Gå til innhold
Hundesonen.no

Gå fra iPhone til Samsung


Mari
 Share

Recommended Posts

Fint om noen kan opplyse litt om hva alt dette android visstnok kan gjøre som ifon ikke kan.. Jeg skal revurdere mine synspunkter den dagen den faktisk koker kaffe her

Da får du sette en kopp i innlegg over

Nå veit vi jo ikke prisen på iphonen, men det blr vel ca 5000 uten abb?

Vanskelig å gjette, men i USA ser det ut som: (her er altså minne veldig avgjørende på pris)

- Pris i USA: 16 GB 199 dollar, 32 GB 299 dollar, 64 GB 399 er ved binding i 2 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 149
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Du veit at med de aller fleste smart telefoner så må de lades hver natt? Jeg kan gå 2-3 dager med min s3 om jeg bruker den lite. Men brukes den aktivt med 3g,wifi,gps ol så går batteritiden.

Bare sånn til fremtiden fra Android til Android er det enda mer sexy. Du logger på med Google konto første gang du skrur den på også triller apps og ting inn :-P jeg tenkte akk og ve jeg må skrive ned

Bruker du iPhone under 0 grader og den går sund, så gjelder ikke garantien f.eks. Eneste tlf som har det i garantien tror jeg. Man er alt for bundet til iTunes, ikke blåtann som virker for filoverfør

Posted Images

Guest Kåre Lise

Jeg prøver hardt å gi meg selv grunner til å ikke kjøpe en dyr iphone5 (har en døende iphone 3gs som ikke akkurat hjelper meg å fange kodak-moments med ei oppstartstid på kameraet på 10-15sekunder :lol: ) - men det er egentlig bare pris som kommer tilbake til meg hver gang.

Dette er enkelt. tenk deg 3-4 år tilbake når 3G og 3GS ble lansert. Hvem annen telefon fra den tiden kunne du hatt disse årene som fortsatt ville gjort nytten og tildels gledet deg i dag, en xperia eller Nokia? Regnestykket er enkelt, det er ikke nødvendigvis god butikk å bytte telefon 2 ganger pr. år for å holde tritt. Jeg har ifon 4 og den fungerer supert, ville jeg fortsatt nøyd meg med f.eks en HTC desire i dag som var alternativet den gang? Svaret er nei og det er nok de fleste enige i, grøss og gru! Markedet er ikke noe annerledes i dag. ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er enkelt. tenk deg 3-4 år tilbake når 3G og 3GS ble lansert. Hvem annen telefon fra den tiden kunne du hatt disse årene som fortsatt ville gjort nytten og tildels gledet deg i dag, en xperia eller Nokia? Regnestykket er enkelt, det er ikke nødvendigvis god butikk å bytte telefon 2 ganger pr. år for å holde tritt. Jeg har ifon 4 og den fungerer supert, ville jeg fortsatt nøyd meg med f.eks en HTC desire i dag som var alternativet den gang? Svaret er nei og det er nok de fleste enige i, grøss og gru! Markedet er ikke noe annerledes i dag. ;)

Må si meg enig her. Kjempeglad i iPhonen min jeg (iPhone 4)! Har hatt min i snart 2 år nå og den fungerer fremdeles supert. Derimot i samme tidsperiode har min venninne hatt 5 forskjellige android telefoner O.o Fordi det har endt opp med noe tull med dem (Vet ikke hva slags tull, men hun har måtte bytte).

Min søster som er meget flink på å ødelegge telefonene sine på de rareste måter er også storfornøyd med IPhone sin, tror aldri hun har hatt 1 tlf så lenge før :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Batteri tiden på samsung galaxy3 er veldig dårlig.. jeg må lade min hver natt, veldig irriterende

Det er veldig dårlig, tror jeg ville tatt kontakt med stedet jeg kjøpte den da! En kamerat av meg bruker den som jobb telefon, samtaler så og si hele tiden fra 8.00 til 16.00 og den blir brukt som router samtidig om han er ute å reiser, og jo da, han lader den hver natt, men det er kanskje ikke så rart heller.. Men den varer hele dagen da :)

Ville prøvd å skru av apps og evnt huke av strøm sparing, skru av gps når den ikke trengs osv.

Som sagt selv med mitt aktive bruk så har jeg som regel 50+- igjen på kvelden.

