Gå til innhold
Hundesonen.no

Bur til bilen


Recommended Posts

Hei!

Jeg har en staffe valp og en bil lik den på bildet (Ford Focus Trend). Har nå lenge fundert på hvordan jeg skal løse dette med bur i bilen og lurte i den forbindelse på om noen her inne har noen gode forslag? Har til nå brukt et stoffbur i baksetet. Skulle veldig gjerne fått flyttet frøkna bak i bagasjerommet (det er åpent fra bagasjerommet og inn i kupeen, men litt lavt).

ford-focus-1.6-tdci-trend-05.jpg

Forslag til steder man kan spesialtilpasse hundebur til bilen?

Ca pris?

Hadde egentlig basert meg på et herkules bur, men bilen min var ca den eneste bilen hvor ingen av herkulesmodellene passer :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har en staffe valp og en bil lik den på bildet (Ford Focus Trend). Har nå lenge fundert på hvordan jeg skal løse dette med bur i bilen og lurte i den forbindelse på om noen her inne har noen gode forslag? Har til nå brukt et stoffbur i baksetet. Skulle veldig gjerne fått flyttet frøkna bak i bagasjerommet (det er åpent fra bagasjerommet og inn i kupeen, men litt lavt).

Forslag til steder man kan spesialtilpasse hundebur til bilen?

Ca pris?

Hadde egentlig basert meg på et herkules bur, men bilen min var ca den eneste bilen hvor ingen av herkulesmodellene passer :(

Kunne noe slikt vært aktuelt? http://hundesonen.no...age__hl__bilbur

Foreldrene mine har det buret KristinR linker til i sin Focus Trend til en Wheaten Terrier. De har det største, litt kinkig å få inn (må legge ned baksetene), men det går inn. Mener de har det største av den typen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tips :) Det så veldig fint ut! Men er det kollisjonssikkert mon tro? Siden det er av plast tenker jeg! Det er litt av grunnen til at jeg vil bytte ut stoffburet nemlig ;)

Buret vil gi etter på en helt annen måte enn et helsveiset bur, men det tåler virkelig en trøkk. Min mor har et sånt bur i en Honda Civic Sport 2009 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville selv gått for Herkules bur, iom det er de sikreste burene til bil om ulykken skulle være ute.. Er du sikker på det ikke går ann å få bestilt slike bur med dine mål gjennom en dyrebutikk? :) Håper du finner et bur som er sikkert til hunden din og som samtidig passer bilen din! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...