Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Lillestrøm 24-25. november


Benedicte
 Share

Recommended Posts

Ang startnr osv, når vet folk om de har noen til overs? Det var jo utrolig kjekt å låne det ifjor, så hvis noen har i år (når den tid kommer) så vil jeg gjerne ha et :)

Har jeg sagt at jeg gleder meg? :D Skal løpe rundt alle ringene og knipse bilder av alle sonenhunder jeg ser! Hvis noen ser meg løpe forbi er det bare å huke tak i meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 553
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dere bør elske meg litt nå, fordi jeg irriterte meg slik over at ringoppsettningen forsvant i hallkartet har jeg nå oppdatert siden sikkert 100 ganger for å greie trykke printscreen akkurat tidsnok ti

Og så blir det maasse huskyer på utsiden av bygget

Nå satser jeg på murermannen klarer å skjønne hva han skal

Posted Images

Ang startnr osv, når vet folk om de har noen til overs? Det var jo utrolig kjekt å låne det ifjor, så hvis noen har i år (når den tid kommer) så vil jeg gjerne ha et :)

Har jeg sagt at jeg gleder meg? :D Skal løpe rundt alle ringene og knipse bilder av alle sonenhunder jeg ser! Hvis noen ser meg løpe forbi er det bare å huke tak i meg!

Ikke glem Lundehundene :D De er det ingen som gidder og ta bilder av for de er ikke så spennende :shocked:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang startnr osv, når vet folk om de har noen til overs? Det var jo utrolig kjekt å låne det ifjor, så hvis noen har i år (når den tid kommer) så vil jeg gjerne ha et :)

Har jeg sagt at jeg gleder meg? :D Skal løpe rundt alle ringene og knipse bilder av alle sonenhunder jeg ser! Hvis noen ser meg løpe forbi er det bare å huke tak i meg!

Du var visst først ute, og så lenge moren min ikke plutselig bestemmer seg for å være med. Så stiller jeg jo to hunder, og har da et nr til overs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Tror jeg melder på Oscar i veteran og Melis i junior, har valper da, og det er oppdrettere fra hele Norge som har tenkt å legge inn besøk til oss den helga, ser at det kan bli litt hektisk!

Vurderer å kanskje bare invitere alle en av kveldene og serverer et eller annet, men kan kræsje med årsmøtet og oppdrettermøtet vårt den helgen.. Synes det er utrolig slitsomt å ha alle klubbens arrangementer den helga, og utstilling, OG valpebesøk, vet ikke om jeg er opplagt for alt :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang startnr osv, når vet folk om de har noen til overs? Det var jo utrolig kjekt å låne det ifjor, så hvis noen har i år (når den tid kommer) så vil jeg gjerne ha et :)

Har jeg sagt at jeg gleder meg? :D Skal løpe rundt alle ringene og knipse bilder av alle sonenhunder jeg ser! Hvis noen ser meg løpe forbi er det bare å huke tak i meg!

Da håper jeg malamuteringen er en selfølge å stikke innom? :ahappy::P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lyst å steppe inn å hjelpe meg med Betty? Da er jeg hvertfall 100% sikker på at hun får en fin opplevelse - å jeg klarer - kanskje, å gi slipp på kontrollfreaken i meg :P - Hun går i champion - men det kan jo når jeg tenker meg om hende du også stiller i championklasse med Offe.... æææææh

Hvis ikke Offe går i champion, så går jeg gjerne med Betty for deg vettu :D Vi får trene litt på morran da, så du ser at jeg gjør alt riktig etter Tatijana-boka :P (nå bare mobber jeg deg litt, er litt kontrollfreak selv...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var visst først ute, og så lenge moren min ikke plutselig bestemmer seg for å være med. Så stiller jeg jo to hunder, og har da et nr til overs :)

Jippi! :D Bare å si fra det når du vet om moren din skal være med eller ikke da :)

Da håper jeg malamuteringen er en selfølge å stikke innom? :ahappy::P

Hah! Såklart! ;) Polarhundene er viktig å få med seg! Kan prøve å time sånn at jeg er der når du skal ut i ringen, hvis du skal stille selv? Må få tatt et fint bilde av dere to!

PM har vel ikke kommet enda? Eller?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah! Såklart! ;) Polarhundene er viktig å få med seg! Kan prøve å time sånn at jeg er der når du skal ut i ringen, hvis du skal stille selv? Må få tatt et fint bilde av dere to!

:D

Jeg skal nok stille selv ja. Er jo ikke noe tess som handler, men sånn er det bare :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg har skrevet her jeg. :P

Men vi stiller hvertfall Santos i junior, går for tittelen ja. :P Og kanskje storcertet.

Håper han er oppe i pels til den tid. :)

Sasha stilles muligens i åpen klasse. Skal tenke litt på det.

Også stilles da muligens eget oppdrett, som blir 9mnd den 24. i juniorklassen. :) Skal høre med valpekjøperen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vurderer å stille med munsterlenderen. Litt usikker på om det da er best med unghund-klasse eller åpen klasse. Hun er 21 mnd på utstillingen, litt høy, så kanskje best med åpen klasse? Hadde jo håpt på å stille i brukshundklassen da, men det gikk ikke denne gangen...

