Gå til innhold
Hundesonen.no

Selger svært lite brukt Hurtta Motivation Lydighetsvest!


C.J
 Share

Recommended Posts

Jeg bestilte dessverre feil str. av Hurtta sin svarte, fantastiske lydighetsvest og selger derfor min svært lite brukt vest i str. M (de er store i størrelsen). Den er kun brukt på fem treninger og fremstår som ny. Kjøpte den for 949,- og selger den for 700,-. Kan sendes med postoppkrav til hvor nå du måtte befinne deg :)

http://www.canis.no/nettbutikk/omtale.php?id=KL171_var

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Lurer på om den blir i største laget til meg også. Fant målene etter mye om og men. Er i brystet 13 cm større enn hva jeg er til vanlig. Men hvor bor du? Mulighet for å prøve vesten??

Jeg bor på Stord, mellom Haugesund og Bergen. Pittelite sted, så sjansen er vel heller liten for at du kan komme hit på kaffe og vestprøving! :P Men altså - vesten er ikke STOR, jeg kan fint bruke den, men jeg ønsker en vest som sitter mer støpt. På meg er den litt vel "posete" og jeg bruker til vanlig str. 38 i overdeler.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja det var litt langt unna å det:) jeg å er rundt ca 38 til vanlig i overdeler men er ute etter en vest som passer over tykke uteklær og da er vel ikke denne så værst?? Den er ifølge nettsidene 13 cm større over brystet enn meg men får jeg på meg jakker under så går vel det?? Er iallefal interessert. men hvordan hadde du tenkt deg betaling? Er det mulig med postoppkrav eller noe sånt så jeg veit at jeg har fått vesten før alt er betalt til deg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja det var litt langt unna å det:) jeg å er rundt ca 38 til vanlig i overdeler men er ute etter en vest som passer over tykke uteklær og da er vel ikke denne så værst?? Den er ifølge nettsidene 13 cm større over brystet enn meg men får jeg på meg jakker under så går vel det?? Er iallefal interessert. men hvordan hadde du tenkt deg betaling? Er det mulig med postoppkrav eller noe sånt så jeg veit at jeg har fått vesten før alt er betalt til deg??

Skal du bruke den vinterstid over tykke jakker, tror jeg faktisk at du må ha M, ja. Postoppkrav er en selvfølge ;) Da betaler du portoen, noe som tvilsomt kan koste mange kronene, den er jo ganske lett i vekt. Hvis du vil kjøpe så sender du meg en PM med navn og adresse :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...