Gå til innhold
Hundesonen.no

Mei Tai med hundemønster (og bamsemønster)


simira
 Share

Recommended Posts

Litt inspirert av håndarbeidstråden, og vel vitende om at det dukker opp flere små blant familie og venner i vinter, fikk jeg tilbake motivasjonen for å sy noen mei tai. Jeg har hatt flere fine stoffer liggende å vente, og man kjøper såklart nok stoff til flere når man først kjøper...

Jeg har igjen å sy 4 stk med blått, hhv. med valpemønster og bamsemønster, men føler meg litt ferdig foreløpig, etter 10 stk på en drøy uke. Alle er ca. 45x55cm, i bomullsstoff, ensfarget på den ene siden, mønstret på andre siden. Stroppene er fôret over skuldrene. Mange jeg kjenner har klaget over at stropper på mei tai ofte er for korte, så jeg bruker 2 meter lange stropper.

Dette er de jeg har laget hittil:

P1040279.JPG

Valpemønster, rød eller grønn bakside:

P1040282.JPG

Hundemønster, grått eller burgunder (på grunn av stoffbredden ble disse ganske kvadratiske, ca. 45x45, to med grått er 42x52):

P1040283.JPG

Bamsemønster, rødt, grønt eller tricolor! Her manglet jeg nok grønt stoff på den ene, så den har grønn bakside, men stropper i blått og rødt.

P1040287.JPG

P1040286.JPG

400 kr per stk.

Ta kontakt på forumet eller på simira@tihlde.org

Kan overleveres i Oslo (F.eks. Sonenmesterskapet) eller sendes. Porto burde bli ca. 75 kr.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kan jeg sprre hva en mei tai er fornoe? :P

Red: 奨, er det s宮 man b沥r bebiser i? :)

Ja, det er en "bæreslynge" for barn, som kan brukes fra ungen er nyfødt. Jeg har hørt om folk som har brukt dem fram til 3-års alder, men det er nok ikke vanlig. :) Skal prøve å få til noen demonstrasjonsbilder ganske snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...