Gå til innhold
Hundesonen.no
Guest Jonna

Ønsker kjøpe pinnesele/weight pull sele

Recommended Posts

Guest Jonna

Er ikke noen som har en liggende å slenge som de vil selge?

Alt etter str selvsagt. Har 16-17 kg hunder som normalt bruker ca str 45 i halsvidde.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil anbefale deg å kjøpe en som er sydd etter mål.. Hvertfall hvis du har tenkt at de skal trekke tungt med den.. Det er utrolig lite som skal til for at selen ligger på feil sted hvis de skal trekke tungt. Skal de ikke trekke så tungt går det nok greit med en som ikke er sydd til din hund :)

Har selv en sele fra Hardcore hardness og en fra Minipia, veldig fornøyd med begge to. Minipiaselen er vel noe rimeligere tror jeg..

:)

• Like 3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tenkt å selge Odin sin, men spørs om den er for liten. Han bruker normalt 35. :(

Om du kommer på sonenmesterskapet kan jeg evt. ta den med for prøving.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Guest Jonna

Hmmm trodde dette var kjøpt og salg? Kanskje jeg plasserte det i feil forum?

Simiria: tror nok det blir for lite :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen
Guest Jonna

Jeg har muligens en, målene er:

A to B Neck: 11"

A to C2 Ribs: 19.3"

A to D Rear: 30"

A to C1 Shoulders: 29.5"

Målt utifra dette bildet.

Harness_measurements1.jpg

Stjålet bildet fra http://cdpits.ca/. Der selen også er kjøpt. :)

Passe i halsen, men desverre alt for lang i ryggen. :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Har testet endel utstyr fra andre fabrikat enn Fitpaws og pods og balansedisker fra andre fungerer fint til trening av hund. Balanseballer/peanut er veldig ofte laget av veldig dårlig kvalitet og når hunden står oppå den kan klørne sprekke ballen og hunden kan risikere skade i fallet. Det viktigeste man bør passe på ved slik trening er at du trener på et godt underlag slik at utstyret ligger stabilt og stødig. Siden mye av diskusjonen handler om priser så må man tenke over at transportkostnadene er ofte dyrere en produktet. Tar du Pods fra Fitpaws så ligger normalpris på rundt kr525 i butikkene og kjøper du fra Wish er prisen for 4 kr 200 +frakt kr 340 så taper du kr 15 og får et litt dårligere produkt. Glemte jeg å si det så er jeg sertifisert fitnesstrener for hund
    • Tro meg, det funker som gull og har reddet tusener av GD (og andre raser seff) fra å amputere. Lykke til med Nitro! 
    • Akkurat nå sukker jeg litt oppgitt. Er så valpesyk, men samtidig har jeg problemer med å finne planlagte valpekull som jeg har lyst til å kjøpe valp fra. Hilsen frøken kresen  
    • Dere har testa både apoquel og atopica? Vil nesten tro det, men nevner det likevel i tilfelle Skjønner veldig godt du ikke vil bruke kortison, det bør være absolutt siste løsning! Jeg mista selv en hund med allergi, som til slutt ble ødelagt av kortison. Det er ikke noe kjekt.  Relativt hyppig dusjing (prøv annehver dag) med kløedempende shampo har jeg hatt en viss effekt av. Viktig å følge bruksanvisningen. Mine har måttet virke i 10 minutter før man skyller av. Det kan også hjelpe å lufte godt ut daglig. Og å unngå å støvsuge for mye (sprer allergener rundt i luften.
  • Nylig opprettede emner