Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater Hamar 13-14 oktober


MonicaT
 Share

Recommended Posts

Jeg bare må le bittelitt SandyEyeCandy :) Men på første bildet ser det ut som om dama har fingern langt inni herligheten hennes (en tilfeldig handler som har bikkja si på gulvet). Så når du skriver at hun ikke liker undersøkelser bakover måtte jeg bare flire litt - det er ikke vondt meint altså :)

Frøkna di er skikkelig fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Finner ikke noen resultat tråd, så da starter jeg en Jeg stilte Dirk i dag og vi fikk Excellent, CK, Cert, Cacib og BIR. Utrolig gøy. Vi valgte å vente på BIG finalen selv om Breton sjeldent blir

Gratulerer til alle som er fornøyde! Jammen har vi fine hunder her på sonen Og en av dem ligger ved siden av meg her SuperSmula, VakkerSmula, søte, snille beste Smulebarnet mitt løp som en dron

Yeah! Lykkerus her også. Dagen startet med at lille bostondyret showet seg til sitt siste Cert og ble derved Nordisk Champion, men den lille damen ga seg ikke der - ble også BIR! Senere startet be

Posted Images

Saga fortsetter med bra resultater :) debut i championklassen og ble beste tispe med Cacib og tilslutt BIM :)) Ikke verst heller med tanke på at det bare er 2 uker siden hun var forgiftet og holdt på å dø.. Fin kritikk var det og. Gratulerer til alle som er fornøyde :)

Gratulerer! Saga er bra fin hun! :ahappy: Husker du hvem som fikk tispecertet?

Og ånei! Hva skjedde? :/

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som er fornøyde! :flowers: Jammen har vi fine hunder her på sonen :ahappy:

Og en av dem ligger ved siden av meg her :D

SuperSmula, VakkerSmula, søte, snille beste Smulebarnet mitt løp som en dronning, sto som en statue, flørta og sjarmerte og sto til slutt igjen som BIM, endelig med storcertet i boks :banana:

13 påmeldte sorte, 9 møtte (4 hanner og 5 tisper), 3 fikk CK, og Smula var den eneste tispa som fikk det :D

Kritikken:

"Stor, tilstrekkelig substans. Feminin. Meget godt hode og uttrykk. Utmerket hals og overlinje. Tilstrekkelig vinklet. Utmerket pels og farge. Beveger seg stramt og energisk, kunne hatt noe mer driv bak."

E, 1AUK, CK, Cert, 1BTK, Cacib, BIM :D:banana::hyper::jump: :snuser: :blissysmile:

  • Like 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jäger var alene i klassen sin i dag, men siden jeg vet at dommeren er utrolig streng så var det slett ingen selvfølge at han skulle få ck av den grunn. Men dommeren likte han tydligvis, så ck ble det :)

Søsteren hans, Sushi, debuterte i juniorklassen i dag, og av 7 stk i klassen var hun den eneste som fikk excellent og fikk også ck. Og jammen tok hun like godt storcertet også, alltid greit å ha det i boks! Omtrent 30 tisper kjempet om tispecertet i dag, så det var ikke værst av lille snuppa :) Reservecertet gikk til Nellyvill's I'm The One "Ine", som jeg stilte i btk :)

Fredrik ble 4 beste hannhund av nesten 30 hannhunder, så veldig fornøyd med det også!

Også stilte jeg verdens herligste Odin for første gang i veteranklassen, hvor han ble nummer en av tre stk. Ingen ck, men er såå fornøyd med hvor glad og sprudlende han var i ringen!

Gratulerer til alle som er førnøyde med helgen :)

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til alle og bedre lykke neste gang til de som trenger det :)

Vi stilte igår og jeg er veldig fornøyd med resultatet! Valpekjøperen vår som fra Sverige fikk norsk cert som hun ville ha og dermed ble finfine Cricket Norsk Utstillings Champion :bananas: han ble også 2.beste hannhund, veldig fornøyd med det!

Jeg stilte en liten Flis og hun vant først åpenklasse med ck, også noen veldig spennende minutter før hun tilslutt endte opp som reserve beste tispe.. Dessverre "kun" med ett reserve cert, så da ble hun kanskje reserve champion også da? :innocent: vi ønsker oss et stor-cert for championatet men det får hun vel en eller annen gang. Vi er liksom bare aldri aleine i rasen hehe.. Uansett er jeg kjempefornøyd med fineste Flispipen, da jeg aldri hadde trodd hun skulle få ck engang for et år siden....

Viktigst av alt så har vi hatt en utrolig koselig helg, masse skravling med kjente og ukjente- akkurat sånn det skal være jo :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt en flott dag i Skipet og er godt fornøyd med resultatene, selv om de kanskje ikke akkurat er champagneverdige.

