Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby(og barne)tråden <3


Zitka
 Share

Recommended Posts

  • Svar 9.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fineste Tuva Marie ligger på brystet. Hun kom 21.29. Fin fødsel og alt står bra til. Lungene virker eksemplarisk!

Gratulerer masse til Marie og Øyvind med lille Johanne :D :banana: Hun kom 17:42 og alle 3 har det bra!!! *være flink og oppdatere sonen*

Verdens fineste lille jente kom til verden 00.04 i natt etter en stri tørn på fødestua. Hadde verdens beste jordmor siste økt og ung assistentlege som var fabelaktig, begge to bidro til at opplevelse

Posted Images

Babysvømming kurset vi var på var noe oppriktig tull, så vi dropper denne gang og blir å dra med han i bassenget for oss en til to ganger i uken denne gang isteden :) Det er riktignok mye bedre opplegg her tror jeg, men mann som jobber borte i turnus/offshore så blir ikke det med barnevakt så enkelt (og jeg prioriterer barnevakten til hundetrening :P ) men tror nok vi klarer det helt fint alene

Det er forrestne så utroolig koselig, så gled dere masse Marie! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh babysvømming ser så kos ut! :wub:

Vært på kontroll i dag, alt ser bra ut, vekta viste 0,6 kg mer enn sist, men har vel en mistanke om at det er gensern som utgjør :lol: Så har hvertfall ikke lagt på meg noe videre. Men magen vokser som den skal, blodtrykk var kjempefin og alt er i orden.

Damen lurte på om vi skulle snakke om fødsel og sånt nå, men mente det var litt tidlig. Jeg er helt enig. For akkurat nå er jeg ikke veldig mottakelig for sånt tror jeg. Må ha litt mer tid på meg. :aww:

Og ja, jeg virker seriøst ikke om morran, ikke taleom. Var oppe kl 8 og kjente at jeg var kvalm - skulle sove halvannen time til for å se om det gikk bort, men var like fordømt kvalm, så endte med at jeg hang over doen en evighet før jeg surra meg inn i senga og lå en halv time til mens kvalmestillende fikk virke. :gaah: Er visst ikke kvitt det enda. Men heldigvis stort sett bare ille om morgenen nå. Og på en måte var det veldig greit at Bonden fikk det med seg, for han har hinta litt om at det "er jo bare å stå opp tidligere, og gi det tid" når jeg sier jeg fremdeles er kvalm om morgenen og tannpuss før kl 11 utgår. Rakk ikke prøve å pusse tenna engang i dag. :aww:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, tror vi drar til uken!

Har hørt litt begge deler. At det kan bli mye på kurset med så mange andre som babyen uansett ikke får så mye ut av. Men også at barn som har gått kurs og falt i vann ved ulykke, har klart å redde seg opp igjen.
Da tenkte jeg at vi heller kunne kose oss bare vi nå, og så heller gå kurs når hun er litt eldre. :)

Edit: Rak hvis det skal veie opp får du drømmefødsel etter det svangerskapet der! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Rak hvis det skal veie opp får du drømmefødsel etter det svangerskapet der! :lol:

From your mouth to Gods ear, eller noe sånt. *fnis*

Neida, føler meg i grunnen ganske bra om dagene nå altså - så lenge jeg ikke står opp fortidlig. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Men også at barn som har gått kurs og falt i vann ved ulykke, har klart å redde seg opp igjen. ....

Blir ungene helt Lassie av det kurset da eller? :lol:

Ang svømmebildet til Maren; ungen var ikke det første jeg la merke til, nei!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! Jeg bråvåknet klokken fem og ristet i mannen og spurte om han hadde vært oppe og matet iløpet av natten... Neeei hvor mye var klokken? Da hadde han sovet fra klokken 22.15 til klokken 5 uavbrutt, og sov videre til klokken 6.40, når Sophia kom inn til oss.. Spiste da i to minutter og sov videre! :o Fy søren, føler meg jo som et nytt menneske! :D Tror jeg kunne flyttet fjell med all overskuddsenergien jeg har nå :lol:

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var forresten skitredd. Var sikker på at jeg ungen ikke pustet eller noe når jeg sjekket sprinkelsengen! Tror jeg skal begynne å ha han med meg i sengen vår uansett, det var skikkelig fæl følelse de sekundene fra jeg våknet og så hvor mye klokken var og til jeg så at alt var ok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå :wub: Det er da ingen "puppy", men en voksen sheltie som leker helt fantastisk med menneskevalpen :)

Helt vanlig å kalle voksne hunder for puppy i USA. :) Term of endearment.

Veldig søt video!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakker soelvd! :wub: Håper dere får en fantastisk dag imorgen! :)

Vi har vært i 2 årsdag og det var kjempehyggelig. De 'voksne' gutta fikk spilt playstation, jeg har tegnet troll på gulvet, Johanne har (med litt hjelp) vært med å løpe om kamp på ...to - tje! Og hundene har blitt sosialisert og fôret med potetgull. Nå er vi helt utslitte alle 5! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakker soelvd! :wub: Håper dere får en fantastisk dag imorgen! :)

Vi har vært i 2 årsdag og det var kjempehyggelig. De 'voksne' gutta fikk spilt playstation, jeg har tegnet troll på gulvet, Johanne har (med litt hjelp) vært med å løpe om kamp på ...to - tje! Og hundene har blitt sosialisert og fôret med potetgull. Nå er vi helt utslitte alle 5! :ahappy:

Tusen takk! Og jeg håper selvsagt dere også får en fin dag i morgen (og alle andre dager), men har på følelsen av at du tenkte på noe spesielt? Dåpen er i alle fall neste søndag :lol:

Og ellers har Tuva sover 9 timer i strekk forrige natt og 8 i natt :o Det er etter at jeg har begynt med amme-te. Kan være tilfeldig, men litt snålt? Før det var hun våken hver 3.-4. time for mat..

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...