Gå til innhold
Hundesonen.no

Iherb.com


edlitam
 Share

Recommended Posts

Jeg har fortsatt ikke fått det jeg bestilte i midten av desember :(

Så trasig!

Som regel tar det 7- 10dager fra jeg bestiller til jeg får pakken, men det er jo mulig pakkene dine har blitt borte i posten. Har du tatt kontakt med kundeservice for å høre hva som kan ha skjedd?

Jeg synes Iherb er ganske hjelpsomme og refunderer lett. Jeg har opplevd en gang at en flaske med vaskemiddel lakk ut og var nesten tom da jeg åpnet pakken, heldigvis var de andre produktene i pakken godt pakket inn så de ble ikke ødelagt. Da fikk jeg refundert prisen av vaskemiddelet og de gangene vitaminene har blitt returnert har jeg fått tilbake deler av kjøpsprisen.

Jeg får lettest hjelp om jeg kontakter Abby Abanes på facebook - hun jobber med social media market i Iherb og ordner alltid opp. :) Hun kan alle legge til som venn på facebook og få hjelp av om det er behov for det.

Nå er jeg forresten helt tom for mine to te favoritter: Celestial Seasonings, Wellness Tea, Sleepytime Extra og Yogi Tea, Breathe Deep Jeg elsker disse to så det er helt krise! Så nå må jeg simpelthen bestille hvert fall en pakke fra Iherb - enda jeg egentlig skal kutte ned på nettshoppingen for tiden..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 247
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Questbar @Lola Pagola

Jeg bor i frankrike så toll er ikke noe problem, hihi, *bestillesåmyesommulig*

Hundene mine ELSKER Zukes hundegodt...koster 15-20 kr for en pose, så jeg har bestilt enda flere poser Ellers så må jeg le over hvor billig ting er...I går kjøpte jeg shampo, balsam (økologisk

Så trasig!

Som regel tar det 7- 10dager fra jeg bestiller til jeg får pakken, men det er jo mulig pakkene dine har blitt borte i posten. Har du tatt kontakt med kundeservice for å høre hva som kan ha skjedd?

Jeg synes Iherb er ganske hjelpsomme og refunderer lett. Jeg har opplevd en gang at en flaske med vaskemiddel lakk ut og var nesten tom da jeg åpnet pakken, heldigvis var de andre produktene i pakken godt pakket inn så de ble ikke ødelagt. Da fikk jeg refundert prisen av vaskemiddelet og de gangene vitaminene har blitt returnert har jeg fått tilbake deler av kjøpsprisen.

Jeg får lettest hjelp om jeg kontakter Abby Abanes på facebook - hun jobber med social media market i Iherb og ordner alltid opp. :) Hun kan alle legge til som venn på facebook og få hjelp av om det er behov for det.

Nå er jeg forresten helt tom for mine to te favoritter: Celestial Seasonings, Wellness Tea, Sleepytime Extra og Yogi Tea, Breathe Deep Jeg elsker disse to så det er helt krise! Så nå må jeg simpelthen bestille hvert fall en pakke fra Iherb - enda jeg egentlig skal kutte ned på nettshoppingen for tiden.. :)

Har sendt dem mail, takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde trengt en god shampoo til sensitiv hodebunn. Noen tips?

Bruker fungoral shampoo i tillegg når jeg får utbrudd av eksem i hodet. Men ser jo at når jeg bruker en god shampoo fra frisør får jeg mindre utbrudd kontra butikk shampoo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neglelakk- china glaze Sent from my HTC One S using Tapatalk 2

Takk! :)

Jeg hadde trengt en god shampoo til sensitiv hodebunn. Noen tips?

Bruker fungoral shampoo i tillegg når jeg får utbrudd av eksem i hodet. Men ser jo at når jeg bruker en god shampoo fra frisør får jeg mindre utbrudd kontra butikk shampoo.

I perioder der jeg går mye krevende turer/trener ofte og gjerne dusjer 2 x daglig bruker jeg gjerne babyshampo.

Synes det funker bra :)

Har ikke kjøpt den på iherb altså, bare et innspill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde trengt en god shampoo til sensitiv hodebunn. Noen tips? Bruker fungoral shampoo i tillegg når jeg får utbrudd av eksem i hodet. Men ser jo at når jeg bruker en god shampoo fra frisør får jeg mindre utbrudd kontra butikk shampoo.
Jeg er som deg, så kan teste hvordan denne shampoen fungerer og så melde tilbake! Shampo fra dagligvare er død både for hår og hud!! Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde trengt en god shampoo til sensitiv hodebunn. Noen tips?

