Gå til innhold
Hundesonen.no

Iherb.com


edlitam
 Share

Recommended Posts

  • Svar 247
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Questbar @Lola Pagola

Jeg bor i frankrike så toll er ikke noe problem, hihi, *bestillesåmyesommulig*

Hundene mine ELSKER Zukes hundegodt...koster 15-20 kr for en pose, så jeg har bestilt enda flere poser Ellers så må jeg le over hvor billig ting er...I går kjøpte jeg shampo, balsam (økologisk

Jaa, jeg har =) Cascadian Farm, Organic, Chewy Granola Bars, Sweet & Salty, Peanut Pretzel, 5 Bars, 1.2 oz (35 g) Each de barene der syns jeg er veldig gode, smaker litt ordentlig, ikke sånn fake og tørt som atikins. det er ikke ren proteinbarer, men jeg syns de metter godt. Optimum Nutrition, 100% Whey, Gold Standard, Extreme Milk Chocolate, 2 lbs (912 g) og det proteinpulveret der :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Nina* : jeg er ikke helt iherb guru, men jeg har veldig god erfaring med mineralstein deodoranten. Litt uvant i begynnelsen men koster ingenting neste. http://www.iherb.com/Alvera-Aloe-Almonds-Roll-On-Deodorant-3-fl-oz-89-ml/6100 den der har jeg også, lit uvant at det ikke lukter parfyme i begynnelsen, men til en som har prøvd sånn cirka alt så er jeg faktisk skikkelig fornøyd med den også. Lukter litt sært akuratt når du tar den på, men den gjør virkelig jobben sin :)

Kan den brukes av menn?

Da har jeg fått enda en pakke, smakte på proteinpulveret nå, det var farlig godt. Blandet med melk, og det var noe heelt annet enn det andre jeg har. ellers gleder jeg meg veldig til å smake på nye nøttebarer og te :)

Hvilket proteinpulver?

Daa fikk jeg enda en pakke idag. mihi. Jeg bestilte harney and sons teene igjen, som var på tilbud, og boksene er jo så fiiine. I norge koster de 150 kroner, mens iherb tar 30 eller noe. Og mer proteinpulver, som var enda lettere å røre ut enn den andre. og betacaroten til sommren :)

og denne, hvilket proteninpulver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, jeg har =) Cascadian Farm, Organic, Chewy Granola Bars, Sweet & Salty, Peanut Pretzel, 5 Bars, 1.2 oz (35 g) Each de barene der syns jeg er veldig gode, smaker litt ordentlig, ikke sånn fake og tørt som atikins. det er ikke ren proteinbarer, men jeg syns de metter godt. Optimum Nutrition, 100% Whey, Gold Standard, Extreme Milk Chocolate, 2 lbs (912 g) og det proteinpulveret der :)

Tusen takk for tips! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Når jeg får lønning har jeg planer om å bestille ting herfra :D Jeg har lyst på shampo, proteinbarer og proteinpulver blant annet, men det virker som at jeg ender opp med mer enn det utifra hvordan dere skriver :lol:

Edit: Forresten, pleier dere å heller bestille flere pakker på under 200 kr, enn en stor pakke med alt dere vil ha i?

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg får lønning har jeg planer om å bestille ting herfra :D Jeg har lyst på shampo, proteinbarer og proteinpulver blant annet, men det virker som at jeg ender opp med mer enn det utifra hvordan dere skriver :lol:

Ikke utenkelig.... :innocent:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daa fikk jeg enda en pakke idag. mihi. Jeg bestilte harney and sons teene igjen, som var på tilbud, og boksene er jo så fiiine. I norge koster de 150 kroner, mens iherb tar 30 eller noe. Og mer proteinpulver, som var enda lettere å røre ut enn den andre. og betacaroten til sommren :)

Du, funker betacaroten noe bra? Jeg har vurdert det, for jeg er veldig blek. Jeg tror jeg har litt lite pigmenter. Er det lov å importere til Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, funker betacaroten noe bra? Jeg har vurdert det, for jeg er veldig blek. Jeg tror jeg har litt lite pigmenter. Er det lov å importere til Norge?

