Gå til innhold
Hundesonen.no

Dyretegninger


Emilie
 Share

Recommended Posts

Etter en del år tar jeg opp tegningen min igjen; jeg tegner portrett av ditt kjæledyr etter bestilling. Tegner både i detalj (hode) og helfigur. Ønsker du et spesielt minne av din beste venn, en flott gave til en dyreelsker eller en logo til din kennel-/hjemmeside, kan jeg hjelpe deg med dette.

A4-tegninger (skannet):

gsd-a4-01.jpg?w=370&h=

dobermann-a4-01.jpg?w=370&h=

ddb-a4-01.jpg?w=370&h=

groenendael-a4-01.jpg?w=370&h=

A3-tegninger (foto):

dalmation-a3-02.jpg?w=370&h=

amstaff-a3-01.jpg?w=370&h=

Står en del mer info her: http://dyretegning.wordpress.com/

Emilie

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstremt bra og sykt detaljert! :D Flinkis!

Tusen takk :) Sånn går det når man kjeder seg :P

Akkurat noe sånt jeg er ute etter :D Den gangen jeg får råd til noe sånt skal du få en bestilling :D

Kjekt å høre :) Du er hjertlig velkommen til å bestille når du måtte ønske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :) Sånn går det når man kjeder seg :P

Det ser ikke sånn ut når jeg kjeder meg *misunnelig* Du er kjempeflink til å tegne, ingen tvil om det!

Tegner du "bare" blyanttegninger, eller hender det du har farger også? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ikke sånn ut når jeg kjeder meg *misunnelig* Du er kjempeflink til å tegne, ingen tvil om det!

Tegner du "bare" blyanttegninger, eller hender det du har farger også? :)

Tusen takk! Hehe, det betyr bare at jeg har kjedet meg mye. På skolen i sin tid, for eksempel :P Jeg burde kanskje begynt å prøvd ut med farger, men jeg vet ikke om jeg tør. Jeg har prøvd meg på å male et par ganger, men DET gikk heller dårlig (så det har jeg overlatt til min bror, det er han som kan sånt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Jeg kjenner at jeg kanskje må få deg til å tegne noe for meg etterhvert, må bare vente litt til for å se hva fremtiden bringer :).

Men kanonfine tegninger - veldig veldig bra.... Og jeg har skrevet i boka mi at Emilie tegner så jeg skal huske det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner at jeg kanskje må få deg til å tegne noe for meg etterhvert, må bare vente litt til for å se hva fremtiden bringer :).

Men kanonfine tegninger - veldig veldig bra.... Og jeg har skrevet i boka mi at Emilie tegner så jeg skal huske det.

Tusen takk :D Bestille kan du gjøre når enn det måtte passe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst på en tegning av Mona, men det er så vanskelig, for jeg er redd for at tegningen ikke blir sånn jeg ser det for meg, at noe blir "feil" og det ikke er MIN Mona på tegningen.. men, en dag skal jeg manne meg opp :D .

Hehe, om det blir meg som en dag skal tegne Mona for deg, så skal jeg tegne en ordentlig Mona-Mona :D *følesegenanelsekjepphøy*

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig fine tegninger, veldig bra detaljer og du får fram blikket helt riktig. Det er ikke bare bare.. Tommel opp for blyantstrekene dine.. :D

Var det jeg festet meg ved jeg også. Bet meg spesielt merke i bildet av dalmatineren. Vakkert og uttrykksfullt! Ble rent rørt jeg...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Lill med Perfect image er fremdeles aktiv med collie oppdrett både med lang og korthår. Enklest er nok å ta kontakt på Facebook med henne privat, tror ikke hun har tilgang på Messenger på kennel siden sin dessverre. Hun venter et korthårskull i disse dager (uke 17) og jeg vet hun har noen spennende planer fremover også. Verdt å ta kontakt, eventuelt mase litt om du allerede har sendt henne en melding! Ikke sikkert du får svar sånn helt med en gang da den dama har mange baller i luften, kan ikke annet enn å bøye meg i støvet for arbeidet hun gjør. 😂    Tine (kennel laabanden) som er tagget over her har i hvert fall 1 om ikke 2 korthårs hannhunder ledig akkurat nå, og er vel ikke utelukket at det blir en kort/langhårsparring der i fremtiden, men det kommer helt ann på hvilken hannhund det blir på kortis tispa hennes i fremtiden.  Ann Gjertrud (Kennel NoorWay) er jeg usikker på om avler fremdeles, men er ikke sånn kjempe kjempelenge siden jeg så en annonse fra henne så sant jeg husker rett. Hun var aktiv her inne før, om du søker på Noor, Ninja eller Miyagi (usikker på hvordan det skrives) så finner du henne nok. Men er ellers vanskelig å finne på nett om dagen svjv.  Hadde anbefalt @Kensington Gate , men tror ikke hun avler pr.d.d.    Du kan søke opp norsk collie markedsplass på Facebook, der deles det annonser. 😊 NCK fikk ny nettside for ikke så kjempelenge siden, men oppdateringene har gått sakte dessverre.   
    • Jeg kan ikke se å finne Kennel NoorWay noe sted - verken gjennom Google eller Facebook. Har du mulighet til å sende en lenke? Ellers noterer jeg meg resten av det du skriver, og vil legge stor vekt på gemytt! Takk for hjelpen 
    • Tusen takk for gode tips! Her har jeg litt å sjekke ut 
    • Jeg soser rundt i valpefeber, feriefeber og ferieplanlegging...
    • Ja, det kommer til å bli brukt sekk til valpen. Men vi har lyst til å kanskje leie en hytte og ta små dagsturer med både valp og godt voksen hund.  Sykkelturer utgår pga det blir for tungt med 30+ kg i sykkelvogn.  Alt kommer til å gå på valpens premisser.  Men vi vil gjerne ha turterreng som er ganske flatt, pga eldre hund med hofteplager, og pga tung sekk i krevende, kupert terreng er skummelt.  Setter gjerne tips på turrterreng, eller lettgåtte turer: hele sørlandet, Telemark og Asker område På forhånd tusen takk
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...