3712.jpg

DSC_3720.jpg

Bris hadde såå lyst til å være med da Geo gikk sitt spor :)

DSC_3716.jpg

Liten pause

DSC_3718.jpg

Geo og Bris :)

DSC_3727.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig :) Jeg vil også være med dersom dere skal trene spor en annen gang :) Har gått sporkurs tidligere, men det er vel 9 år siden nå, så kan ikke påstå at jeg husker så veldig mye :P Lydighetstrening er jeg også med på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...