Gå til innhold
Hundesonen.no

Hodelykt!


pippin
 Share

Recommended Posts

jeg er trøtt så klarer ikke å finne ut av det selv :P

 

er h14 ikke oppladbar? samboer ønsker seg hodelykt som ikke er oppladbar nemlig, og har notert h7 som et eksempel, men jeg tenker at h14 må jo være bedre siden det er nyere modell, men den må altså ikke være oppladbar :P

Var har batteri pakke.. :-P med slike batterier! Men du vet du får oppladbare aa batterier? For å ødelegge helt haha :-P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 208
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nei,sant det. Kanskje jeg bare skal gi ham lykta (Led Lenser H14 for å holde tråden) ,koble ham fra og vente på at han skal komme hjem med takeaway rådyr

Kjenner det er heeeelt ok at samboer kom hjem med en 2000 lumen, Magic shine lykt i går og sier den er begge sin http://www.xxl.no/Root/Sykkel/Utstyr-til-syklisten/Hodelykter---Magic-Shine/magicshine-

Det ble denne gitt! Magicshine.. Praktisk til både hodebruk og til å feste på sykkelen. Billig og med 900 lumen, altså lyser den godt! Gleder meg til den kommer og jeg får testet http://www.xxl.no

Posted Images

Var har batteri pakke.. :-P med slike batterier! Men du vet du får oppladbare aa batterier? For å ødelegge helt haha :-P

nå er du slem :P haha, neida, men jeg tror greia er at han vil kunne bytte batterier når den er tomt isteden for å måtte huske på å lade den, for det kommer han garantert til å glemme :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er trøtt så klarer ikke å finne ut av det selv :P

er h14 ikke oppladbar? samboer ønsker seg hodelykt som ikke er oppladbar nemlig, og har notert h7 som et eksempel, men jeg tenker at h14 må jo være bedre siden det er nyere modell, men den må altså ikke være oppladbar :P

De finnes vell i begge deler mener jeg, men han er klar over hvor lite batteri tid det er på disse lyktene og hvor mye penger han må bruke på batterier? Jeg ville heller kjøpt en reserve batteripakke slik at når man tar en ut av laderen så setter man i den andre og da har man alltid en i reserve. Det går jo an og glemme og kjøpe batteri også, spesielt når man bruker så mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De finnes vell i begge deler mener jeg, men han er klar over hvor lite batteri tid det er på disse lyktene og hvor mye penger han må bruke på batterier? Jeg ville heller kjøpt en reserve batteripakke slik at når man tar en ut av laderen så setter man i den andre og da har man alltid en i reserve. Det går jo an og glemme og kjøpe batteri også, spesielt når man bruker så mange.

Det er jeg ikke sikker på, men han har understreket at det ikke skal være oppladbar, så regner med at han har sjekket det ut, vet han har lest masse tester for å finne et par å ønske seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg ikke sikker på, men han har understreket at det ikke skal være oppladbar, så regner med at han har sjekket det ut, vet han har lest masse tester for å finne et par å ønske seg.

Han vet sikkert hva han snakker om, men det er greit og være obs på. 3-4 timer er ikke all verdens så det blir jo antagelig noen batterier på en vinter. Men det går jo an og kjøpe vanlige ladebatterier også da, om forbruket skulle bli stort, og da blir det jo ca det samme :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vet sikkert hva han snakker om, men det er greit og være obs på. 3-4 timer er ikke all verdens så det blir jo antagelig noen batterier på en vinter. Men det går jo an og kjøpe vanlige ladebatterier også da, om forbruket skulle bli stort, og da blir det jo ca det samme :)

Må bare legge til at jeg har H14, og på en kald vinterdag må jeg ha med ekstra batterier om jeg skal være ute en god stund! Kulde suger batterier som bare det. Men til gjengjeld har jeg oppladbsre batterier da, flere av de ;)

Jeg spurte han diskret om det, og han hadd sjekket ut, og sa at det var mye lettere med ekstra batterier i lomma for han :P

Må bare legge til at jeg har H14, og på en kald vinterdag må jeg ha med ekstra batterier om jeg skal være ute en god stund! Kulde suger batterier som bare det. Men til gjengjeld har jeg oppladbsre batterier da, flere av de ;)

OG i tilleg har det kommet en H14.2 utgave

Jeg så det, men den var ikke så stilig i fargene da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...