Gå til innhold
Hundesonen.no

Iherb.com


edlitam
 Share

Recommended Posts

Maria: ikke begynn, du blir avhenig :) Jeg la inn ny bestill igår, proteinpulver, barer (ikke fra atkins, men noen med søte og salte nøtter av noe slag), betakaroten, b-vitaminer og massevis av te :) jeg må gjøre en ny bestilling også med udo olje :P har 100 ting på wishlisten min tror jeg, det er bare så irriterende at alt er så tungt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 247
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Questbar @Lola Pagola

Jeg bor i frankrike så toll er ikke noe problem, hihi, *bestillesåmyesommulig*

Hundene mine ELSKER Zukes hundegodt...koster 15-20 kr for en pose, så jeg har bestilt enda flere poser Ellers så må jeg le over hvor billig ting er...I går kjøpte jeg shampo, balsam (økologisk

*Nina* : jeg er ikke helt iherb guru, men jeg har veldig god erfaring med mineralstein deodoranten. Litt uvant i begynnelsen men koster ingenting neste. http://www.iherb.com/Alvera-Aloe-Almonds-Roll-On-Deodorant-3-fl-oz-89-ml/6100 den der har jeg også, lit uvant at det ikke lukter parfyme i begynnelsen, men til en som har prøvd sånn cirka alt så er jeg faktisk skikkelig fornøyd med den også. Lukter litt sært akuratt når du tar den på, men den gjør virkelig jobben sin :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jiiiz. Jeg MÅ handle på iherb! Aldri prøvd :) tenkte å kjøpe atkinsbarer, steviadråper og noe god te. Spennende!

Om du ønsker andre forslag eller innspill på hva du burde kjøpe og ikke på Iherb ta en titt på siden min: https://www.iherb.com/mypage/livberit Du kan også få 5$ i avslag på første handle ved bruk av koden min: IVE826

Og en ting til, siden du er sånn guru. Har du noe deodorant-anbefaling? :)

Haha, jeg er slettes ingen guru- jeg bare elsker netthandler og Iherb i sær. :P

Jeg liker godt Alvera som Tjukken linket til - men jeg foretrekker Alvera, Aloe Herbal All Natural Roll On Deodorant den lukter litt mindre og jeg synes den er fungerer bedre enn den med mandellukt. Jeg har prøvd 6 ulike deodoratene fra Iherb i håp om å finne en som er like god som min favoritt fra Clarins og Alvera med urter er nok den som jeg synes er best, men den er ikke Clarinsgod om det gir mening..Clarins har hatt en litt uklar profil når det gjelder dyretesting og er innmari dyr så jeg prøver å finne en ny favoritt, men det er ingen som har vært like gode dessverre.

Jeg trener og trenger noe som fungerer, jeg synes ikke disse holdt mål: Real Purity, Deodorant, Holistic Formula - lukter veldig sandalwood, men er grei nok, Aubrey Organics, E Plus High C, Natural Roll-On Deodorant - denne er helt elendig! Home Health, Herbal Magic, Roll-On Deodorant, Unscented - også helt elendig. Veldig mange skryter av Crystal Body Deodorant, Deodorant Stick så den hadde jeg store forhåpninger til, men den tålte ikke jeg i det hele tatt. Jeg har veldig sensitiv hud og denne krystallen ga meg sviende og brennende underarmer.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå arizona teene er så gode, jeg har alle sammen jeg. Og så liker jeg også godt Harney & sons teene, eller mest boksen da de er så fine. Hvilke atiknsbarer har du kjøpt? pass på størrelsen på de, noen av de er fryktelig små

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonen har skylden for at jeg har begynt å handle på iherb også. I dag skal jeg hente shampoo og balsam som ble anbefalt en eller annen plass i denne tråden og jeg venter på at de skal få inn en multivitamingreie. Tør ikke lete for mye der, for da blir det mange pakker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå arizona teene er så gode, jeg har alle sammen jeg. Og så liker jeg også godt Harney & sons teene, eller mest boksen da de er så fine. Hvilke atiknsbarer har du kjøpt? pass på størrelsen på de, noen av de er fryktelig små

Vanlig størrelse på alle barene :) 5-pack av diverse slag. Kjøpte den du hadde kjøpt. Og peanut butter cups og coockies'n cream bar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farlig å sitte alene en fredagskveld, men da ble det litt flere barer, divacup som jeg alltid har hatt lyst til prøve, samt divawash til å vaske saken med, og udo olje. Bare litt obs, pass på for det er masse av atkins barene som har palmjeolje i seg, jeg har ikke tenk over det før men når jeg begynte å titte var det farlig mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke før jeg får se det :P Jeg er ikke heelt overbevist enda, men funker det så er det jo kult :) Kjøpte du washen også?

Jeg jobbet et sted vi solgte de og de var superpopulære! Kjøpte ikke washen, for det er det samme som lano omtrent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte shampo for en uke siden og fikk de i dag!

Jeg syns også jeg får ting ganske raskt, du har ikke bestilt noe som har blitt stoppet i tollen da kanskje?

Fått 1 av de 3 som ble bestilt samme dag, og den kom før jul. Og ikke fått melding fra tollen heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått 1 av de 3 som ble bestilt samme dag, og den kom før jul. Og ikke fått melding fra tollen heller?

Jeg bestilte varer i juli, fikk de i slutten av oktober.... Jeg har ikke bestilt noe derfra siden, men kan trygt si jeg hadde lyst til å heve kjøpet (hvilket ikke var mulig) Man får heller ikke pengene tilbake om pakken blir borte i postgangen, bare dersom varene kommer tilbake til de i følge mailene jeg sendte da jeg var lei av å vente... Jeg hadde ikke bestilt noe som skulle pirre tollernes oppmerksomhet heller så hvorfor den kom så sent vet jeg fortsatt ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vist mange osm har problemer med dvitaminer virker det som. Pass også på gratisprøven y-cramp som blir stoppet...

Du må passe på å ikke legge ved gratisprøver. Står det nederst når man bestiller at da returnerer tollen pakken eller noe.

Skummel den tråden her. Hver gang den dukker opp etter å ha vært borte en stud må jeg bestille noe på iherb :P Blir som regel sjokolade og tørket frukt, siden den de har der ikke er 50% sukker som den norske frukten er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, hva bestilte du? men hello man sparer faktisk penger når man handler på iherb altså, for det er jo så mye billigere enn hjemme.(hadde sikkert kjøpt 10 pakker te i måneden, vitaminer mot alt og masse barer om det ikke var for iherb også altså :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, hva bestilte du? men hello man sparer faktisk penger når man handler på iherb altså, for det er jo så mye billigere enn hjemme.(hadde sikkert kjøpt 10 pakker te i måneden, vitaminer mot alt og masse barer om det ikke var for iherb også altså :P)

Maskara, Concealer og Mint Julep Masque :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...