ELSKER samsungen min - og den hyllesten kommer fra ei kjærring som kasta Xperiaen ut av vinduet etter ett par uker i rein skjær HAT. Og da skulle jeg aldri ha en android dritt telefon evver igjen.... Vel, jeg har hatt Samsungen min ikke veldig lenge og elsker den dypt og indelig.

Batterikapasitet: Supergod om man bruker telefonen til ringing, høre på musikk og sende sms. Da varer den faktisk i flere dager uten å mukke. Bruker man data på den, spiller litt osv. så tapper den seg ganske fort - og må lades sånn ca. en gang i døgnet, men det gjør da ingenting når telefonen er så kul.... (og igjen, fra dama som var mer enn fornøyd med knappetelefonen sin som kunne virke ei uke før den trengte strøm)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er enkelt. tenk deg 3-4 år tilbake når 3G og 3GS ble lansert. Hvem annen telefon fra den tiden kunne du hatt disse årene som fortsatt ville gjort nytten og tildels gledet deg i dag, en xperia eller Nokia? Regnestykket er enkelt, det er ikke nødvendigvis god butikk å bytte telefon 2 ganger pr. år for å holde tritt. Jeg har ifon 4 og den fungerer supert, ville jeg fortsatt nøyd meg med f.eks en HTC desire i dag som var alternativet den gang? Svaret er nei og det er nok de fleste enige i, grøss og gru! Markedet er ikke noe annerledes i dag. ;)

Nei det er bra sikkert, det er ikke noen annen telefon som hadde vært så nyttig for meg. Eller holdt ut så lenge med meg ( :lol: ) - selv med sprekker og crap så funker jammen den iphonen min som ett lite lys. Om enn noe treig etter år med intentig bruk, så funker'n.

Men. Meeh. Nei. Jeg tenker "Åh jeg skal ha ny tlf! iPhone 5 da? Nei men skjermen er jo teit og de putta jo ikke akkurat så mye nytt i den...." men så slår det meg "Hva er det egentlig som er så nytt og som andre telefoner har da? Hva er det du vil ha, som noen andre har?". Og det er dette jeg ikke klarer å svare på, og som jeg prøvde å spørre Mari om. Men hun har kanskje ikke noe mer svar enn meg? Hvorfor ta akkurat det store steget over til Samsung, hvis det egentlig ikke er noe differanse. Man VIL jo faktisk like den litt rare skjermen, man vil like iOS 6, man vil like hurtigheten og kameraet. Når man sitter med den i hånda.

Hva er det egentlig jeg da kommer til å tape på å kjøpe iPhone 5 vs andre telefoner. Det er akkurat som om kroppen min sier jeg kommer til å tape noe, men jeg fatter bare ikke hva det er. For det er kanskje ikke noe. Det som er "annerledes" med Android - er ting jeg ikke vil ha. Jeg vil være knytta til iTunes og apple, for jeg bruker ikke noe annet. Jeg vil kunne ha muligheten til å ta bilder med iPhone og synce via iCloud til iPad og MacBooken min. Jeg vil ikke ha noe operativsystem JEG må drive å sette opp, ja jeg er "nerdy" og datainteressert, men jeg gidder ikke. Jeg liker iOS'ene til apple. De er akkurat sånn som jeg vil ha det.

Fram og tilbake og fram og tilbake. Jeg ender vel opp med iPhone 5 kjenner jeg meg rett. Men det er interessant hvorfor andre "på samme sted som meg" har lyst å gå bort, og velger å ta det steget. De virker jo å ha funnet svaret på hva som er så mye bedre med noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner meg ikke på de applefantastene jeg altså. I dag leverte jeg min Iphone 4s inn til reparasjon for 5(!) gang siden mars da den ble kjøpt - nå skal kjøpet heves! Jeg er møkka lei software problemene deres, ingen av iphonene jeg fått har vært uten ekkoproblematikk. For apple fikser jo ikke problemet, de sender bare ut en ny tlf med samme softwarefeil. Og for en som snakker mye i telefonen hjelper det fint lite at Iphone har masse fancy funksjoner når den ikke en gang kan brukes til å ringe med...! *frustrasjonsutbrudd slutt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil kunne ha muligheten til å ta bilder med iPhone og synce via iCloud til iPad og MacBooken min. Jeg vil ikke ha noe operativsystem JEG må drive å sette opp, ja jeg er "nerdy" og datainteressert, men jeg gidder ikke. Jeg liker iOS'ene til apple. De er akkurat sånn som jeg vil ha det.

