Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur i Bergen ila helgen


lucy
 Share

Recommended Posts

Jeg har vanligvis ikke bil, men i helgen har jeg fått lånt meg en, så nå kan jeg og fjotten farte rundt til gøye turområder i helgen :D

Så da lurte vi på om noen ville vaere med oss å gå tur.. Jeg kan på dagtid på fredag og lørdag, og når som helst på søndag. Fre/lør skal jeg på jobb på kvelden, må vaere hjemme fra tur (naerheten av sentrum) i fire-tiden.

Kunne tenke oss å gå alt fra halvannen til tre timer sånn ca, fortrinnsvis et sted der hundene kan gå løs, om ikke hele turen, så i hvert fall deler.

Fjotten er en hanne på 3 1/2 år, han er veldig fin og grei med tisper, og går stort sett fint med andre hanner så lenge de ikke starter noe tull. Å gå i bånd med andre hunder går fint, så om de får gå litt sammen før vi evt slipper de, så burde det gå greit (så lenge ikke den andre hunden finner på å fly på fjotten da). Små hunder (sånn type 10 kg og under) bryr han seg stort sett veldig lite med, uansett hvordan de oppfører seg. Oppfører de seg kjipt, holder han bare avstand.

Jeg er forresten en jente på 29, og pleier å gå greit overens med begge kjønn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...