Gå til innhold
Hundesonen.no

Rapporter

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er umulig å si uten å se og kjenne på hunden. Du skal kunne såvidt kjenne konturene av ribbeina på siden, av en voksen hund. Valper kan godt være litt rundere. Med puddel er det jo også vanskelig å si fordi de kan variere veldig i størrelse. Du kan eventuelt spørre oppdretter om hvor mye søsknene veier, og hvor mye foreldrene veier som voksne. Dyrlegen vil hjelpe deg å se om han er overvektig eller ikke.
    • Hei, har en dvergpuddel valp på 16 uker, som veier 2,5 kg. Er han overvektig? Skal dra til veterinær denne uken, men ble helt sjokkert når jeg veide han. 12 uker var han 1,8kg  Gjerne kom med konstruktiv tilbakemelding. 
    • Jeg delfôret min med tørrfôr (Eukanuba og Farmina) og rått frem til 12 mnd, og etter det bare råfôr. Selv om jeg kjøper burgere som er dyrere ift større kvanta du må dele opp selv så er det veldig mye rimeligere enn det ble av tørrfôret (store sekker). 
    • Hadde ikke dommeren noe annet pent å si om hunden?  Men altså, synlige blodårer på en sterk hundekropp er absolutt pent 😋
    • Enig, kjempegøy:) Var på NKK i helga, for et kaos. Men savner utstillingsringen.  Ler godt av kritikkene også:) En fikk bla : Fine blodårer på benet... WHAT..
×
×
  • Opprett ny...