Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby(og barne)tråden <3


Zitka
 Share

Recommended Posts

Hva med bleiemerke? Her er eneste som holder på lillegull rema1000 str 3 bleier.

Vi bruker heller ikke bleiebøtte, har en vanlig bøtte med lokk på da :)

Pampers. Men vi har akkurt gått over på nr 2, nr 3 må vel være for stort? Eller er de små i str? Hva koster de?

Edit: Pampers er forresten skremmende mye billigere på rema1000 enn feks coop. Halv pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 9.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fineste Tuva Marie ligger på brystet. Hun kom 21.29. Fin fødsel og alt står bra til. Lungene virker eksemplarisk!

Gratulerer masse til Marie og Øyvind med lille Johanne :D :banana: Hun kom 17:42 og alle 3 har det bra!!! *være flink og oppdatere sonen*

Verdens fineste lille jente kom til verden 00.04 i natt etter en stri tørn på fødestua. Hadde verdens beste jordmor siste økt og ung assistentlege som var fabelaktig, begge to bidro til at opplevelse

Posted Images

Pampers. Men vi har akkurt gått over på nr 2, nr 3 må vel være for stort? Eller er de små i str? Hva koster de?

Edit: Pampers er forresten skremmende mye billigere på rema1000 enn feks coop. Halv pris.

Har dere prøvd andre merker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere prøvd andre merker?

De eneste jeg finner som har str 2 er libero. Og de synes jeg er så stive og ekle i stoffet at jeg ikke har lyst til å bruke de en gang..

Tror vi betalte 33 kr for 56 bleier.

Hmm, det var ikke så ille. Kanskje vi skal prøve en pakke treerbleier. Skader jo ikke å teste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De eneste jeg finner som har str 2 er libero. Og de synes jeg er så stive og ekle i stoffet at jeg ikke har lyst til å bruke de en gang..

Hmm, det var ikke så ille. Kanskje vi skal prøve en pakke treerbleier. Skader jo ikke å teste.

Så rart, vi har brukt "billigbleier" siden hun ble født... Men kanskje de ikke har det over alt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart, vi har brukt "billigbleier" siden hun ble født... Men kanskje de ikke har det over alt.

Kanskje jeg må lete bedre? Har kikka etter både rema1000bleiene og coop-bleiene, men de begynner på 3 begge to. Men jeg må innrømme at jeg har ikke lagt sjela i å finne de heller, altså :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coop sine bleier var vi fornøyde med. De får du ti kroner rabatten pr pakke også, om du har coop-kort. De koster 40 kroner pakka tror jeg, og er gedigne. De minste størrelsene må det være minst 60 i. Den største som er x-large har noen og femti tror jeg.

Jeg husker ikke helt.

Pampers var ikke bra på min gutt og ja, jeg oppfattet de til å være små i størrelsen. Men så hadde jeg en fatso også da. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff! Dagen startet så bra, men endte ikke så bra :P Eller, det var vel det midt på som ikke var noe særlig. 7 uker gammel baby med omgangsjuken + 2 foreldre og storesøster med det var virkelig ikke tingen altså. Igår kveld tenkte jeg om jeg ville skjønne forskjellen på gulping og oppkast fra en så liten baby. Svaret var ja, uten tvil :( Endte med pappa og storesøster nede og jeg og lille i sengen.. Jeg var så dårlig en stund at jeg gråt mens jeg blandet mat til han, det var fæle greier :P Og stakkars lille, han gråt jo fordi han var sulten, så gråt han fordi han var kvalm, så gråt han og spente hele kroppen i rundt 2-3 min før hver gang han kastet opp :( Endte med til slutt at han gråt seg i søvn mens han fikk ligge tett inntill meg og jeg strøk på han. Han sov i mange timer heldigvis, men vi gjentok prosessen endel ganger. Tror han er heldigvis på bedringens vei nå, siden han klarte å holde nede 120 ml av den siste flasken, og sovnet bare da (denne gang med pappaen sin, som er enda like dårlig, mens jeg er heldigvis blitt mye mye bedre.)

