Gå til innhold
Hundesonen.no

Ønsker å kjøpe et stålbur


Zitka
 Share

Recommended Posts

Europris sine er for små.

Hvor i landet? Hundefôrspesialisten har de billigste burene jeg har funnet i Oslo-omr., vi kjøpte nr. 5 der til Kovu. De har nr. 6 også.

Her oppe har de store bur iallefall. Eller hadde iallefall, det er lenge siden jeg kjøpte til Kodak. Men det er stort nok til voksenutgaven av han iallefall.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Europris sine er for små.

Hvor i landet? Hundefôrspesialisten har de billigste burene jeg har funnet i Oslo-omr., vi kjøpte nr. 5 der til Kovu. De har nr. 6 også.

Det er i trøndelagsområdet.. Kan sjekke et par butikker her også, men som regel er de kjempe dyre oppi her..

Njah, det kommer an på hva du mener med stort... Det er ingen med bredde/høyde over 65/70 cm, makslengden er vel 98 cm.

Det blir for lite ja.. "vi" vil ha så stort bur som mulig.. Slik som jeg kjøpte av deg en gang for lenge siden ;)

Du har ikke fler forresten? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en quote fra et annet forum, postet i år.

Her på europris har de ekstremt store bur. Mener det lengste var 120cm i lengden. Kjøpte selv et til 107 cm (tror jeg) i lengda, tror det kostet 499,-.

120 cm begynner vel og bli passe stort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dogman sitt nr 6. Husker ikke måla på det nå, men er hvertfall over 100 cm langt. Har ikke bestemt meg for om jeg skal selge det enda.

Edit: http://www.hapoo.no/butikk/bur-transport/stalbur

Mål:

124 cm * 76 cm * 80 cm.

Kan nok overtales til å selge det, om det kan plukkes opp på rena eller tolga/tynset/røros etter 20. oktober. Før det så har jeg ikke tilgang til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dogman sitt nr 6. Husker ikke måla på det nå, men er hvertfall over 100 cm langt. Har ikke bestemt meg for om jeg skal selge det enda.

Edit: http://www.hapoo.no/...ansport/stalbur

Mål:

124 cm * 76 cm * 80 cm.

Kan nok overtales til å selge det, om det kan plukkes opp på rena eller tolga/tynset/røros etter 20. oktober. Før det så har jeg ikke tilgang til det.

Om du har det på Rena, så kan jo jeg ta det med på toget til TRD :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har det på Rena, så kan jo jeg ta det med på toget til TRD :)

Det står på rena - så det kan du, om du orker. Det er stooooooort og veier et halvt tonn, så da må noen hente deg på stasjonen der oppe så du slipper å slepe på det. Bonden kjører deg til toget på søndagen. :)

Kruts: gi meg et hint om hun vil ha det? Vet ikke helt hva jeg skal ta for det da. 600?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står på rena - så det kan du, om du orker. Det er stooooooort og veier et halvt tonn, så da må noen hente deg på stasjonen der oppe så du slipper å slepe på det. Bonden kjører deg til toget på søndagen. :)

Kruts: gi meg et hint om hun vil ha det? Vet ikke helt hva jeg skal ta for det da. 600?

Om krutt vil ha det, kan hun hente det på stasjonen vøtt ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...