Gå til innhold
Hundesonen.no

Iherb.com


edlitam
 Share

Recommended Posts

Hvor lang tid har det tatt før dere fikk pakkene deres? (billigste frakt). Imorgen er det 11 dager siden jeg bestillte.

Normalt tar det 7 dager, men nå i julestria tar det en del lengre tid enn vanlig. Det hender også at tollvesenet fanger opp pakker for å sjekke innhold, da kan det fort ta 20 dager før den kommer frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 247
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Questbar @Lola Pagola

Jeg bor i frankrike så toll er ikke noe problem, hihi, *bestillesåmyesommulig*

Hundene mine ELSKER Zukes hundegodt...koster 15-20 kr for en pose, så jeg har bestilt enda flere poser Ellers så må jeg le over hvor billig ting er...I går kjøpte jeg shampo, balsam (økologisk

Normalt tar det 7 dager, men nå i julestria tar det en del lengre tid enn vanlig. Det hender også at tollvesenet fanger opp pakker for å sjekke innhold, da kan det fort ta 20 dager før den kommer frem.

YEY...

jaja,,om ikke iherb greiene kommer frem så er det forsåvidt greit, men jeg har bestilt en haug av julegaver fra Amazone, og jeg ser at de har forventet leveringstid den 22.12 :P :P

det kan bli spennende ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Par av mine har tatt laaaaang tid i det siste. Ut fra litt stempler o.l. ser det ut som de har vært på litt rundreise i Europa.

Hrmf, godt det ikke var julepresanger :lol: De sier jo opp mot 6 uker, så får smøre meg med litt mer tålmodighet da :P Godt jeg ikke er den eneste, for jeg er særdeles lite tålmodig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atkins barer er sykt mye billigere der enn på butikken. Under 7 kroner stykker, opp mot 25 som i butikken. Og ypperlig for oss som jobber natt og trenger noe å spise på underveis som ikke inneholder en haug med dritt (prøv å finn sunn mat på natterstid, det er kun sukker, fett og gluten det går i over alt. :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atkins barer er sykt mye billigere der enn på butikken. Under 7 kroner stykker, opp mot 25 som i butikken. Og ypperlig for oss som jobber natt og trenger noe å spise på underveis som ikke inneholder en haug med dritt (prøv å finn sunn mat på natterstid, det er kun sukker, fett og gluten det går i over alt. :P )

Og i bilen! Der jeg kjører er det mye statoil og McDonalds - fint alternativ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så glad i maltitol, så jeg holder meg stort sett unna Atkins-barene, men jeg kjøper en del av disse: http://www.iherb.com/Quest-Nutrition-Natural-Protein-Bar-Strawberry-Cheesecake-12-Bars-2-12-oz-60-g-Each/40779 God smak og inneholder en del protein, så det er litt mer mat i dem.

Endret av breton
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atkins barer er sykt mye billigere der enn på butikken. Under 7 kroner stykker, opp mot 25 som i butikken. Og ypperlig for oss som jobber natt og trenger noe å spise på underveis som ikke inneholder en haug med dritt (prøv å finn sunn mat på natterstid, det er kun sukker, fett og gluten det går i over alt. :P )

Er ikke de mye mindre på iherb? Synes de virker halve størrelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg må være en av de få som synes Atkinsbarer smaker høgg. Jeg liker Nature's Path, Organic Chewy Granola Bars, Pumpkin-N-Spice, Trail Mix , de er såpass gode at jeg alltid spiser to og da tror jeg i grunn ikke de er så sunne mer... :P

Noen som har erfaring med Collagen pulver? Jeg har begynt å ta Neocell, Super Collagen sammen med c-vitamin hver kveld, men jeg blir så innmari kvalm av lukten og smaken av collagenpulveret. Er det bare en bivirkning som går over snart eller sånn det skal være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor sunne er egentlig sånne barer? altså en rask titt på innholdfortegnelsen sier jo at det er mest sirup, sjokolade osv. Jeg har selv spist atkins litt som måltidserstatter, men finnes det noen barer som er litt sunne? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Takker jeg fant det med en gang jeg skrev inn hihi.

Mine pakker kom dem og bestilte san rett før jul.

Er det noen som husker begrensningen på d vitamin innførselen. Mener det var noen som snakket om at det var begrensning/ekstra toll på dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker jeg fant det med en gang jeg skrev inn hihi.

Mine pakker kom dem og bestilte san rett før jul.

Er det noen som husker begrensningen på d vitamin innførselen. Mener det var noen som snakket om at det var begrensning/ekstra toll på dem

Min D- vit sitter fast i tollen for å si det sånn :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at jeg ikke er alene, det er nesten umulig å bestille bare en pakke fra Iherb altså :) Hentet 2 pakker på posten i dag faktisk :whistle: Alt fra sjokolade til rengjøringsmidler, til krillolje til Sølve og dusjsåpe til meg.. Det blir nok en del fine bursdag og julegaver fra Iherb i år også ja :)

Noen tips? Jeg har så mye rare allergier om dagen at jeg tenkte å prøve noen andre rengjøringsmidler sikkert ikke hadde vært dumt!

