Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby(og barne)tråden <3


Zitka
 Share

Recommended Posts

De skulle ikke kjøpe noe til soph i sverige... denne tells ikke siden vi bor på landet og hun MÅTTE ha et bondegårdsett.

Hun valgte dette foran prinsessebarbie. Hun trengte ikke det siden hun var prinsesse selv :lol:

Hahaha!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 9.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fineste Tuva Marie ligger på brystet. Hun kom 21.29. Fin fødsel og alt står bra til. Lungene virker eksemplarisk!

Gratulerer masse til Marie og Øyvind med lille Johanne :D :banana: Hun kom 17:42 og alle 3 har det bra!!! *være flink og oppdatere sonen*

Verdens fineste lille jente kom til verden 00.04 i natt etter en stri tørn på fødestua. Hadde verdens beste jordmor siste økt og ung assistentlege som var fabelaktig, begge to bidro til at opplevelse

Posted Images

De skulle ikke kjøpe noe til soph i sverige... denne tells ikke siden vi bor på landet og hun MÅTTE ha et bondegårdsett.

Hun valgte dette foran prinsessebarbie. Hun trengte ikke det siden hun var prinsesse selv :lol:

Hahahaha!Å, hun blir en håndfull i mange år hun der:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Soph!

Nå har jeg sagt til svigermor at jeg vil de skal komme når Bonden er inne. "ja" svarte hun, noe hun alltid svarer om hun ikke helt henger med på hva jeg sier. :aww: Men om jeg gjentar det til svigerfar når han kommer inn, og nestegang svigermor også kommer, så kanskje det går inn omsider. :aww:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skulle ikke kjøpe noe til soph i sverige... denne tells ikke siden vi bor på landet og hun MÅTTE ha et bondegårdsett.

Hun valgte dette foran prinsessebarbie. Hun trengte ikke det siden hun var prinsesse selv :lol:

Haha!

(Jeg husker så godt hvor spennende slike pakker med mye forskjellig i var at jeg får litt hjertebank av dem ennå).

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophia er kul :lol: :lol:

Og pappaen hennes er søt!

A prøvde å ringe meg og kom til telefonsvarer ( Mamma! Maaaaammaaa! MAMMA!!! til tiden gikk ut) , så jeg ringte opp igjen når jeg så det. Han skulle egentlig bare fortelle meg at det var lørdag i dag og at han skulle få sjokolade etter middag , men denne dama som hadde pratet i telefonen til mamma var minst like spennende tema. "Det var en dame i telefonen din , mamma! Det var ikke du som svarte! !" For en traumatisk opplevelse :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skulle ikke kjøpe noe til soph i sverige... denne tells ikke siden vi bor på landet og hun MÅTTE ha et bondegårdsett.

Hun valgte dette foran prinsessebarbie. Hun trengte ikke det siden hun var prinsesse selv :lol:

Ha ha ha! Faren henens er så SCREWED! :lol: :lol:

A prøvde å ringe meg og kom til telefonsvarer ( Mamma! Maaaaammaaa! MAMMA!! til tiden gikk ut) , så jeg ringte opp igjen når jeg så det. Han skulle egentlig bare fortelle meg at det var lørdag i dag og at han skulle få sjokolade etter middag , men denne dama som hadde pratet i telefonen til mamma var minst like spennende tema. "Det var en dame i telefonen din , mamma! Det var ikke du som svarte! !" For en traumatisk opplevelse :lol:

Herregud, så fantastisk! :lol: "Det var ikke du som svarte!"... Logikken til en treåring er bare the.best. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H hadde også en søt kommentar i dag. Han er til besteforeldrene og før vi dro så sa jeg at han og bestemor skulle på butikken og da skulle han få plukke seg ut en ting til lørdagsgodt. "Er det lørdag i dag?" "Ja, Heljar, i dag er det lørdag." " Pappa!" sier han og peker ut vinduet "Ser du? Det er lørdag!"

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonenbarna er så gode altså. Jeg smiler godt av de når jeg leser her, så herlige de er!!

Eldstegutten min ringte i dag og lurte på om jeg ville høre noe søtt. Forloveden hans hadde spurt datteren deres, Linnéa, om hvor hun hadde fått Lynet McQueen bilen sin fra (ingen prinsesseting der i gården) og fikk til svar: Den fikk jeg fra farmor, på godteriet!

Hun fikk nemlig en Smarties tube med bil på i sommer, det hadde alle vi andre glemt. :D

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

H hadde også en søt kommentar i dag. Han er til besteforeldrene og før vi dro så fortalte jeg at de skulle dra på butikken så sa jeg at han og bestemor skulle på butikken og da skulle han få plukke seg ut en ting til lørdagsgodt. "Er det lørdag i dag?" "Ja, Heljar, i dag er det lørdag." " Pappa!" sier han og peker ut vinduet "Ser du? Det er lørdag!"

Ask tror også at man kan se ute at det er lørdag ! :lol: :lol:

Unger er morsomme dyr!

Malinka: unger husker sånne detaljer ekstremt godt! A kaller fortsatt biler-håndkle han fikk av nissen i fjor for nissehåndkle, han fikk mye annet fint av nissen, men det håndkle og at nissen hadde sorte sko har festet seg. At han ikke hadde bukse ( den sprakk visst :lol:) la han ikke merke til ..

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, det er stas å lese sånne små anekdoter fra hverdagen deres. Og det er noe med disse småfrøknene og fedrene altså, ser konturene av det her også.

