Gå til innhold
Hundesonen.no

Håndlagde utstillingsliner

Recommended Posts

Vurderer å selge noen håndlagde utstillingsliner på en messe i november! Forslag til pris? Materialer koster ca. 100-150 kr pr. bånd. :icon_redface:

post-11380-0-50951000-1347228864_thumb.jpost-11380-0-12240700-1347228872_thumb.j

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fantastisk fint! :D

Rundt 250,- kanskje? Du må jo ha litt fortjeneste på det, i tillegg til at det sikkert tar litt tid å lage dei :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanlige butikker (detaljhandelen) har ofte kalkyler på 3,5. Så du kan fint ta 300-350 kroner for de båndene. Det ligger jo arbeid bak også!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker ca. 1 time på et bånd. Lærbåndet koster 45 kr meteren (bruker flettet lærbånd for at det skal være ekstra strekt), og jeg bruker ca. 1,5 m per bånd med løkker osv. Perlene per bånd koster alt fra 50-100 kr per bånd (noen perler er dyrere enn andre). Regnet på det nå og kostnadene per bånd er 130-180 kr. Er ikke alt fra 300-350 kr er grei pris da? :icon_redface:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Kommer an på hva folk er villig til å betale, rett og slett. Jeg bestilte meg nylig håndlaget skinnline med asse bling, og fikk den akkurat som jeg ville ha den - 240,- inkl frakt. Som et sammenligningsgrunnlag. Xtravagant sine er vel ganske mye dyrere, og de selger jo de også. Sjekk litt rundt på nett hva andre tar, og bestem deg når du har sjekket markedet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jess, helt klart avhengig av hva folk gidder å betale :thumbsup: derfor jeg tenkte det var greit å høre her inne! Det eneste jeg ser forskjell på er lærbåndet som blir brukt. Er det som gjør båndene mine litt dyrere å lage. Kunne brukt skinntråd til 15 kr m, men det har jeg ikke gjort gitt :icon_redface: Så da er spørsmålet hva folk er villig til å betale for slike? Tar jeg 200 kr for båndene, så tjener jeg 20-70 kr på de :rolleyes2: Men takk for svar og tips! :D :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så fine bånd :) Greit med rundt 300 for de, det er jo både kunst og kvalitet.

Men er det en sånn felles butikk nettside? Rota meg helt bort der jeg, og da fant jeg ikke tilbake til deg igjen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Epla.no er et nettsted hvor man kan åpne sin egen butikk. Er et drøss av forskjellige butikker der, hvor folk selger sitt håndarbeid osv. :thumbsup:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Skal trøkke ned en av borzoiene i en sidevogn om ikke lenge -  kan bli interessant
    • For meg er det ganske ubegripelig at mer eller mindre fanatiske katteeiere ikke har et bedre svar på naboproblematikken enn å trekke på skulderene «sånn er det bare». Nei, beklager, som nabo godtar jeg ikke at jeg må passe på all mine eiendeler hele tiden for at ikke katter skal ødelegge dem, at jeg ikke kan lufte på dagtid (vi snakker nemlig om hus her, ikke bare om garasjer og uthus) og at barna ikke kan sove i vogn på terrassen. Inngjerdet tomt med hund som er særdeles lite glad i katter er en god løsning for noen, mens andre tar seg av katteproblematikken på andre mindre greie måter. Dette gjør man ikke fordi man er dyrehater, men fordi det er et reelt problem og fordi mange katteeiere er i en helt egen liga av fornektelse.
    • Har noen her vært på et grise-slakteri og sett hvordan det foregår? Det har jeg, og det var langt fra noe hyl, skrik og klatring oppetter veggene. Det var faktisk helt stille og fredelig, hele prosessen.
    • Hei. Jeg har en snill og trygg Berner Sennen hannhund på 2 1/2 år. Jeg vurderer å kastrere han da han er veldig vaktsom- hvis man kan si det sånn. han angriper ingen men girer seg veldig opp ovenfor naboer og andre ved å bruke mye bjeffing og kan virke «truende» på uvitende folk- til tross for at han overhode ikke er ute etter å angripe eller skade noen.  Håpet er å få en litt roligere hund ved kastrering. Vi har forsøkt kjemisk kastrering- noe som har fungert, men det er kostbart over tid.    Er sjangsen for at han demper seg litt mtp bjeffing og « vaktinnstinkt» ved å bli kastrert?  Hilsen glad hundeeier. 
    • Hei. Jeg har en snill og trygg Berner Sennen hannhund på 2 1/2 år. Jeg vurderer å kastrere han da han er veldig vaktsom- hvis man kan si det sånn. han angriper ingen men girer seg veldig opp ovenfor naboer og andre ved å bruke mye bjeffing og kan virke «truende» på uvitende folk- til tross for at han overhode ikke er ute etter å angripe eller skade noen.  Håpet er å få en litt roligere hund ved kastrering. Vi har forsøkt kjemisk kastrering- noe som har fungert, men det er kostbart over tid.    Er sjangsen for at han demper seg litt mtp bjeffing og « vaktinnstinkt» ved å bli kastrert?  Hilsen glad hundeeier. 
  • Nylig opprettede emner