Jeg er litt fersk på dette med utstilling, men er det slik at det deles ut seks vinnertittel innen hver rase på Lillestrøm? Junior, voksen og veteran til både hanner og tisper? Og hva ser man etter på veteran-klassen? Er det samme greia som i åpen klasse, eller legger de også vekt på hvor godt hunden holder seg (form, pels, tenner etc)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vurderer å stille med munsterlenderen. Litt usikker på om det da er best med unghund-klasse eller åpen klasse. Hun er 21 mnd på utstillingen, litt høy, så kanskje best med åpen klasse? Hadde jo håpt på å stille i brukshundklassen da, men det gikk ikke denne gangen...

Jeg er litt fersk på dette med utstilling, men er det slik at det deles ut seks vinnertittel innen hver rase på Lillestrøm? Junior, voksen og veteran til både hanner og tisper? Og hva ser man etter på veteran-klassen? Er det samme greia som i åpen klasse, eller legger de også vekt på hvor godt hunden holder seg (form, pels, tenner etc)?

Først og fremst, selvfølgelig skal du stille. Jeg er der uansett så da kan du bare spørre i vei :)

Og ang. klassevalg, hvordan oppfører hun seg når du løper "venstresvinger"? Er det fortsatt mye fjoll og fanteri eller løper hun greit? Og hvordan er hun i kroppen, begynner hun å bli ferdig?

Dette er vel det jeg har satt at de har lagt vekt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst, selvfølgelig skal du stille. Jeg er der uansett så da kan du bare spørre i vei :)

Og ang. klassevalg, hvordan oppfører hun seg når du løper "venstresvinger"? Er det fortsatt mye fjoll og fanteri eller løper hun greit? Og hvordan er hun i kroppen, begynner hun å bli ferdig?

Dette er vel det jeg har satt at de har lagt vekt på.

Nja, nå trener vi ikke utstilling så veldig ofte da. Sist utstilling (juni), så var det ikke noe hopp og sprett, men hun fikk litt "lydighetsgange", og fikk med det trekk på bevegelser. Ellers er hun litt klein til å spise innimellom, men vi skal sikkert få feita henne opp om vi blir med.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, nå trener vi ikke utstilling så veldig ofte da. Sist utstilling (juni), så var det ikke noe hopp og sprett, men hun fikk litt "lydighetsgange", og fikk med det trekk på bevegelser. Ellers er hun litt klein til å spise innimellom, men vi skal sikkert få feita henne opp om vi blir med.

Jeg hadde meldt på i unghund :)

Men jeg holder alle mine i unghund så lenge som mulig da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Så nydelig han er, dette hjalp IKKE på valpefeberen! Det er noe med de sorte kelpiene…🥹 
    • Så fine bilder 😍 Hun ser flott ut! 
    • Da er han kommet i hus ☺️  Vickulas E’Ra, fra E-kullet som hadde Egypt som tema. Ra er da solguden. Til daglig går han derimot under navnet Tempo.  Han skal bli en liten potet og brukes til agility, rally lydighet og spor. Det blir også litt utstilling tenker jeg ☺️   Vi hentet han i Sverige på mandag og tok en overnatting på Geilo på vei hjem. Han var veldig flink i bilen, sov masse ☺️ På alle pausene våre møtte han alt vi traff av miljøer og folk som om han hadde sett alt før. I går var vi hjemme hjemme.    Første uhell inne var i dag tidlig. Jeg brukte nok litt for lang tid på å kle på meg og lot han stå på gulvet å vente. Hadde ett til uhell senere på dagen også. Han har til nå hatt overraskende god blærekapasitet og tisser stort sett kun etter å ha sovet. Men senere på dagen tisset han inne etter å ha lekt.    I dag hadde vi dagens første biltur i bilbur i bagasjerommet. Det ble konsert. Roet seg i det vi kom frem, så vi fikk avsluttet på godt vis. Kjørte så videre til mine foreldre, og på vei hjem derfra var han mer rolig. Så det kommer seg vel etterhvert.    En ting jeg skal fokusere mer på med denne hunden er ro ute. Så i dag har vi både sittet i ro utenfor her i nabolaget og vært på kafé hvor han satt rolig under stolen og på et tidspunkt sov ☺️
    • Nå har ikke jeg hatt tisper, men personlig er jeg skeptisk til å få tispe, jeg trives veldig godt med hannhund. Så det er nok smak og behag (for noen, andre spiller det ingen rolle for).
    • Gratulerer 😁 Gøy med enda en kelpievalp her 😍 Haha, uff, kanskje slemt å le 😂🙈 Hvorfor skal du aldri ha hannhund igjen? Hilsen hun som har hannhund for første gang og blir skremt her 😱 Åå ☺️ Litt godt å høre for oss som sitter her med de minste rakkerne. Jeg tenker det ofte faktisk, at det er bare nå han er så liten og snart faller den søte fleece pelsen av og han blir stor. Så man må prøve å nyte det og, selv om det er mye strev 😂
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...