Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundegensere til salgs


Recommended Posts

Åh, den ble kjempefin Frida!

Jeg håper hun fortsatt strikker når vi har fått valpen vår! Han trenger i utgangspungtet ikke klær, men første vinteren er det godt med litt varme. Men jeg har ingen mål å gå utifra enda.

Desverre fikk jeg ikke lov å sambo å kjøpe til de andre for de hadde nok mente han. hmm kan jeg ikke forstå

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ,) Ble kjempefornøyd med den selv, og vet jo ikke hvor mye vi får bruk for den. Men da vi feks var på hytta i høst og det det var veldig kaldt inni hytta (og den ikke ble ordentlig varm før dagen etter) så jeg at Bris tydelig viste tegn på at han frøys og syntes det var lite kult. Og da tenkte jeg det hadde vært praktisk med noe sånt. Greit å ha når de må ligge rolig i kald bil, i pauser under trening osv :)

Prisen er 300 for liten hund, 400 for stor hund :) Bris var den første store hunden hun hadde strikket til, men den satt fint og var veldig pent strikket :) Jeg målte Isak da, så genseren er bittelitt for stor for Bris, men jeg synes den sitter finere og bedre på han enn på Isak. Men det er mulig det er slik fordi hun selv måtte justere oppskriften. Hun virker veldig hyggelig og er veldig rask til å strikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har kjøpt av hun jeg også. Ga hun målene forrige torsdag så kom den i posten på onsdag! Ble helt overasket jeg. Utrolig raskt og veldig god service. Lilla & hvit fana genser. Lite bilde men,har på seg den på profil bildet her.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det så jeg :D Men ønsker meg Marius genser til meg selv til jul, men tviler litt på fargene som man får kjøpt på husfliden. Har egentlig lyst på andre farger enn "originalene". Hadde jo vært super søtt (og litt harry) å få strikket Marius gensere til meg og voffsa som matchet! Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi uten nett en stund, men her har det tatt av. såå gøy!

Først av alt den genseren ble jo kjempe fin "Frida og fuglehundene". Satt jo som støpt også så fin den var i grå og hvit. hehe hun er en rææser på å strikke også er det likevell så nøye og bra kvalitet.

Jeg vet ikke hvor mye hun skal ha for en marisugenser til menneske eller om hun gjør det på bestilling, men send henne en mld eller ring henne for å spørre. nr hennes er 950 43 851. Gjør gjerne det samme du som hadde de linkene og hør om hun kan strikke en av dem.

Så bra "gåsa" at du også har bestillt og fått genser. den så kjempe fin ut. Fornøyd med den?

Supert at du har holdt tråden levende mens jeg har vært bortevekk "Frida og fuglehundene" :bananas:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :) Ja, hun strikker så utrolig pent og er veldig rask og serviceinnstilt :) Og veldig billig :) Det kommer så absolutt flere bestillinger fra meg etterhvert.

Jeg er helt forelsket i den genseren selv, og vi brukte den her en dag det var minusgrader bare fordi den er så fin, ikke fordi vi måtte, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linda=D: jepp er veldig fornøyd super fin! Kun brukt den en gang så langt for ble jo mildvær men,kommer til bruke den hele tiden når blir vær for det;)

Møtte ei med Toy Puddel i dag som snakket om at villa ha genser til hunden sin. Ga hun så tlf nr så hun tar nok kontakt. Nr på tlf min er lagret som: Tara,genser;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...