Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby(og barne)tråden <3


Zitka
 Share

Recommended Posts

  • Svar 9.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fineste Tuva Marie ligger på brystet. Hun kom 21.29. Fin fødsel og alt står bra til. Lungene virker eksemplarisk!

Gratulerer masse til Marie og Øyvind med lille Johanne :D :banana: Hun kom 17:42 og alle 3 har det bra!!! *være flink og oppdatere sonen*

Verdens fineste lille jente kom til verden 00.04 i natt etter en stri tørn på fødestua. Hadde verdens beste jordmor siste økt og ung assistentlege som var fabelaktig, begge to bidro til at opplevelse

Posted Images

Åh, er så glad på dine vegne Wed :hug:

___________

Leste sånn tips for å bli gravid i dag (sånn...utover sex da :lol: ), og der sto det at kaffe kan påvirke negativt :| Hvis vi skal prøve en gang må jeg få meg annen jobb :lol:

Mer enn 2 kopper kaffe per dag, synes jeg å huske….Men hvis dette var noe "gjengs" sannhet, burde jeg aldri ha blitt gravid….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiine tvillingene! ! :D

:D

Blitt så like og vøtt... Pappaen har slitt med å se forskjell de siste dagene. Han ene har hatt lite hår på toppen hele tida, men nå har det begynt å komme mye, så han får samme sveis som broren! Jeg har stålkontroll på hvem som er hvem da :aww: Med mindre de har på lue :aww:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også de ser eldre ut enn de er! Og er litt overraska over alt de klarer :aww: De kan løfte hodet helt opp når de ligger på magen og støtter seg på albuene! Er ikke det tidlig? Klarer ikke så lenge av gangen da.

Edit: De kan også holde hodet oppe helt selv når de sitter på armen min. Får ikke lov så lenge da :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også de ser eldre ut enn de er! Og er litt overraska over alt de klarer :aww: De kan løfte hodet helt opp når de ligger på magen og støtter seg på albuene! Er ikke det tidlig? Klarer ikke så lenge av gangen da.

De så veldig mye eldre ut. Det er blikket som gjør det tror jeg?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også de ser eldre ut enn de er! Og er litt overraska over alt de klarer :aww: De kan løfte hodet helt opp når de ligger på magen og støtter seg på albuene! Er ikke det tidlig? Klarer ikke så lenge av gangen da.

Ja, Ida ser mer baby ut syns jeg. Hihi herlig - Ida jobber iherdig med hodeholding, vanskelig det -og dustore så tungt! :lol: men får hun ei hånd på rumpa så hun ikke blir så fremtung så løfter hun og hodet helt opp og holder i korte stunder. Men hun har ikke begynt å interessere seg for leker og sånt enda, og strekker seg ikke etter ting enda. Men hun syns foten min var kjempespennende å se på i dag. :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ida er ikke rynkete - men syns hun ser mer baby ut enn gutta til wed. Selv om hun bare er en uke yngre. :lol:

Drittunge! Gjett hvem som har sovet siden 22? Bare avbrudt av en liten amming for en time siden? Hadde jeg visst hun skulle sove så lenge så hadde jeg jo gått og lagt meg med henne. :gaah::lol: Forventa at hun skulle våkne rundt midnatt og forlange mat, så kunne vi legge oss etterpå. Og nei, er ikke barebare å vekke den der :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har økt antall flaskemåltider per dag sånn at jeg er sikker på at Isa skal få i seg nok mat. (man blir jo dessverre litt påvirket av disse svært bekymrede helsesøstrene). Hun har funnet ut at flaske er supert for da kan man jo følge med på resten av verden samtidig som man får spist.

Pupp er nå ut! :o Hun vil ikke ta pupp, hun vrir seg unna og ser seg heller rundt for å se på tv, sansa eller bildene på veggen! Puppen duger kun om natta. Kjenner det er litt trist, for jeg kjenner at jeg har mindre melk. Prøver å pumpe meg noen ganger i løpet av dagen for å opprettholde produksjonen, men det blir mindre og mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eww! Eww! Eww! Vi mistenker at H har mark. Å fy... :x Jeg medisinerer som f. Hele hurven. Har ikke sett noen, men det er helt utrolig hvor ekkelt dette er. :barfy:

Barnehage, oh joy.

Hva er symptomene?

A på butikken i dag :" Mamma, er det veldig vanskelig å bli hund?"

Jeg:" det er helt umulig "

A:" så det er ikke vanskelig altså "

Damen bak knakk helt sammen.

Ellers er han helt fantastisk med kaninen. Lar den være helt i fred og klapper den forsiktig når den kommer bort. Gutten min det!!

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...