Du MÅ ikke gjøre noe bare for at du har muligheten vet du. Du kan synce med Android også. Poenget er som sagt friheten- f.eks videosamtale går vel ikke fra en iPhone til en Samsung pga Apple sine sære egne løsninger. Mens man kan fint gjøre det samme fra en samsung til htc f.eks. En skikkelig filbehandler f.eks mangler iOS og kan ramse opp flere ting iOS ikke har. (sammen med de andre tingene nevnt før)

Men liker du iPhone (iOS) og er fornøyd og ikke trenger noe annet, så velg iPhone 5. Den er like god som de andre hvis du ikke trenger noe av det som er nevnt. Så lenge du er klar over forskjellene, så er det jo du som skal være fornøyd. iPhone er jo en pen og bra tlf - dog noe overpriset i forhold til andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner meg ikke på de applefantastene jeg altså. I dag leverte jeg min Iphone 4s inn til reparasjon for 5(!) gang siden mars da den ble kjøpt - nå skal kjøpet heves! Jeg er møkka lei software problemene deres, ingen av iphonene jeg fått har vært uten ekkoproblematikk. For apple fikser jo ikke problemet, de sender bare ut en ny tlf med samme softwarefeil. Og for en som snakker mye i telefonen hjelper det fint lite at Iphone har masse fancy funksjoner når den ikke en gang kan brukes til å ringe med...! *frustrasjonsutbrudd slutt*

Dette er fullstendig irrelevant for diskusjonen, at du har fått en problematisk telefon kan skje innenfor alle merker. Har ingen ting med apple eller samsung eller sola eller månen. Sånn er det. Jeg har hatt iPhonen min i 4-5 år uten ett eneste softwareproblem eller ekkoproblemer. Har både ringt og knotra, og det har nok de fleste andre i denne tråden også gjort. Så nei, jeg ser ikke problemet ditt. Du har vært uheldig.

---

Jeg har aldri helt sett behovet for filbehandling på telefonen min, men det er kanskje slik at om man har mulighet så ser man behov - og uten mulighet så ser man ikke behov? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanger, Apple for meg er et kjærlighetsforhold. Det kan på en måte ikke rettferdiggjøres, men så trenger man det heller ikke. Om du kjenner at det rykker i "vil ha-foten" så er det mer enn nok grunn til å kjøpe deg en iPhone. Man trenger ikke rasjonalisere det, for det er ikke det det handler om. Om du skjønner?

De er overpriset og ikke overlegen andre smarttelefoner, men who cares for om man er på Applekjøret så spiller det ingen rolle. Man betaler for godfølelsen. Og det er helt greit. :)

Det sagt, jeg har ikke noe behov for å overbevise andre om å kjøpe iPhone, eller å argumentere for at den er så mye bedre, for jeg tror ikke at den egentlig er det.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jomen jeg vil ikke bli overbevist, jeg lurer bare på nøyaktig hva slags "kjernepunkter" eller "vippepunkter" eller call them what you want - det er som får deg til å gå bort fra Appelsappel? (Derav mitt tidligere litt dårlig formulerte spm ang at jeg trør inn i din personlige sfære :P )

Siden jeg muliggens er litt i samme område, så hadde det vært interessant å høre. Bare. Men det er kanskje ikke lett å forklare :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi iPhone 5 er en skuffelse for meg. Jeg ble litt trist rett og slett, men innser at forhåpningene var for høye. Jeg kjenner at jeg har ikke megalyst på den, og da betyr plutselig pengene mer også. Men jeg er ikke helt overbevist heller. Synes det er vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hysteriet, den ene eller den andre veien. Jeg har nå prøvd begge deler (Samsung (android) og iphone), og overgangen var ikke akkurat stor. Eneste jeg må si jeg savner på android er widgeter (f.eks at jeg kunne ha kommende "happenings" fra kalenderen på forsiden).

eeh..... android har widgets kjære deg :D du kan fylle hjemmeskjermene med så mange du vil og du kan innstallere så mange du vil......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi iPhone 5 er en skuffelse for meg. Jeg ble litt trist rett og slett, men innser at forhåpningene var for høye. Jeg kjenner at jeg har ikke megalyst på den, og da betyr plutselig pengene mer også. Men jeg er ikke helt overbevist heller. Synes det er vanskelig.

