Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjemmehekla ting til salgs


Mari
 Share

Recommended Posts

Jeg prøver meg igjen. :)

Alt er heklet av meg og er selvsagt aldri brukt. Kommer fra et røykfritt men hundevennlig (duh!) hjem.

Det går mot høst og jul, så jeg vil også nevne at jeg tar også oppdrag om det er noe du ønsker skal hekles til deg selv eller som gave.

Jeg bruker kvalitetsgarn og prisene er deretter, jeg sitter ikke igjen med mye penger for jobben. Men ikke vær redd for å ta kontakt, det finner garn i alle prisklasser og vi blir garantert enige om en pris. Det aller viktigste er at du blir fornøyd!

Jeg er tilgjengelig på pm her eller på marilovesbacon@gmail.com

Du kan se flere arbeider jeg har gjort på http://marilovesbacon.wordpress.com/ eller hekletråden min her inne.

Baby Converse. Et par turkis og et par blått er klar til sending. Synes dette er en fin nyfødtgave. Jeg hekler i andre farger om du ønsker. Heklet i ren økologisk bomull. Str 0-6 måneder (+) 350 kr pr stk

7159524401_d24f05f013.jpg

Nyfødtkjole. Heklet i ren, økologisk merinoull. (Kløfri) Størrelse 0-6 måneder. 400 kr

7208598940_dbfabfa10c.jpg

Detalj med knapp på ryggen.

7208599014_3b3f48aa87.jpg

Uglelue i petroleumsgrønn. Den bakerste på bildet. Heklet i ren, økologisk merinoull. Størrelse 12-24 mnder (+) 350 kr.

7002274368_49b953b8e4_b.jpg

Lue på modell Heljar

7089939687_f3a78e4994.jpg

***SOLGT*** Sett med hals og pulsvanter. Heklet i ren, økologisk bomull. 650 kr.

6967256760_12608e5482.jpg

6967257108_9a8b0b65ae.jpg

6967257204_509ca004d9.jpg

Sett med hals og pulsvanter. Heklet i ren, økologisk, håndfarget merinoull. Multifarget garn i fersken, brun og natur, ganske tykk ull. 450 kr.

7969904390_0fddfb14ed.jpg

7969904552_9c5b28bf36.jpg

7969904734_a848911135.jpg

Sett med skjerf og pulsvanter. Feminint og enkelt med bølgemønster. Heklet i 50/50 silke og merino ull. Det høye silkeinnholdt gir garnet en fin glans. Jeg klarer ikke fange fargen på garnet i det hele tatt, så jeg stjeler bilde fra produsenten. Fargen heter Ravelry Red og er en semi-solid rød med innspill av rosa. (Sorry Instagram-bilder) 450 kr

7780549524_d13e3fb9af.jpg

7780549316_b13202ddde.jpg

7780549748_403e5d3488.jpg

7969904048_30884eca46.jpg

Hals heklet i ren, økologisk merinoull. Multifarget garn med toner i mørk blå, mørk grå mot sort. Heklet med en teknikk som gjør halsen ganske kompakt. 400 kr

7969904210_4dbeb37df6.jpg

7969904926_efb73ddca9.jpg

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

I dag fikk jeg pakke i posten, og jeg er såååååå fornøyd! Åherregud. Gleder meg til det blir kaaaaaldt! I shall be so fashionable! Litt dårlig bilde som ikke yter arbeidet og FARGENE rettferdighet i d

Jeg vil forresten gjerne kjøpe Heljar.. :angel:

Jeg prøver meg igjen. Alt er heklet av meg og er selvsagt aldri brukt. Kommer fra et røykfritt men hundevennlig (duh!) hjem. Det går mot høst og jul, så jeg vil også nevne at jeg tar også oppdrag

Nesten så jeg impulskjøpte lime grønne Converse. Enda jeg verken venter, tenker eller skal ha barn med mindre det brått er der. Men de var dritt kule! Men nei, jeg skal ikke ha de :lol:

Åh også vil jeg ha det lilla settet og det røde settet (som du hater) og den siste.

Først... vente på lønn og sjekke økonomi. (æsj realisme) Get back to you, og krysser fingrene for at ikke alt er solgt innen den tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten så jeg impulskjøpte lime grønne Converse. Enda jeg verken venter, tenker eller skal ha barn med mindre det brått er der. Men de var dritt kule! Men nei, jeg skal ikke ha de :lol:

Åh også vil jeg ha det lilla settet og det røde settet (som du hater) og den siste.

Først... vente på lønn og sjekke økonomi. (æsj realisme) Get back to you, og krysser fingrene for at ikke alt er solgt innen den tid.

Så utrolig koselig innlegg! Nå ble jeg glad! :)

*Puh, ingen grønne babytepper der* Du lager SÅ masse fint! Kan også melde at converse-skoene er superkule. Min svigesøster fikk et par og er kjempefornøyd!

:lol: Hverken Instagram eller Hipstamatic klarer å fange fargen, men her er en sneak preview.