Foenix'en min stilte i junior, og vi hadde en tidligere berneroppdretter som dommer, som er finsk - og finnene vet å bruke skalaen (premieskalaen er der for en grunn, så det er greit - premieringen betyr noe da). Jeg er veldig fornøyd med at vi fikk very good og sto som nummer to av seks - og den som slo oss endte til slutt opp med tispecertet, så hun stilte i en klasse for seg. Det var mye pent ellers i klasseen også, synes jeg. Jeg er stolt over at den hjemmelagede frøkna mi kunne hevde seg i klassen, for hun er en slow riser. Jeg er enda mer fornøyd med at hun faktisk travet hele tiden, da hun ikke har vært så innmari kresen på gangarter, og jeg har slitt litt med å roe en entusiastisk hund ned nok til at den finner fram landingshjulene.

X'en var også påmeldt, og har ikke vært utstilt på et halvt år. Men når hun har pels og to småcert, må en jo forsøke. Det er så deilig å være i ringen med henne, for selv om hun har hatt lang pause vet hun nøyaktig hva hun skal gjøre, og det er ikke noe dill med henne. Hun er en rutinert sirkushest som jeg elsker å stille. Gleden ved å ha en voksen hund! Det var 13 i hennes klassen (i ring 13 - det er litt for mye 13 for at jeg er komfortabel, altså), og vi endte med excellent og uplassert - men knallkritikk og sterk konkurranse for streng dommer, så da er jeg godt fornøyd.

Vi var også påmeldt i klasse 1, men jeg orket ikke å stresse med det. Jeg hadde håpet at klasse 1 skulle starte 0900 så vi kunne få gått mens bernerhannene ble bedømt, men første fellesdekk startet rett før juniorklasse tispe og Foenix skulle inn, og siste fellesdekk ble avholdt mens jeg var inne i konkurranseklassen med X'en. Så da tok vi en ikke møtt, framfor å spurte fra den ene enden av Skipet til den andre. Jeg ville bare ødelagt stevnet for oss selv uansett, om alt måtte skje i hyrtenstyrten med høy puls. LP-stevner er det flust av, det kan vi få til senere om vi vil.

Gratulerer til alle som er fornøyd med dagen!

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, så mange flotte resultater!!

Vi er superduperfornøyde! (Masse titler) Kingwanas Hellblazer Of D'Guard kom fra Danmark og ble BIR og BIG 2 (Med Cert og Cacib og har dermed det han trenger bortsett fra alder på INT U CH) ! N U CH Kingwanas Glory Of The Spotlight BIM med CACIB!

Jippi hadde sin debut blant de voksne med stil: vant klassen sin med ck, og ble 2 btk med storcert på 1. forsøk!

KAmar ble 3 bhk med exc og ck som vanlig.

Når jeg kom inn med oppdrettergruppen (Der Lill var super innleid handler) sa dommeren "But these are all the ones I picked out!" Ha ha :)

Fikk super kritikk og HP på oppdrettergruppen. I finaleringen hadde Bananen sin debut som handler og handlet Kamar selv. Snakk om debut. Vi snakker ikke valpeshow her liksom. Neida. Rett inn i store ringen på en NKK utstilling. tøffe Bananen!

Et bilde fra oppdrettergruppen i raseringen.

485706_10151048259827693_1749552257_n.jpg

Stjålet av HHC :D

283424_10151048260012693_1720309148_n.jpg

Og heeer debuterer Bananen som handler i finaleringen på NKK! Tøffa!

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Saga er bra fin hun! :ahappy: Husker du hvem som fikk tispecertet?

Og ånei! Hva skjedde? :/

Tispecertet gikk til fjelldronnigens fagra som ble champion :))

Vi tror hun ble forgiftet av selsnepe, en veldig giftig plante. Ble ufattelig dårlig og ble lagt inn på jeløya i 5 dager. Slima og hadde grusomme rykninger i ansiktet. Klarte ikke å gå og var hypersensitiv og redd. Hadde flere krampeanfall når hun lå på jeløya også... Men berga seg heldigvis :)) vet ikke hva jeg hadde gjort om jeg mista henne på den måten.. Grøss

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tispecertet gikk til fjelldronnigens fagra som ble champion :))

Vi tror hun ble forgiftet av selsnepe, en veldig giftig plante. Ble ufattelig dårlig og ble lagt inn på jeløya i 5 dager. Slima og hadde grusomme rykninger i ansiktet. Klarte ikke å gå og var hypersensitiv og redd. Hadde flere krampeanfall når hun lå på jeløya også... Men berga seg heldigvis :)) vet ikke hva jeg hadde gjort om jeg mista henne på den måten.. Grøss

Åååh, hun har jo vært så nær endel, så bra!

Og huff, det hørtes helt grusomt ut! Mareritt. Utrolig godt at det gikk bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...