årh, jeg også. Jeg ble skikkelig dritskuffa og lei når jeg så den.... Jeg forventet meg liksom mer av den :(

Nå er jeg også på jakt etter ny tlf, men jeg skal starte egen tråd i stedet for å kuppe din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da er vi jo tre - RTL, Mari og meg. Vi forventer oss mer. (Forventet).

Men hva er dette MER som noen andre har? Det er det jeg prøver å finne ut av :P

(Ikke fordi jeg mener iPhone er så ***** ultra awesume über fantastic at jeg skal argumentere alle som sier noe i mot den i biter. Fordi jeg rett og slett lurer. Litt filosofisk, eller no)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok , dumt spørsmål. Skjermen på iPhone min er ødelagt ( men tlf virker litt ) , og på iPhone har jeg vesentlige ting som iTunes og taptalk. Det har jeg ikke på Samsungen (s3)

Kan jeg virkelig få det over altså ? På en enkel måte ? Kontaktene mine er heller ikke overført ? Bare mail kontaktene. Hvis har jeg gjort feil ? IPhone er ikke linket opp mot en Google mail , er det feilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Men hva er dette MER som noen andre har? Det er det jeg prøver å finne ut av :P

Får visst aldri svar på det.. :rofl:

Morsomt hvordan kritikerne bruker dette med ny kontakt på 5ern for alt det er verdt til å bli apples undergang. Ironisk når alle andre produsenter har bytta kobling årlig, annahvert år i øst og vest så har har apple beholdt den samme siden iPodens opprinnelse fra en 10års tid tilbake. Det er vel god grunn til å anta at den nye blir gjennomført og kan forventes å komme på appleprodukter like lenge, en 10 års tid fremover. ;)

Også var det dette med skjermen, selvom den ikke har blitt bredere men høyere så er den blitt HD, 16:9, 1080p alt ettersom. Dvs at å se film i HD på 5ern vil gi både bredere og høyere bilde uten sorte streker øverst og nederst som tidligere. De som testet dette opp mot 4ern mente opplevelsen var betydelig og vel så det så det er kanskje ikke bare størrelsen det kommer an på? ( ppi, osv )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får visst aldri svar på det.. :rofl:

Har gitt mange svar på det - savner dog noen svar/argumenter for hvorfor du mener iPhone er bedre. Faktating og ikke ugrunnede fjassvar som bare er din subjektive mening.

Btw er en større skjerm naturligvis bedre å se på. Men man må nesten velge hvor stor man vil ha den pga dette kontra det å skulle ha med seg mobilen også. Det er jo først nå iPhone har fått 16/9, noe andre har hatt lenge - men det er jo bra de kommer etter. F.eks denne knuser vel både S3 og iPhone 5 på skjerm muligens? . Bruker forøvrig Android. Bare en av valgene man har med Android

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gitt mange svar på det - savner dog noen svar/argumenter for hvorfor du mener iPhone er bedre. Faktating og ikke ugrunnede fjassvar som bare er din subjektive mening.

Her er hva du har skrevet Samsung har MER enn iPhone, med mine besvarelser. (Og JA, jeg er enda skuffet over iPhone 5 uten at jeg klarer å forklare nei, nei jeg har ikke behov for å sverte samsung og synes den er fin og grei. Den er bare ikke det jeg ser etter det heller. Hvem veit hva jeg egentlig ser etter. Noe som ikke eksisterer? :P )

Tja, jeg syns nå det er litt greit at jeg kan ha på et batteri som holder over dobbelt så lenge når jeg er på fjellet (ja, som du så så holder originalbatteriet mitt bra, men med navigering og bruk begrenser alle tlf lengden på batteri)

Så er det greit å sette inn mer minne for noen få kroner, istedet for å betale SKYhøy pris for det. Men på iPhone MÅ man gjøre dette når man kjøper tlf, for etterpå må man kjøpe ny tlf hvis man vil øke - de har nemlig ikke et enkelt sd kort å sette i.

Liker du ikke S3, så kan du med Android kjøpe mindre tlf enn S3. Vannsikker, en tlf som kanskje tåler alt - en sportstlf. Altså hva som passer deg. Med iPhone har man ingen slike valg - der må du like TLF, for du har ingen annen å velge mellom til iOS.

