Gå til innhold
Hundesonen.no

Vom


kobra_love

Recommended Posts

Mrk; jeg sa ikke at labb var et drittfor..jeg sa at labb var et dritE for...-med et generelt opptak i hundens tarm på så lite som 82% (!), så våger jeg å si det. Jeg har heller ikke sagt (eller ment) at det jeg forer mine hunder med er det som funker på alle hunder.

Og BARF er nettopp en diett man bør være forsiktig med..nettopp av de grunnene jeg har nevnt før.Nyrer, lever, hjerne og skjelett.

=D> :wink::D

. Banana

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riccco skrev: Du har vel egentlig svart deg selv på det spørsmålet.... Så lenge du gir henne alternativ, så velger hun selvfølgelig det hun liker best...

Og det er IKKE bra å bytte for hele tiden for da får ikke kroppen stabilisert seg. ha litt is i magen, og gi henne foret, har ikke hun spist i løpet av en halv time så ta det vekk, og sett det frem igjen til neste måltid. Har enda ikke hørt om en hund som sulter i hel så lende der er mat... :D

bare pass på at hun ikke kompenserer med å drikke mye vann

Jeg har prøvd det....!!! I løpet ev 2 uker så spiste hun like mye som hun pleier å spise på en dag!!!! Har prøvd dette MANGE ganger, jeg er ikke den som gir meg lett og jeg er av den oppfattningen at hun spiser bare hun blir sulten nok. Men når det går så lang tid og hun spiser SÅ lite at hun begynner å bli radmager at folk reagerer på at hun er for tynn, så gir jeg meg..

Hun har ikke noen (synlige) problemer m forskiftene.. Kun en gang i hennes liv har hun vært dårlig i magen og det hadde ikke noe m foret å gjøre, hun fikk et stort margben av "mormor".. Ikke så lurt kanskje..!!! [-X

Grunnen til at jeg skrev at hun spiser alt annet, er at jeg har testet henne på om hun vil ha noe annet (da har hun bare fått bittelitt..) og da kaster hun seg over maten, kjempe sulten!! Hun har bestendig vært sånn og jeg har prøvd ut alle mulige måter til å få henne til å spise det samme foret, men jeg har gitt opp...

Kjøper som regel 7,5kgs sekker og de varer i litt over 2 mnd, prøver å variere på smakene ikke så mye fortypene..

Hun er og blir et skikkelig stabeist!!!! :D Helt herlig!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...