Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby(og barne)tråden <3


Zitka
 Share

Recommended Posts

Vi har økt antall flaskemåltider per dag sånn at jeg er sikker på at Isa skal få i seg nok mat. (man blir jo dessverre litt påvirket av disse svært bekymrede helsesøstrene). Hun har funnet ut at flaske er supert for da kan man jo følge med på resten av verden samtidig som man får spist.

Pupp er nå ut! :o Hun vil ikke ta pupp, hun vrir seg unna og ser seg heller rundt for å se på tv, sansa eller bildene på veggen! Puppen duger kun om natta. Kjenner det er litt trist, for jeg kjenner at jeg har mindre melk. Prøver å pumpe meg noen ganger i løpet av dagen for å opprettholde produksjonen, men det blir mindre og mindre.

Ååh tulleIsa! Ida er motsatt - enn så lenge, må ha pupp i måltidet - ellers blir det bare rot og kaving. :aww:

Mari: grøss... Er det noen trøst at det er veldig veldig veldig vanlig med småmark hos barn?

Har et overtrøtt nurk i fanget som ikke skal ha noe annet enn smokk og kos, og så kommer det noen promper med et lydvolum voksne mannfolk kan misunne. :aww: Så er definitivt mer enn bare overtrøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 9.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fineste Tuva Marie ligger på brystet. Hun kom 21.29. Fin fødsel og alt står bra til. Lungene virker eksemplarisk!

Gratulerer masse til Marie og Øyvind med lille Johanne :D :banana: Hun kom 17:42 og alle 3 har det bra!!! *være flink og oppdatere sonen*

Verdens fineste lille jente kom til verden 00.04 i natt etter en stri tørn på fødestua. Hadde verdens beste jordmor siste økt og ung assistentlege som var fabelaktig, begge to bidro til at opplevelse

Posted Images

Eww! Eww! Eww! Vi mistenker at H har mark. Å fy... :x Jeg medisinerer som f. Hele hurven. Har ikke sett noen, men det er helt utrolig hvor ekkelt dette er. :barfy:

Barnehage, oh joy.

Barnemark er ingen big deal. De ser ut som ørsmå biter av sytråd. De klør men er totalt ufarlige og forsvinner greit med en markkur (nei, ikke Panacur :lol: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er helt vanlig. Henger oppslag i de fleste barnehager hver sesong om at det er påvist tilfeller. Absolutt ikke farlig, men sinnsykt heslig alikevel! Har ingen i interesse av å SE de P&S! Herregud.

Rolig natt igjen i natt, så jeg går ut fra at medisinen har knerta makken evt at det aldri var makk. Vi sier det siste.

Eww. Eww. Eww! :(

Lus kan vi ikke få. Da må jeg klippe av meg alle dreadsa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er helt vanlig. Henger oppslag i de fleste barnehager hver sesong om at det er påvist tilfeller. Absolutt ikke farlig, men sinnsykt heslig alikevel! Har ingen i interesse av å SE de P&S! Herregud.

Rolig natt igjen i natt, så jeg går ut fra at medisinen har knerta makken evt at det aldri var makk. Vi sier det siste.

Eww. Eww. Eww! :(

Lus kan vi ikke få. Da må jeg klippe av meg alle dreadsa.

:o :O Du får sørge for at Heljar alltid har de kuleste luene så han ikke deler luer med noen andre. :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller klipp av ungen håret... :aww:

Ja, jeg har ikke noen problemer med det, men jeg tror ikke hjernen min noen gang klarer å komme seg forbi tanken om at håret mitt er infisert av millioner små luselik. Lusocide!

Bank i tre og ti kniver over skuldra sier jeg bare!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mark da jeg var sånn 5 år gammel tror jeg, hvis det er noen trøst så er det ikke spesielt digg å HA mark heller :lol: . Jeg syntes det var kjempeekkelt selv, selv om jeg var liten og ikke tenkte som en voksen. Men det å kjenne at noe LEVER nedi der.... fy ****!!!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man ikke egentlig bare randomly ormekure ungene sine sånn en gang i mnd bare for å være sikker ?

Stemmer for ja jeg.

Jeg ser ikke hvorfor det skulle være noe galt med dette. Så lenge man tar begge kurene så tenker jeg at det bare er positivt at vi stimulerer økonomien?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mark da jeg var sånn 5 år gammel tror jeg, hvis det er noen trøst så er det ikke spesielt digg å HA mark heller :lol: . Jeg syntes det var kjempeekkelt selv, selv om jeg var liten og ikke tenkte som en voksen. Men det å kjenne at noe LEVER nedi der.... fy ****!!

IW = intestinal worms. Now we know.
  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dattera til en familievenn fikk mark. Hun var 8 år, og fikk det pga at katten deres hadde mark, katta var langpelset og lå i senga til datteren, og dro med seg eggene fra avføringa (og avføring :P) i pelsen og de ble så overført til senga. Dattera vasket ikke hendene etter å ha tatt på sengetøyet = mark i magen (og raua). Dritekkelt, derfor jeg husker det så godt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhherreduuud så ekkel denne tråden var nå! Jeg har aldri hatt mark, og det har ikke søsknene mine heller (og skal heller ikke barna mine få), dermed basta! *grøsser seg ut av tråden igjen*

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen for svarte svingende, ikke få meg til å føle meg så skitten da! Nå tvinger dere meg til å adoptere bort H, han er tainted. Men hvem vil vel ha ham nå...? :(:icon_cry:

Dere med småttiser? Vermex er flytende og smaker "banan". Jeg bare sier det.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe så vilt helt usannsynlig ekstremt ubegripelig mye hesligere på mennesker!

Vaskemaskinen min har gått på kokvask 3 maskiner på rappen nå. Med forvask og ekstra skylling. :(

Finnes det ikke mer effektiv måte å bli kvitt marken på nå til dags? Jeg mener, H må da bli svimmel og uvel av så mange timer i vaskemaskinen?

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det ikke mer effektiv måte å bli kvitt marken på nå til dags? Jeg mener, H må da bli svimmel og uvel av så mange timer i vaskemaskinen?

Det er mulig, Jankaa, men jeg kjenner at jeg bare må gjøre det jeg må gjøre, sant? Jeg skal tross alt sove på natta.

Han henter seg inn på tørkestativet etterpå, det må være lov å tenke litt på seg selv noen ganger også.

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...