Steinalderen er å ikke ha valg det. Hvorfor skal du velge S3 hvis du ikke liker størrelsen? Velg en liten HTC elns f.eks.

Selv vil jeg velge mindre størrelse på neste tlf og vil ha en vannsikker en - da blir det alt annet enn iOS, for der har man ikke dette valget. Kall det fjas du, men jeg kaller det brukervennlighet og valgfrihet

Batterilevetiden er lik på telefonene, så dette skjønner jeg ikke. At du kan bytte batteri får være ditt valg, det koster ekstra penger og er noe jeg ikke bryr meg nevneverdig om. Når jeg er på fjellet vil jeg stort sett ha fred og ro og trenger ikke tlf til noe annet enn å ringe nødsamtaler med. Til da kan den være avskrudd / i flymodus.

Jeg hverken kan eller gidder å bytte minne på hverken mobil eller pc. Dette er for spesielt interesserte.

Vil jeg ha en sportstlf så kjøper jeg selvsagt det, hva har det med iPhone/Samsung å gjøre? At det er samme operativsystem? Jeg ser ikke helt hvorfor det skal være et problem/mangel med iPhone? :P

Du MÅ ikke gjøre noe bare for at du har muligheten vet du. Du kan synce med Android også. Poenget er som sagt friheten- f.eks videosamtale går vel ikke fra en iPhone til en Samsung pga Apple sine sære egne løsninger. Mens man kan fint gjøre det samme fra en samsung til htc f.eks. En skikkelig filbehandler f.eks mangler iOS og kan ramse opp flere ting iOS ikke har. (sammen med de andre tingene nevnt før)

Jeg bruker ikke videosamtaler.

Jeg bruker ikke filbehandlingssystemer, ikke gidder jeg (jeg hadde før på sony ericsson). Er veldig fornøyd med iTunes og iPhoto, dekker mine behov.

Bruker du iPhone under 0 grader og den går sund, så gjelder ikke garantien f.eks. Eneste tlf som har det i garantien tror jeg.

Man er alt for bundet til iTunes, ikke blåtann som virker for filoverføring f.eks.

Vil du skifte tlf til f.eks vannsikker en, så må du skifte OS tlf og da går du glipp av appene som er beregnet kun til iPhone.

Du vil i iPhone ha et brukergrensesnitt som ikke er oppdatert på xx år. Litt likt hvis man hadde hatt windows 95 fortsatt på PC

Man kan sette opp Android slik man selv vil - hvis man vil.

Jeg har brukt iPhone i -30 grader uten at den gikk i stykker. Jeg har brukt iPhone i +34 grader uten at den gikk i stykker. Don't see the problem.

Liker iTunes og kommer til å ha separasjonsproblemer om jeg går fra det.

Vil jeg ha vannsikker tlf kjøper jeg den på bedriftskvota eller en ekstra. Jeg er redd vann :(

Dette med brukergrensesnitt er meg rart, de har da oppdatert flere gang og at det ser likt ut sier jo bare noe om hvor ****** solid produktet er. Gjør det ikke? Jeg vil ha det gitt til meg, jeg gidder ikke personifisere så sinnsykt mye :P

---

Så njet njet. Jeg ser ikke hva Android/Samsung har som er MER enn iPhone - i forhold til dette "mer" jeg leter etter som jeg forventa fra iPhone 5. Ikke noe vondt sagt om A/S allikevel. Men det er ikke dette MER. Goddamn it altså :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Har gitt mange svar på det - savner dog noen svar/argumenter for hvorfor du mener iPhone er bedre. Faktating og ikke ugrunnede fjassvar som bare er din subjektive mening.

Så har jeg heller ikke ment at den er fullspekket med masse funksjoner, fasiliteter og spec som ingen andre har.. :D

Btw er en større skjerm naturligvis bedre å se på. Men man må nesten velge hvor stor man vil ha den pga dette kontra det å skulle ha med seg mobilen også. Det er jo først nå iPhone har fått 16/9, noe andre har hatt lenge - men det er jo bra de kommer etter. F.eks denne knuser vel både S3 og iPhone 5 på skjerm muligens? . Bruker forøvrig Android. Bare en av valgene man har med Android

Ja det er bra de kommer etter med 16:9 som om det er noe.. De har jo aldri vært først med noe.. :angel:

De kom med det i 2007 elns.

Sånn apropo.. :ball: Endret av Kåre Lise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gled deg til å bli android bruker! Det anbefales!

