Gå til innhold
Hundesonen.no

Freestyle


Puttiva
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

har du gått noen kurs?? Hvorfor ikke dukke opp på en konkurranse og bli kjent med oss og se på??

Har ikke gått noen kurs, men kunne gjerne tenke meg det etterhvert. Nå skal vi først ta ferdig unghundkurset som begynner neste uke (og så kanskje bronsemerkekurs). Hvor holder dere til? Hadde vært utrolig morsomt å kommet å sett på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdretteren til hunden min er supergod i freestyle og det ser veldig göy ut.

Hun begynte med en hel del trikstrening og har lagt inn disse triksene i programmet sitt også gradvis bygd opp hele program :)

Finns mange fine filmer på youtube der man kan få tips til triks man vil läre inn og også en del om grunntrening til freestyle eller heelwork to music. Bla platform trening for å trene inn forskjellige positioner og bytte av positioner...

Og jeg må bare linke til en av mine favoritter.. får nesten tårer i öynene når jeg ser samarbeide mellom hund og förer...

Og den her, som jeg liker fordi det er en uvanlig type hund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Og den her, som jeg liker fordi det er en uvanlig type hund :)

Det der tror jeg faktisk er den "beste" freestyleoppvisninga jeg har sett! Så utrolig gjennomført, samkjørt og tilpassa hundetypen! Hihi ble litt imponert av bamsen jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett mange både treningsvideoer og andre freestyle-show på youtube, fascinerende greier. Elsker den kontakten og det samarbeidet mellom hund og menneske. Virkelig noe jeg kunne tenke meg!

Dette er jo ikke et gjennomført show på samme måte, men det fenger meg virkelig dette klippet! Jeg og vil! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nuffen var herlig! Vi har såvidt prøvd oss på litt freestyle som et tillegg til lydigheten. Foreløpig har vi riktignok ikke så mange elementer i repetoiret ;) Snurre rundt på fire og to bein, hoppe, bukke, slalåm. For tiden prøver jeg å lære Mira å rygge rundt meg, men vi sliter litt. Gøy er det likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten slenge denne inn fra Freestyle konkurranse i Norge:

Dette er meg og første hunden min på Exporama nær Hellerudsletta. (Bare ha i bakhodet at jeg glemte hele programmet mitt når jeg skulle inn i ringen, og bare improviserte det jeg klarte!)

Og jeg håper virkelig jeg får tatt opp freestyle igjen snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser liksom ikke helt poenget med heelwork jeg. Er jo bare samme posisjonen i forskjellige stillinger. Så på oppvisning på MyDog ifjor og ble litt meh. Freestyle dog synes jeg ser artig ut.

kan være enig i at freestyle er litt mer publikumsvennlig å se på. Men heelwork er imponerende når en er litt mer inne i sporten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett mange både treningsvideoer og andre freestyle-show på youtube, fascinerende greier. Elsker den kontakten og det samarbeidet mellom hund og menneske. Virkelig noe jeg kunne tenke meg!

Dette er jo ikke et gjennomført show på samme måte, men det fenger meg virkelig dette klippet! Jeg og vil! :D

De hadde seriøst mye kule momenter! Skulle likt å sett de i konkurranse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...