Venter på sjampo og ansiktsmaske som du anbefalte, dette blir spennende. Skummel side når man først finner ut av det, så sykt billig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen tips? Jeg har så mye rare allergier om dagen at jeg tenkte å prøve noen andre rengjøringsmidler sikkert ikke hadde vært dumt!

Venter på sjampo og ansiktsmaske som du anbefalte, dette blir spennende. Skummel side når man først finner ut av det, så sykt billig!

Så spennende! Håper du blir fornøyd. :)

Av rengjøringsmidler bruker jeg litt forskjellige merker. Jeg liker Ecover, Natural Cream Scrub - den kan sammenliknes med Jif, Ecover har generelt mange gode produkter alt fra Ecover, Natural All Purpose Cleaner til de beste oppvasksåpene, men de har også en veldig sterk lukt og det er ikke ideelt for meg. Jeg liker veldig godt at de er helt trygge for naturen og er supre til bruk på hytta (vårt hyttekjøkkenavløp går rett ut i bakken) og steder hvor det er septiktank.

Til flekkfjerning på klær er Ecover, Natural Stain Remover veldig bra. Har til og med brukt den på ulltøy uten problem - enda det ikke anbefales fra produsenten. Ecover kan du få kjøpt mye dyrere i Norge, men om du er allergisk kan det hende du burde sjekke ut produktene i en butikk først. :)

Til klesvask har Grabgreen veldig gode og praktiske ferdig doserte vaskemidler, både med og uten lukt.

Siden Palmolive og de aller fleste andre håndsåper testes på dyr har jeg begynt å bruke Method - spesielt skumdispenseren gir litt luksusfølelse og såpene finnes både med og uten lukt og er milde for hendene.

Håper du finner noe du liker - Iherb er en jungelen av en butikk - utvalget er vanvittig stort. Også er det innmari gøy å bare titte litt - (og shoppe litt...) :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Håper du blir fornøyd. :)

Av rengjøringsmidler bruker jeg litt forskjellige merker. Jeg liker Ecover, Natural Cream Scrub - den kan sammenliknes med Jif, Ecover har generelt mange gode produkter alt fra Ecover, Natural All Purpose Cleaner til de beste oppvasksåpene, men de har også en veldig sterk lukt og det er ikke ideelt for meg. Jeg liker veldig godt at de er helt trygge for naturen og er supre til bruk på hytta (vårt hyttekjøkkenavløp går rett ut i bakken) og steder hvor det er septiktank.

Til flekkfjerning på klær er Ecover, Natural Stain Remover veldig bra. Har til og med brukt den på ulltøy uten problem - enda det ikke anbefales fra produsenten. Ecover kan du få kjøpt mye dyrere i Norge, men om du er allergisk kan det hende du burde sjekke ut produktene i en butikk først. :)

Til klesvask har Grabgreen veldig gode og praktiske ferdig doserte vaskemidler, både med og uten lukt.

Siden Palmolive og de aller fleste andre håndsåper testes på dyr har jeg begynt å bruke Method - spesielt skumdispenseren gir litt luksusfølelse og såpene finnes både med og uten lukt og er milde for hendene.

Håper du finner noe du liker - Iherb er en jungelen av en butikk - utvalget er vanvittig stort. Også er det innmari gøy å bare titte litt - (og shoppe litt...) :P

Tusen takk, helt supert! Klikker inn og ordner litt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Håper du blir fornøyd. :)

Av rengjøringsmidler bruker jeg litt forskjellige merker. Jeg liker Ecover, Natural Cream Scrub - den kan sammenliknes med Jif, Ecover har generelt mange gode produkter alt fra Ecover, Natural All Purpose Cleaner til de beste oppvasksåpene, men de har også en veldig sterk lukt og det er ikke ideelt for meg. Jeg liker veldig godt at de er helt trygge for naturen og er supre til bruk på hytta (vårt hyttekjøkkenavløp går rett ut i bakken) og steder hvor det er septiktank.

Til flekkfjerning på klær er Ecover, Natural Stain Remover veldig bra. Har til og med brukt den på ulltøy uten problem - enda det ikke anbefales fra produsenten. Ecover kan du få kjøpt mye dyrere i Norge, men om du er allergisk kan det hende du burde sjekke ut produktene i en butikk først. :)

Til klesvask har Grabgreen veldig gode og praktiske ferdig doserte vaskemidler, både med og uten lukt.

Siden Palmolive og de aller fleste andre håndsåper testes på dyr har jeg begynt å bruke Method - spesielt skumdispenseren gir litt luksusfølelse og såpene finnes både med og uten lukt og er milde for hendene.

Håper du finner noe du liker - Iherb er en jungelen av en butikk - utvalget er vanvittig stort. Også er det innmari gøy å bare titte litt - (og shoppe litt...) :P

Og en ting til, siden du er sånn guru. Har du noe deodorant-anbefaling? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...