Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundeutstyr, noe til små og noe til større hunder, selges


Maria
 Share

Recommended Posts

Har så mye utstyr jeg ikke får brukt, altså. Så hvis noen andre kan ha glede av det så er det fritt fram for å ta kontakt :)

Begynner med småhundutstyret:

- Showmaster dekken fra hööks i størrelse 25. Ubrukt, kun prøvd på. Ny pris var 199, selges for 75.

045551_02.jpg

- Trine hundeartikler termodekken, farge sort. Lett og nett, og egentlig veldig allright. Størrelse 25. Brukt noen få ganger. Ny pris var ca 500 (!), selges for 150.

trinedekken.jpg

- Trine hundeartikler regnoverall i størrelse 25. Veldig fin dress i høstsøletider. Fargen er blå. Aldri brukt, da jeg kjøpte det for lite. Ny pris var rundt 600 (!), selges for 200. Disse Trinegreiene er dyre :o

regndress.jpg

- Gresshoppa marka ergonomi sele i størrelse 25. Den er helt super til de minste, og er lett å ta på, uten hverken spenner eller klips. Fargen er rød, og stoffet er lett vattert nylon. Ny pris husker jeg ikke, men selger den for 100?

5D09C337-F722-4553-90B0-EA81A42A29AE-13255-00000E0DD7DF40A5.jpg

Så litt til større hunder:

- Naglehalsbånd fra Trine hundeartikler. Ganske smalt lær. 50 cm (må være på ytterte hakket). Helt ubrukt med tags på. Det synes jo ikke i pelsen til Chessea! Ny pris var 229, selges for 125.

d2d977d2.jpg

- Leiebånd, kanalkobbel, fra gresshoppa. Aldri brukt. Fargen er lys grå. 180 cm. Ny pris husker jeg ikke, men tenker 50 for det?

acb9b173.jpg

Kan hentes i enten Ås eller Lørenskog eller sendes mot porto. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...