Bruker fungoral shampoo i tillegg når jeg får utbrudd av eksem i hodet. Men ser jo at når jeg bruker en god shampoo fra frisør får jeg mindre utbrudd kontra butikk shampoo.

Jeg kjøpte Jason Natural, Treatment Shampoo, Dandruff Relief til moren min som har psoriasis i hodebunn og hun synes denne var veldig god, men psoriasis kan kanskje ikke sammenliknes med eksem?

Jeg har ikke forsøkt denne selv, men kanskje Aubrey Organics, Scalp-Soothing Shampoo, Primrose & Lavender, Special Care/Sensitive kunne vært noe å prøve? Aubrey Organics er et litt snedig merke, enten så elsker du det eller så hater du det. :P Denne shampoen kommer i 3 størrelser, fra travel size til stor flaske så da går det ann å prøve uten å blakke seg helt. :)

Siden babyshampo ble nevnt må jeg bare nevne min store favoritt, kjøpte den egentlig til niese med eksemhud men ente opp med å måtte kjøpe en til meg selv også. Weleda, Baby, Calendula Shampoo & Body Wash Veldig mild og god mot hud og hår - mitt hår trenger mye pleie og "spesial behandling", men jeg kan vaske håret med denne uten at jeg får hår som et kråkereir. Selv om jeg foretrekker å bruke den som kun body wash når sant skal sies. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått enda en pakke, smakte på proteinpulveret nå, det var farlig godt. Blandet med melk, og det var noe heelt annet enn det andre jeg har. ellers gleder jeg meg veldig til å smake på nye nøttebarer og te :)

hvilket proteinpulver? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Daa fikk jeg enda en pakke idag. mihi. Jeg bestilte harney and sons teene igjen, som var på tilbud, og boksene er jo så fiiine. I norge koster de 150 kroner, mens iherb tar 30 eller noe. Og mer proteinpulver, som var enda lettere å røre ut enn den andre. og betacaroten til sommren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Ulla-Britt

Bare et lite tips til de som bruker Google Chrome hvis man ikke allerede har oppdaget dette:

Hvis man installerer Chrome Currency Converter, så regner den automatisk om alle prisene på siden til NOK. Gjør det litt lettere å forholde seg til hva man faktisk betaler, og hvor langt man er unna tollgrensa.

https://chrome.google.com/webstore/detail/chrome-currency-converter/anbfhidldjknonaihbalghlebaijealk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hentet et par *host* pakker fra Iherb på posten den siste tiden og her er noen utvalgte favoritter:

Den beste kamilleteen ever: Two Leaves and a Bud, Organic Chamomile Herbal Tea

Og i den beste kamilleteen har jeg den supergode (superdyre) superhonningen The Synergy Company, Healing Honey, Active 15+ Manuka Honey som ble innkjøpt i ventolintåka altfor sent en kveld *jeg må slutte å handle på nett etter kl 12 på natta*

En ny favoritt - den lukter såå godt: Desert Essence, Organics, Body Wash, Spicy Vanilla Chai

Enda en ny favoritt som gir en isende følelse, jeg elsker alt som inneholder peppermynte: Alba Botanica, Very Emollient Cream Shave, Aloe Mint

Siden jeg alltid roter bort leppepomadene mine har jeg kjøpt denne 4 pakken: Out of Africa, Pure Unrefined Shea Butter Lip Balm with Vitamin E De er mye bedre enn Lypsyl og andre petroliumsbaserte produkter og de er med solfaktor.

Jeg elsker denne (glutenfri) sjokoladen: Endangered Species Chocolate, Intense Dark Chocolate with Cacao Nibs

Denne kroppskrubben har jeg egentlig ikke gitt noen god omtale, men den er super nå du er kald og frossen for den varmer veldig og den lukter helt nydelig og skrubber helt ok: Giovanni, Hot Chocolate, Sugar Scrub

Men nå er jammen slutt på nettshopping for en stund altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått divacup, har prøvd den uten dog uten mensen, er en litt teknikk på å få den skikkelig på plass, men når man får det til merker man ikke at den er der. første gang jeg har gledet meg litt til mensen bare for å se om det funker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...