Gå til innhold
Hundesonen.no

Håndsydde utstillingsbånd i rundlær


Moria
 Share

Recommended Posts

Hei :)

Eg håndsyr utstillingsbånd i rundlær slik at passer hver enkelt hund :)

Har lær i størrelsene 3, 4, 5, 6 og 8mm lær. Og i fargene svart, brun og natur. Og rød i størrelsene 4 og 5mm. Vi har kjetting, ringer og kroker i messing eller nikkel.

Lager kobbel med eller uten perler. Desverre ikkje alle lærstørrelsene vi har perler til enda, men det kommer litt etterhvert :)

Se Facebook siden vår for mere info :)

http://www.facebook.com/MoriaShowLeads

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Synnøve:)

Eg får tak i 2mm også, men tviler på eg greier å sy i det.. 3mm er helt på grensen. Blir nesten som å sy i en sytråd.. hehe..

Men det læret eg får i svart som 3mm er tynnere enn det i brunt som er 3mm.. På den svarte får eg på perler som har 2,8mm hull uten problemer og det har eg ikkje sjangs til å få på det brune i 3mm.. Så eg vil nok tro at det svarte egentlig er ca 2,7mm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Synnøve:)

Eg får tak i 2mm også, men tviler på eg greier å sy i det.. 3mm er helt på grensen. Blir nesten som å sy i en sytråd.. hehe..

Men det læret eg får i svart som 3mm er tynnere enn det i brunt som er 3mm.. På den svarte får eg på perler som har 2,8mm hull uten problemer og det har eg ikkje sjangs til å få på det brune i 3mm.. Så eg vil nok tro at det svarte egentlig er ca 2,7mm

Er det mulig å få sett det minste live? Er på jakt etter skinnline med halvstrup. Forrige utstillingsbåndet jeg kjøpte var alt for stort og for dominerende krok. Så, vil gjerne se før jeg bestiller neste gang :P *sær*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal sikkert gå fint :) Er like sær selv når det kommer til utstillingsbånd ;)

Eg skal jo opp på BSBK sin utstilling på lørdag og stille Pinscher.. Skal du opp da? Ellers skal Mona være skriver søndag så hun kan sikkert ta med noe som du kan se da viss eg spør hun fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal sikkert gå fint :) Er like sær selv når det kommer til utstillingsbånd ;)

Eg skal jo opp på BSBK sin utstilling på lørdag og stille Pinscher.. Skal du opp da? Ellers skal Mona være skriver søndag så hun kan sikkert ta med noe som du kan se da viss eg spør hun fint :)

Jeg skal til radøyhallen på lørdag, og bsbk på søndag. Så veldig glad om Mona får låne med seg så kan jeg få kikke på og prøve på :):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...