Gå til innhold
Hundesonen.no

Bur og utstyr selges


Recommended Posts

Valpen har blitt for stor, så nå selges brukt, men helt, Vari kennel ultra large transportbur (flygodkjent). Det er rødt i bunn og hvitt på toppen, og har målene Lengde 91 cm Bredde 64 cm Høyde 69 cm. Passer typ labrador, spaniel etc. Selges for 500 kr. Hentes eller leveres i Oslo-området (jeg bor i Nittedal).

Selger også

- brukt neonrosa Katahdin-dekken str XL tispe (brukt på dobermann) , 200 kr

Om dekkenet her: http://www.hundeutstyr.no/katahdin-varmedekken-p-394.html

- pent brukt rosa Troll Nomesele str 4 (hvit), halsvidde 46 cm rygglengde 64 cm, 150 kr

Det er en slik en: http://www.ninaskramstad.com/index.php?id=3672

- så godt som ubrukt, rød, regndress fra Cosipet, med fleecefor i kroppen og glidelås langs ryggen, rygglengde 45 cm, 300 kr.

513676-large.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, hvis du ikke har solgt dekkenet før neste gang vi møtes kunne jeg tenke meg å prøve det på Kovu. Ikke det at han er så fan at dekken, men sikkert fint å ha på skitur.

Det dekkenet er helt genialt, fireveis stretch, mykt og godt (som en hoppdress). Men det er i tispe-modell, så Kovu får litt trøbbel hvis han vil tisse... Dekkenet er heldekkende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nome selen burde vel passe ei aussie tispe etterhvert kanskje? Hvis du trur den kan passe så vil jeg gjerne kjøpe den..Kan du sende den da jeg aldri er i Oslo hvis jeg betaler portoen?

Alle aussiene jeg har sett ser helt ulike ut, så det tør jeg ikke svare på. Har en som skal prøve selen til uka, men hvis ikke de skal ha den, er det null stress å sende den i posten til deg. Koster ikke mange kronene i porto heller, det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valpen har blitt for stor, så nå selges brukt, men helt, Vari kennel ultra large transportbur (flygodkjent). Det er rødt i bunn og hvitt på toppen, og har målene Lengde 91 cm Bredde 64 cm Høyde 69 cm. Passer typ labrador, spaniel etc. Selges for 500 kr. Hentes eller leveres i Oslo-området (jeg bor i Nittedal).

Er interessert i dette buret, må bare måle litt i bilen først for å sjekke takhøyden :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle aussiene jeg har sett ser helt ulike ut, så det tør jeg ikke svare på. Har en som skal prøve selen til uka, men hvis ikke de skal ha den, er det null stress å sende den i posten til deg. Koster ikke mange kronene i porto heller, det :)

Da tar jeg den uansett hvis den andre pers ikke skal ha den :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...