De aller fleste jeg kjenner som har gått fra iphone til android går ikke tilbake for å si det sånn :)

Fordelene med android er:

først og fremst friheten og de uendelige mulighetene, du kan forandre og styre som du vil. Iphone er jo låst, derfor er den så ekstremt enkel.

Så er jo mange av appsene helt gratis, så det er bare å laste i vei :)

Jeg utrolig fornøyd med min samsung galaxy s 2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er hva du har skrevet Samsung har MER enn iPhone, med mine besvarelser.

nå var det ikke deg jeg svarte :)

Batterilevetiden er lik på telefonene, så dette skjønner jeg ikke. At du kan bytte batteri får være ditt valg, det koster ekstra penger og er noe jeg ikke bryr meg nevneverdig om. Når jeg er på fjellet vil jeg stort sett ha fred og ro og trenger ikke tlf til noe annet enn å ringe nødsamtaler med. Til da kan den være avskrudd / i flymodus.

Ja, det er du, det kan du fortsatt også gjøre med en Android - som sagt, man MÅ ikke bruke mulighetene bare for at man har muligheter vet du. Men igjen, det er heller ingen grunn til å kjøpe dyrere mobil for IKKE å ha valgene heller - hva er poenget i det liksom

Jeg hverken kan eller gidder å bytte minne på hverken mobil eller pc. Dette er for spesielt interesserte.

Nei, det er ikke det. Å kun sette inn et lite kort alla som når du setter inn sim kort er ikke å BYTTE minne. Det er å øke HD plass. Har du aldri brukt ekstra HD for å øke plassen på pc/mac og/eller koblet denne rett i en annen enhet og overført? Det kan du gjøre helt likt med et SD kort.

Vil jeg ha en sportstlf så kjøper jeg selvsagt det, hva har det med iPhone/Samsung å gjøre? At det er samme operativsystem? Jeg ser ikke helt hvorfor det skal være et problem/mangel med iPhone?

Ser du virkelig ikke det? Skal du holde på med iPhone, så vil du vanligvis kjøpe apps (ja, appstore koster mer) og da kan du ikke kjøpe deg en sportstlf senere og bruke disse appene på den (noe du kan hvis du bytter fra en Android til Android). For Apple tviholder på at ingen andre enn de skal få bruke iOS og dermed blir utvalget deretter - man blir låst.

Jeg har brukt iPhone i -30 grader uten at den gikk i stykker. Jeg har brukt iPhone i +34 grader uten at den gikk i stykker. Don't see the problem.

At den ikke gikk sund har vel ingenting med saken å gjøre - det er hvis den går sund da, så har du brutt garantien. Huset ditt har vel ikke brent ned, så du trenger vel ikke forsikring på det heller da? (ja, helt annen verdi, men du skjønner 'the problem' hvis så skal skje)

Dette med brukergrensesnitt er meg rart, de har da oppdatert flere gang og at det ser likt ut sier jo bare noe om hvor ****** solid produktet er. Gjør det ikke? Jeg vil ha det gitt til meg, jeg gidder ikke personifisere så sinnsykt mye

De kom med det i 2007 elns. Hvordan layout ser ut har ingenting med hvor solid det er. Det ER et OS som krever mindre enn Android. Men det gjorde windows 98se også - det likte jeg godt, men må si jeg er glad jeg ikke sitter med det idag ;)

Du skal kjøpe deg et bord til kjøkkenet. Du kan velge mellom bort med muligheten for å slå opp bordkant og få større bord. Eller et uten muligheten. Hvem velger du når bordet uten muligheten er dyrere? Er det ikke realt å ha muligheten til mer bordplass hvis du får besøk f.eks?

Joda, du ser hva Samsung/Android har MER, men du bare skyver det bort bare for at DU ikke bruker det. For all del, iPhone er som sagt en god tlf, og du får jo angst bare for iTunes, så da tror jeg det er like greit du holder deg til det du kjenner.

Ja det er bra de kommer etter med 16:9 som om det er noe.. De har jo aldri vært først med noe..

De har hermet mye etter andre - akkurat slik andre har gjort. Men de har også vært nytenkende og innovativ. Men det er nå ganske mange år siden iPhone kom og ikke mye nytt har skjedd. Holder ikke akkurat å skryte av den nye skjermen ... det blir litt tafatt å bruke det som argument på at de liksom er så bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...