Gå til innhold
Hundesonen.no

Trenings-/lekekamerater i Follo?


Recommended Posts

Tok noen bilder med mobiltelefonen, glemte å ta med speireflekskameraet :)

Vi hadde en kjempehyggelig treningsøkt :) Vi holdt på i to timer (tok jo mange pauser, så var selvfølgelig ikke intens trening i to timer), og Bris er nå helt utslitt :P Han og Perla gikk kjempebra sammen, og de fikk trent på å møtes og så bare gå sammen (noe begge syntes var vanskelig, men så overså de hverandre til slutt) til dit vi skulle trene, og vi fikk hjelp til tannvisning og innkalling :)

Klar for trening :D

IMG_20120908_150441.jpg

Fiine Perla :)

IMG_20120908_150545.jpg

Bris

IMG_20120908_150349.jpg

Julie og Perla

IMG_20120908_150151.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg skriver det samme her som i tråden til Ingvild :) Hvis noen vil komme til Son en tur i dag for en liten treningsøkt så er det en fin grusbane og en asfaltbane å trene på her :) Jeg orker ikke å reise noe sted i dag siden jeg har en del å gjøre og jeg fort må bruke et par timer på reise fram og tilbake med buss/tog. Bare å si i fra om noen vil være med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg drar opp denne istedet for å lage en ny helt lik tråd jeg, vi trenger turvenner! :D Er det noen i Folloområdet som kunne tenke seg å være med? Tenker ikke en fast dag, men å møtes litt nå og da. Har bil, så har ingenting imot å flytte litt på oss.

Er også åpne for litt lydighetstrening, merker vi trenger forstyrrelser av andre hunder igjen nå som vi er ferdig på kurs! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er en ganske fin runde på ca 6 km vi kan gå, hvor de stort sett kan løpe løse :D

Så bra :D På mandag er jeg ledig hele dagen, eller jeg skal jo lese til eksamen, men har ingen undervisning, så kan ta meg fri når jeg vil, så egentlig er det dagen som passer best.

Vi blir gjerne med på turer. Har bil jeg og :) Her i Ås går jeg mye i Eldorskogen der det er omtrent ingen møtende. Bikkjene kan løpe og løpe lenge!

Sånne skoger liker jeg. Har pleid å gå litt i skogen ved Dagbo her i Ski (samme skogen som hundehjørnet ligger i), men der blir man jo nedløpt av folk hver tiende meter. Så jeg er klar for å oppleve andre skoger med andre ord :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg litt usikker på. Har utrolig mye å gjøre av skolearbeid, så litt i tvil på om jeg tar turen til Son. Men skal tenke på det :)

Hadde kanskje vært mulig å møtes på halvveien også da, om det blir langt å dra? Eller hvordan er det for deg å reise, Frida? Er du avgengig av buss/tog?

Problemet blir vel kanskje at ingen er noe særlig kjent andre steder :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...