Jeg syns betakaroten funker, iallefall for meg. Jeg blir ikke sånn megabrun, men slipper unna soleksem og syns fargen sitter bedre. Det skal være lov til å importere, så lenge den ikke er for sterk og du ikke bestiller over 3 månders forbruk av gangen :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt Now Foods, Natural Beta Carotene flere ganger og aldri hatt noe problem med tollen. :) Som tjukken opplever jeg at jeg ikke får soleksem og brunfargen sitter lengre - men jeg blir slettes ikke barbiebrun altså. :P

Jeg har forresten bestilt meg en ladning deilig lavendelhåndkrem og lavendelvann - perfekt til vår og sommer når plagsomme insekter prøver seg. Lavendelvann er genialt for å holde insekter ute av soverommet og så lukter det fantastisk godt og lukten skal være søvndyssende slik at det blir lett(ere) å falle i søvn. :) Jeg har også veldig lyst til å prøve Pillow potion mist, hops er jo vanvittig effektiv mot søvnvansker, men jeg synes flasken var litt liten og dyr - og ikke har jeg søvnvansker heller. :P

Også venter jeg fælt på en pakke jeg trodde skulle komme i dag, jeg har nemlig blitt tipset om en dusjsåpe som visstnok skal lukte likt som Lush sin Snow fairy! :heart: Altså sukkerspinnrosasøtt, men uten parabener og sls (som det er i Lush sin) - så den er blitt klikket hjem - håper den er god og at jeg tåler den for flasken er svær!

Sølve får en pose med z-filets, de liker han godt og de kan deles i bittesmått slik at posen blir veldig drøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns betakaroten funker, iallefall for meg. Jeg blir ikke sånn megabrun, men slipper unna soleksem og syns fargen sitter bedre. Det skal være lov til å importere, så lenge den ikke er for sterk og du ikke bestiller over 3 månders forbruk av gangen :)

Jeg har bestilt Now Foods, Natural Beta Carotene flere ganger og aldri hatt noe problem med tollen. :) Som tjukken opplever jeg at jeg ikke får soleksem og brunfargen sitter lengre - men jeg blir slettes ikke barbiebrun altså. :P

Så bra :) Jeg er ikke så opptatt av å bli megabrun, men jeg leser at det hjelper pigmentdannelsen, og det er jo stor sannsynlighet for at jeg mangler pigmenter i og med at jeg er så bleik. Da skal jeg prøve det også :) Hvilken har du bestilt Tjukken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble jeg påvirket til å bestille på iherb igjen ja :P Nå som jeg har flyttet til Oslo så satser jeg på at de kommer litt fortere. Kjøpte yndlingshårfargen min igjen http://www.iherb.com/Light-Mountain-Natural-Hair-Color-and-Conditioner-Bright-Red-4-oz-113g/9953

hvis man ikke blander den ut i varmt vann som det står i instruksene så blir det som en permanent hårfarge og jeg synes den er litt finere rød en henna sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg begynner å bli rimelig forbannet på iherb jeg nå. 2. gang jeg bestiller derfra nå. Forrige gang ventet jeg 3 uker på pakken, nå har jeg ventet 1 mnd og har ennå ikke fått varene. Ikke greit! Om det skal ta så lang tid hver gang så gidder ikke jeg handle der mer gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg begynner å bli rimelig forbannet på iherb jeg nå. 2. gang jeg bestiller derfra nå. Forrige gang ventet jeg 3 uker på pakken, nå har jeg ventet 1 mnd og har ennå ikke fått varene. Ikke greit! Om det skal ta så lang tid hver gang så gidder ikke jeg handle der mer gitt.

Da ville jeg purret på de!

Alle mine bestillinger har kommet etter 8-14 dg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men lurer på om pakken er sendt ser du. Det er i så fall posten/tollen som tar av i forhold til treig behandling. I så fall kjøper jeg heller atkinsbarene mine i butikken enn å vente så lenge hver gang. Teit! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men lurer på om pakken er sendt ser du. Det er i så fall posten/tollen som tar av i forhold til treig behandling. I så fall kjøper jeg heller atkinsbarene mine i butikken enn å vente så lenge hver gang. Teit! :P

Ah, det kan jo hende ja!

Jeg bestilte rutebånd og leke som brukte 10 dager (!!!) fra den ble poststemplet i Hedemark til den ankom Bergen.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har jeg mottatt min første bestilling fra iHerb :D Superfornøyd! Jeg bestilte varene den 13, og pakke lappen var hos meg den 23, men da var jeg på ferie så fikk ikke hentet det før i dag. Jeg bestilte proteinbarer som smakte ganske godt, biobag hundeposer, shampo og balsam som er kjempe store! :D 360 ml eller noe, og de kostet kanskje 50 kr pr flaske! :D Spent på å teste de ut. Jeg skal garantert bestille mer :D Hahah

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...