Jeg tror kanskje jeg fikk magiske krefter når mannen nevnte at han burde spørre om ikke svigermor kunne komme ned i noen dager :aww:

Uff, håper dere er bedre alle sammen i dag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, vil bare anbefale dere alle å sjekke om det er noen kjøpt - selges - sider for deres område på facebook. Altså for barneprodukter. Det har de her. I tillegg er jeg med i den for stavanger for der er vi med jevne mellomrom. Mange penger å spare på gode produkter.. Vi kjøpte alle disse for 150 kr i dag :D

601036_10152753896450063_1017138494_n.jp

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, vil bare anbefale dere alle å sjekke om det er noen kjøpt - selges - sider for deres område på facebook. Altså for barneprodukter. Det har de her. I tillegg er jeg med i den for stavanger for der er vi med jevne mellomrom. Mange penger å spare på gode produkter.. Vi kjøpte alle disse for 150 kr i dag :D

601036_10152753896450063_1017138494_n.jp

Ikke minst klær! :) Jeg kjøpte 20 plagg for 200 kr på en facebookside. Dette var klær som nesten ikke var brukt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magefølelsen var riktig den. Bor en liten jente i magen min. :-) skal tilbake straks da, for hun ville ikke vise ansiktet eller la damen måle hodet. Så siden bonden har en time på sykehus kl ett så skulle jeg komme tilbake da. :-)
Gratulerer! :) :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

601774_10151551504435256_389272222_n.jpg

Syk snuppelupp som skulle ha på seg kjole idag, og ligget på sofaen og halvsovet de siste 6 timene.. aldri sett henne så slapp før!

Og allikevel er hun så søt :) God bedring til snuppa!

Mye bildespam herfra for tiden, får så mange artige uttrykk med kamera :lol:

183159_10151550695937225_1463822661_n.jp

947371_10151550695987225_1332167889_n.jp

320737_10151550696087225_355344681_n.jpg

946972_10151550696202225_1942413270_n.jp

935596_10151550696257225_551435866_n.jpg

Edit: Og Heljar er så søt! :D

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

601774_10151551504435256_389272222_n.jpg

Syk snuppelupp som skulle ha på seg kjole idag, og ligget på sofaen og halvsovet de siste 6 timene.. aldri sett henne så slapp før!

:lol: :lol:

Herlig bilde da! Supersøt som vanlig :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også glemte jeg å kommentere hvor hvor flott mage Charleen har nå!

Og hvor søt Tuva Marie var på bildene! :wub: Så veldig ut som en liten dukke ja. Og noe annet jeg glemte å spørre om; skrek hun da presten døpte henne?

Kom plutselig på denne jeg :P For det var litt artig :P Hun var litt urolig når vi gikk inn og i det vi satte oss og presten begynte å prate så skrek hun til. Skrek som om noen gjorde henne noe vondt. Så skulle jo presten bare si hei og velkommen først så han snakket i kanskje 10 sekunder før han sluttet. I det sekundet han sluttet så sluttet hun å skrike :lol: Så publikum lo og presten måtte også trekke på smilebåndet :lol: Ellers var hun eksemplarisk. :) Men presten var veldig hyggelig og veldig opptatt av at han hadde mikrofon han, så alle hørte hva han sa. Så vi skulle bare slappe av og ikke bry oss om hun skrek litt - det var helt naturlig. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars dere Lill! Håper dere alle er helt bra snart. Må være mareritt å få på en så liten unge..

Kjempefine bilder av Tuva Marie :wub: Er herlig når de begynner å syntes at ting er gøy! :)

Og morsomt ang dåpen! :ahappy: Hva sa hun til å få vann på hodet da?
Johanne skal døpes 9 juni. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...