Håndarbeidstråd!

6,831 innlegg i emnet

Wow, det blir flott @laikamor!

Jeg er endelig ferdig å feste tråder på nancygenseren, den har ligget siden august :lol: Skal prøve å ta bilde når det er bedre lys. Så holder jeg på å ferdigstille wind down-genseren, som også har ligget siden august. Tenkte den blir fin å ha med når jeg skal til Thailand!

Og æsj, kjøpte oppskrift på ravelry, så er det forsinkelser med paypal, så får ikke oppskriften enda :( 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har skada ene hånda mi, så jeg får ikke strikket. Kommer aldri til å bli ferdig med julegaveprosjektet! Det var et ambisiøst prosjekt uansett. Strikker nemlig på denne kofta: 
k1416-18-1416_18.jpg

Er litt arbeid. :P Men ikke så vanskelig mønster egentlig, når en først kommer inn i det. :)

5 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det regner i Bergen, så må små søte valper også ha regnklær. Så da sydde jeg likt dekken til valpen som det Casper har :) De ble riktig så søte sammen :aww:

IMG_20171111_143000357.thumb.jpg.170fe72727147641714f4c5e5e50b4e4.jpg

IMG_20170905_153008693.thumb.jpg.f2c7962bf40a68a7ee81d115242f4c0f.jpg

5 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
22 hours ago, Betty said:

Jeg har skada ene hånda mi, så jeg får ikke strikket. Kommer aldri til å bli ferdig med julegaveprosjektet! Det var et ambisiøst prosjekt uansett. Strikker nemlig på denne kofta: 
k1416-18-1416_18.jpg

Er litt arbeid. :P Men ikke så vanskelig mønster egentlig, når en først kommer inn i det. :)

Den var utrolig fin! Jeg er nok veldig sær men liker altså veldig lite som er hjemmestrikka, og det er jo litt kjedelig når jeg i teorien egentlig veldig gjerne kunne tenke meg å lære å strikke. Men det er jo litt lite motiverende når man ikke syns det blir noe fint :lol: Men denne altså, dødsfin! Kanskje jeg må legge inn en bestilling på den til bestemoren min, tror ikke jeg skal begynne strikkeprosjektet mitt med noe såpass innvikla kanskje :P Hvor er mønsteret fra?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
13 minutter siden, Mackenzie skrev:

Den var utrolig fin! Jeg er nok veldig sær men liker altså veldig lite som er hjemmestrikka, og det er jo litt kjedelig når jeg i teorien egentlig veldig gjerne kunne tenke meg å lære å strikke. Men det er jo litt lite motiverende når man ikke syns det blir noe fint :lol: Men denne altså, dødsfin! Kanskje jeg må legge inn en bestilling på den til bestemoren min, tror ikke jeg skal begynne strikkeprosjektet mitt med noe såpass innvikla kanskje :P Hvor er mønsteret fra?

Det er fra Viking garn. Kan kjøpes i hefte f.eks. her. Men det er mulig bestemoren din er litt som meg og endel andre strikkere, og kjøper inn diverse blader med oppskrifter. Da har den oppskriften i så fall stått i Norsk ukeblad - Mønster strikk 6. februar 2017. Tror den har stått på trykk i et familien også, men er ikke sikker. Jeg fant den i Norsk ukeblad sitt spesialblad. Syns den var utrolig nydelig. :ahappy:  

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Daa begynner jammen meg årets julepresanger å ta form også. Herlig med litt småstrikk mellom studiene :ahappy:

sokk.jpg

6 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive