Gå til innhold
Hundesonen.no

Refleks - hvordan syns i mørket


Karianski
 Share

Recommended Posts

  • Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Refleksvest til både meg og bikkjene. Dekkena til udyra har eg laga sjølv av vest som har vert for liten og kjøpt billig, 2 dekken av 1 vest

Tatt i betraktning at en hund med refleksvest ikke sees særlig godt verken forfra eller bakfra når man går langs en vei, vil refleksvest på MENNESKET være den beste og viktigste måten å sikre både seg

Jeg mener i hvertfall at mitt eget liv er viktigere enn Ozzy sitt. Så om han får refleks skal selvfølgelig jeg også ha det. Bruker også refleks når jeg går til jobben langs en vei uten gangsti. Du e

Voffsen har refleksvest mens jeg har ingenting :P hehe :P Også har hun refleks i båndet hennes :D Burde vell ha jeg også men det blir bare sånn at hun må ha siden det er bebisen min og dyrebar og jeg er sløvere med meg selv. Haha :P

Da synes jeg du bør bli flinkere til å ta på deg selv refleks. Det tar sikkert sammen tiden som du bruker på å ta det på hunden din. I tillegg er det jo viktig at du også blir sett i mørket og ikke bare hunden.

Jeg tør rett og slett ikke la vær å ta på meg refleks, når det er mørkt ute. Dessuten koster ikke en refleksvest mange kronene uansett... :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voffsen har refleksvest mens jeg har ingenting :P hehe :P Også har hun refleks i båndet hennes :D Burde vell ha jeg også men det blir bare sånn at hun må ha siden det er bebisen min og dyrebar og jeg er sløvere med meg selv. Haha :P

Jeg mener i hvertfall at mitt eget liv er viktigere enn Ozzy sitt. :) Så om han får refleks skal selvfølgelig jeg også ha det. Bruker også refleks når jeg går til jobben langs en vei uten gangsti. Du er skremmende usynlig uten refleks i mørket.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt i betraktning at en hund med refleksvest ikke sees særlig godt verken forfra eller bakfra når man går langs en vei, vil refleksvest på MENNESKET være den beste og viktigste måten å sikre både seg selv og hunden på. Ser bilisten DEG, så vil han også unngå hunden.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker alltid refleksvest og til hunden min så har jeg reflekskobbel og reflekssele med blinkende lys samt refleksdekken på kalde dager.

Det er forresten lurt å sjekke at fjorårets refleksprodukt fremdeles er bra før sesongen starter siden utstyret gjerne blir vasket et par ganger i løpet av høsten/vinteren og det er ikke alle refleksprodukter som tåler såpe og vann like godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke ofte jeg går langs veien men alle hundene har leietau, halsbånd og hånefot i refleks. I skogen har de et "halsbånd" med refleks som det er strikk i sånn at de kommer seg løs hvis de setter seg fast. Selv har jeg refleksvest og hundene har også sånn lykt som blinker når de går løs. Lager utstyret med refleks selv: www.facebook.com/arielleshundeutstyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voffsen har refleksvest mens jeg har ingenting :P hehe :P Også har hun refleks i båndet hennes :D Burde vell ha jeg også men det blir bare sånn at hun må ha siden det er bebisen min og dyrebar og jeg er sløvere med meg selv. Haha :P

Det er fryktelig egoistisk, den bilisten som eventuelt kjører deg ned fordi du ikke hadde på deg refleks får ødelagt livet sitt..

Her går Tesh med reflekshalsbånd og bånd på alle fire bein, kua og Rio med dekken og jeg med bånd og jakke med refleks

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er refleks innsydd i det meste av hundeutstyret jeg bruker på tur, så den er grei. Men jeg har en tendens til å glemme å ta på meg refleksvesten min uttapå jakka, så nå vurderer jeg seriøst å kjøpe meg en refleksjakke (Hööks) dedikert til hundelufting. Også må jeg stikke og få kjøpt meg nye lys til å feste på bikkjene, så JEG har oversikt over hvor de er når de løper løse på jorder og i skogen i mørket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er refleks innsydd i det meste av hundeutstyret jeg bruker på tur, så den er grei. Men jeg har en tendens til å glemme å ta på meg refleksvesten min uttapå jakka, så nå vurderer jeg seriøst å kjøpe meg en refleksjakke (Hööks) dedikert til hundelufting. Også må jeg stikke og få kjøpt meg nye lys til å feste på bikkjene, så JEG har oversikt over hvor de er når de løper løse på jorder og i skogen i mørket.

Kjøpte vinterjakke fra Hööks i fjor med refleks på. Det er på hver arm, bak på hetta og nede på ryggen. Veldig praktisk! Men synes jakken var litt for tung, så brukte den lite...

Eine har halsbånd med refleks og bånd med refleks på. Av og til tar jeg på ham reflekssele. Jeg selv har refleksbånd rundt armene + evt. brikke fra lomma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...