7970085934_4c39fcd914.jpg

(Tar litt tid altså. Har ikke brukt 1/3 hesper enda, men det blir noe. Sakte men sikkert. :D)

Så mye fint, Mari! :D

Tusen takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok i bruk lua du lagde igår på trening og den var kjempegod :-D

Bare for litt reklame :aww:

Så bra at du er fornøyd! :) Så koselig med slike tilbakemeldinger.

Jeg vil forresten gjerne kjøpe Heljar.. :angel:

Åååh! :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha baby-converse! Kommer oppover om ikke altfor lenge, og da tar jeg sikkert alt du har av babygreier, kjenner jeg meg selv rett :D

Jeg har allerede lagt av et par til deg, snuppa! Rødt kler både jenter og gutter nemlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ugle-luene, vil den rosa passe ei søt lita jente som nettopp har blitt 1 år? :)

Den rosa er solgt, var i stl nyfødt og gikk til malinck. Men jeg kan absolutt hekle en i størrelse 1 år til deg om du er interessert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang tid trenger du da? :P

Jeg har bare et prosjekt for tiden, og det har jeg lang tid på har jeg hørt. Jeg må sjekke om jeg har rosa garn, har jeg det så bør den være ferdig senest om en uke. Må jeg bestille garn så tar det noen dager ekstra. Må bare vente til gutten er godt i drømmeland før jeg kan titte på garnstæsjet. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare et prosjekt for tiden, og det har jeg lang tid på har jeg hørt. Jeg må sjekke om jeg har rosa garn, har jeg det så bør den være ferdig senest om en uke. Må jeg bestille garn så tar det noen dager ekstra. Må bare vente til gutten er godt i drømmeland før jeg kan titte på garnstæsjet. :P

Jeg skal høre me min bedre halvdel hva han synes jeg.. Så skal jeg gi deg beskjed i løpet av kvelden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg jobber som hundefrisør fulltid, og det er en ufattelig krevende, men også givende jobb! Jeg fikk utdannelsen min via jobben, da jeg jobber i en dyrebutikk som også utdanner sine egne hundefrisører, og nå 3 år senere jobber jeg fortsatt i samme kjede som hundefrisør. Jeg har også tatt et par kurs i ettertid for å bygge videre på det jeg allerede har lært, og har et lite nettverk av dyktige hundefrisører jeg rådfører meg med dersom jeg trenger hjelp. Det har vært til ekstremt stor hjelp!
    • Jeg ble medlem i januar 2006. Ganske lenge siden ja Håper du får en fin påske, og mye god pelsterapi ❤️ 
    • Her synes jeg det er noe som skurrer bittelitt.. Det som virkelig forbauser meg her er at du skriver at hunden er kjent for sin uberegnelige atferd.. Da lurer jeg på hva venninna di gjorde så tett på denne hunden? Hadde jeg visst om en slik hund  i området der jeg bodde hadde jeg gått lange omveier for å verne min egen hund.  Men så sier du og at hunden utagerte helt ut av det blå? Ingen hunder gjør det. Det ligger alltid noe bak og der er det vår jobb å ha såpass oppmerksomhet på hunden vår når vi går tur at vi har størst mulig kontroll på miljøet . Ofte blir hunder bånd reaktive pga de har vært utsatt for utfall fra andre hunder. Noe å tenke på.  Håper det går bra med hunden til venninna di.  Må tillegge at for meg som er atfersterapeut og instruktør så hadde det vært interessant å hørt begge sider av saken .. Og husk en ting - for hver person som anmelder "mindre" episoder dess verre blir det å være hund i dette landet. Naturlig atferd blir allerede sett på som "farlig" .. Ingen glemmer vel Bob og mange andre hvor det i 90% kunne vært en helt annen sak hvis det hadde vært litt mer empati og kunnskap inne i bildet.. Hadde dere tatt forhåndsregler og eier av hunden som utagerte hadde brukt en vest ell. lign som sier hold avstand så hadde dette ikke vært en sak i det hele tatt.. Så om det da stemmer at denne hundeeieren er helt elendig så kan jo dere gå foran med et godt eksempel. 
    • Ta kontakt med avlsrådet i klubben, de har kanskje noe mer info om hvem som planlegger hva. De kan også si noe om hvem som har hunder som kan passe deg.
    • Har briard, hun nærmer seg 9 år nå men er sprek ennå. Kunne tenkt meg en briardvalp mens min nåværende er sprek og rask! Hun har så herlig personlighet at jeg vil hun skal være med å prege valpen. Har forsåvidt sett litt på andre raser også som border collie (har ei på 4,5 år nå) og toller, men synes briarden har så herlig personlighet! Nå ligger det ut lite informasjon om oppdrettere i landet så jeg lurte på om noen visste om noen oppdrettere og evt kunne sende meg en pm om man ikke vil legge ut her? Vet av cathrine i trondheim men de er bortlovet, ble for sen der. 😅 men noen må da vite av noen oppdrettere? Står lite på briard/picard hjemmesiden. Litt dårlig det. 😬
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...