Gå til innhold
Hundesonen.no

hund og friluftslivs-stasj til salgs (telt, grime, kaninballer)


Gjest
 Share

Recommended Posts

Siden hunden min er pensjonert fra alt som innebærer mer enn "ka ho gammel-mor" også klarer å bli med på, så selger jeg unna en del utstyr. Noe er helt nytt, annet er brukt.

1) Selger en helt ny, 100% ubrukt og urørt blodstopper (enda inne i papp-forpakningen som heller ikke er åpna :P ). *

Merke: BIO-GROOM Sure Clot for dogs, cats and birds - 50 kr

(nypris som enda står på selve eska: 100 kr)*

29630016-260x260-0-0_Bio+Groom+Bio+Groom+Sure+Clot+Styptic+Powder+1+2+o.jpg

2) 100% ubrukt Fjellräven akka shape R/S 3 telt. Farge grønn.

Nypris 4200, Selges for 3500

643785.jpg

Kjøpt på Svalbard Sportcenter i 2010, har siden ligget inne i soveromsgarderoben min (ja jeg har et garderobeskap kun for friluftsliv.... :angel: ) Jeg fikk sommerjobb den sommern når jeg liksom skulle telte nord-norge rundt, og bikkja ble halt den vinteren. Siden har man liksom ikke kommet seg på tur. Blir nok LENGE til neste gang, dessverre :( Ekstrastenger ligger enda i egen pose, jeg har kvittering og alt av papirer.

3) Halti Grime størrelse 3, passer Labrador, Rottweiler o.l. Ble kjøpt for at bikkja ikke skulle trekke i bånd post-operativt (beinskade). Trengs ikke nå lenger. Brukt max 5 gang fordi det bare ble tull og rot for oss :P Ser ut som ny, ikke brukt i regn. Jeg betalte enorm overpris på veterinærsenteret - 249 kr, men jeg ser du får en i samme str på nettet for drøyt 149. Så 79 kr - halv pris? 70 kr, fordi jeg hater 9-endinger.

105300.jpg

4) Kaninballer. Det vil si, tennisballer trukket i kaninskinn. Kjøpt fra netzoo ("charlotte"-brukeren her på forumet?) for 50 kr pr stk. Helt ubrukte, siden bikkja ikke kan løpe i skog og mark. Så 50 kr for begge to? :) Har ikke bilde, dere får lage mentalt bilde :P

5) Gummiball i tau. Som på bilde. 20 kr.

3663222976_d0e4a14488.jpg

* Mens jeg skrev denne posten gikk bikkja å henta eska, og maltrakterte den :lol: TEITA! :teehe: Skal jammen ta bilde av det å legge ut. Innholdet er intakt, lell :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jauda!

Jeg tar med meg baller, grime og clot sørover - men teltet blir i Tromsø inntil noen er interessert. Jeg drar nordover igjen om bare et par uker så det er fullt mulig å få det "raskt" :) Alt kan leveres portofritt rundt østlandet (typ asker-bærum-oslo-ish :P ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...