Lillegullet mitt er endelig på bedringens vei. Fy søren hun har hatt en slitsom måned nå, med en evigvarende forkjølelse, øyekatarr, dobbelt tannfrembrudd og mmr-vaksine med tilhørende høy feber i 2 dager. Tøft å være lita pie :(

Men idag har apetitten kommet tilbake, og hun hadde et helt annet humør i ettermiddag enn hun har hatt på lenge. Utrolig deilig å se at hun blir seg selv igjen!

Hun behøver fortsatt mye mamma-kos og nærhet. Idag slo hun armene rundt meg og klemte til, sussa meg på kinnet før hun fortsatte å klemme mens hun klappa meg på ryggen :teehe::wub:

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, det er stas å lese sånne små anekdoter fra hverdagen deres. Og det er noe med disse småfrøknene og fedrene altså, ser konturene av det her også.

Lillegullet mitt er endelig på bedringens vei. Fy søren hun har hatt en slitsom måned nå, med en evigvarende forkjølelse, øyekatarr, dobbelt tannfrembrudd og mmr-vaksine med tilhørende høy feber i 2 dager. Tøft å være lita pie :(

Men idag har apetitten kommet tilbake, og hun hadde et helt annet humør i ettermiddag enn hun har hatt på lenge. Utrolig deilig å se at hun blir seg selv igjen!

Hun behøver fortsatt mye mamma-kos og nærhet. Idag slo hun armene rundt meg og klemte til, sussa meg på kinnet før hun fortsatte å klemme mens hun klappa meg på ryggen :teehe::wub:

Ikke gøy når de små er dårlige! Den kosingen høres kjent ut! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk bra i dag også! Vært ute på tur og all ting. Går i ett, så har ikke rukket å spise noe sjøl. Greid å få i meg to kaffe da. Er kalorier i det og!

Kaffe er viktigere enn mat, så det så! :)

Så fint dere endelig får litt mestring oppi galskapen :) At ting tross alt begynner å gå litt smoothere innimellom.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å lese wed! :D Også ønsker jeg meg bilde av gutta. :aww:

Her er det borrelåsbaby i dag. Magen tuller nok til at hun trenger mamman sin, ferdig med den saken. :aww: Fikk omsider lirket henne over på ullteppet i sofaen, bygget kant rundt henne og listet meg opp for å støvsuge. Hun våknet et par ganger men øya ramlet igjen fort uten hjelp. Nå ligger hun på magen mot skuldra mi og spreller. :aww: Tom for tålmodighet. Nå, helst i går. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Juni 2006 ble jeg medlem! 4mnd før Sasha flyttet inn. Rart å tenke på. Jeg sparte iherdig til å kjøpe hund, planla kjøp til etter komfirmasjonen, var i kontakt med ulike oppdrettere. Men så havna en smågal border collie i hus lenge før.    Akkurat nå er vi hundeløse. Med 4unger i hus der minste er 2mnd blir det nok noen år til. Men da har jeg god tid til å planlegge😁
    • Jeg jobber som hundefrisør fulltid, og det er en ufattelig krevende, men også givende jobb! Jeg fikk utdannelsen min via jobben, da jeg jobber i en dyrebutikk som også utdanner sine egne hundefrisører, og nå 3 år senere jobber jeg fortsatt i samme kjede som hundefrisør. Jeg har også tatt et par kurs i ettertid for å bygge videre på det jeg allerede har lært, og har et lite nettverk av dyktige hundefrisører jeg rådfører meg med dersom jeg trenger hjelp. Det har vært til ekstremt stor hjelp!
    • Jeg ble medlem i januar 2006. Ganske lenge siden ja Håper du får en fin påske, og mye god pelsterapi ❤️ 
    • Her synes jeg det er noe som skurrer bittelitt.. Det som virkelig forbauser meg her er at du skriver at hunden er kjent for sin uberegnelige atferd.. Da lurer jeg på hva venninna di gjorde så tett på denne hunden? Hadde jeg visst om en slik hund  i området der jeg bodde hadde jeg gått lange omveier for å verne min egen hund.  Men så sier du og at hunden utagerte helt ut av det blå? Ingen hunder gjør det. Det ligger alltid noe bak og der er det vår jobb å ha såpass oppmerksomhet på hunden vår når vi går tur at vi har størst mulig kontroll på miljøet . Ofte blir hunder bånd reaktive pga de har vært utsatt for utfall fra andre hunder. Noe å tenke på.  Håper det går bra med hunden til venninna di.  Må tillegge at for meg som er atfersterapeut og instruktør så hadde det vært interessant å hørt begge sider av saken .. Og husk en ting - for hver person som anmelder "mindre" episoder dess verre blir det å være hund i dette landet. Naturlig atferd blir allerede sett på som "farlig" .. Ingen glemmer vel Bob og mange andre hvor det i 90% kunne vært en helt annen sak hvis det hadde vært litt mer empati og kunnskap inne i bildet.. Hadde dere tatt forhåndsregler og eier av hunden som utagerte hadde brukt en vest ell. lign som sier hold avstand så hadde dette ikke vært en sak i det hele tatt.. Så om det da stemmer at denne hundeeieren er helt elendig så kan jo dere gå foran med et godt eksempel. 
    • Ta kontakt med avlsrådet i klubben, de har kanskje noe mer info om hvem som planlegger hva. De kan også si noe om hvem som har hunder som kan passe deg.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...