Gå til innhold
Hundesonen.no

Vom & Hundemat + Eukanuba Working Endurance


Mari
 Share

Recommended Posts

Selger 3 uåpnete sekker med Eukanuba Working Endurance og en 20 kilos sekk Vom og hundemat, helst samlet, for til sammen 1000,-

Har også ca en bærepose med Eukanuba som har ligget i bøtte, og nesten en hel sekk Vom & Hundemat (det er på øyemål så hold meg ikke til det) oppdelt i plastbokser som følger med om ønskelig.

Hundematen befinner seg i Trondheim.

Kontakt i tråden eller på email til mcmari@gmail. com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvor lenge du vil vente. Jeg får lønn den 30. og kan hente og betale da :)

Edit: 20 kg sekk med vom og hundemat hva er det? Tørrfor?

Vom og Hundemat er ferskfôr. Det er nummer 33 det er snakk om.

30. er ikke noe problem. Du må gjerne hente det før om du vil det også. Jeg tar uansett helst betaling på konto. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Spørs om du får ei frossen blokk oppi der altså, men nå skal jeg ikke uttale meg om ryggsekken din forsåvidt. :D

Det er en 60l sekk som har båret mange kg voh :D Men blokka er dessverre akkurat litt for bred til å komme neddi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er ikke en busstur unna meg :P

Jepp. Sjekk ut Timesekspressen. Riktignok en lang biltur men... :D

Haaaar så lyst, men ikke plass i fryseren :(

Jeg kan ha det her til du får plass om du vil. Jeg vil bare at det skal bli spist opp egentlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ha det her til du får plass om du vil. Jeg vil bare at det skal bli spist opp egentlig. :)

Omg du altså! Da tror jeg vi kan si solgt! Så kan jeg komme og hente når fryseren begynner å tømmes? Vi har kjøpte inn mat for ikke så lenge sida nemlig, typisk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg du altså! Da tror jeg vi kan si solgt! Så kan jeg komme og hente når fryseren begynner å tømmes? Vi har kjøpte inn mat for ikke så lenge sida nemlig, typisk :P

Ikke noe problem det. Bare husk å si fra til meg du. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...