Gå til innhold
Hundesonen.no

Potensiell forvert til papillon søkes


Maria
 Share

Recommended Posts

Hei! Legger ut denne her jeg. I tilfelle sonisene synes dette er interessant :)

Potensiell fôrvert søkes til papillon valp

Jeg vurderer å kjøpe en papillonvalp som da eventuelt skal settes ut på fôr. Jeg vil se på potensialet for å begynne så smått med avl i fremtiden, og begynner smått å "sette sammen" mitt avlsmateriale. Det avgjøres ikke før hunden er rundt 6 uker gammel hvorvidt det er en hund jeg vil kjøpe eller ei, men slik det ser ut nå har kullet det potensialet jeg er på jakt etter. Valpen vil være leveringsklar mot slutten av november. Det står mellom en tispe og en hannhund, alt ettersom hvem som viser seg å være mest lovende.

Jeg ser etter noen som kan tilby valpen et trygt og godt hjem. Fortrinnsvis ønsker jeg at du/dere skal være bosatt i Oslo/Akershus eller omegn, da de gjør det enklere å holde jevnlig kontakt. Det er en stor fordel om du/dere er interessert i å drive med hundesport og bruke hunden til noe, og så absolutt en fordel om du/dere er vant med hund fra tidligere. En papillon er en aktiv, men familievennlig rase. De er smarte og kvikke, og er med på lange fjellturer så vel som å ligge lenge i fanget og kose. De kan bo i familier med barn, men det er en forutsetning at barna er rolige og forsiktige rundt hunden, da de er relativt små. Mer om rasen en lese på http://www.nppk.no . Rasen blir normalt rundt 2-4 kg i voksen alder, hannhundene noe større enn tispene.

Høres dette interessant ut? Ønsker du/dere en stor hund i liten kropp? Kontakt meg for nærmere informasjon eller for spørsmål. Jeg må presisere at det ikke er avgjort ennå hvorvidt valpen kjøpes eller ei. Men for meg er det viktig å tidlig sondere terrenget slik at jeg kan finne supre, potensielle forverter. Det er dessuten utrolig viktig at dette blir et godt samarbeid - tillitt er helt essensielt. Bilde sender jeg etter at vi er kommet i kontakt. Jeg ønsker kun seriøse henvendelser, og jeg vil gjerne treffe deg/dere før vi inngår en eventuell avtale. Kontakt meg hhv. på mail i første omgang.

Er dette noe for deg/dere - nøl ikke med å kontakte meg.

Mail: mariad_89@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...