Gå til innhold
Hundesonen.no

Hågakollens Isak og Vardekampens Bris - Runderingsbilder side 8


Frida og fuglehundene
 Share

Recommended Posts

Ja, Bris er faktisk like høy som Isak, men han ser større og mindre ut på samme tid :P Han er mer kompakt, litt kortere i ryggen, men like høy. Og litt kortere i hodet (men har et meget bra hode) :) Og så har han litt store nedre øyelokk, men de er mye bedre enn da han var mindre.

Det er så rart, for Bris er så seriøs og overlegen på alle oppstilte bilder, og så er det helt motsatt av hva han er :P Så ydmyk og barnslig :P Bare søt og god :)

Jeg ble kjempeglad for excellent, spesielt når han er så ung :D Og dommeren sa han bare trengte litt mer kropp, og det tror jeg kommer av seg selv når han vokser til og får mer muskler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 394
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ute på ny tur i går, sammen med en nabo. Vi var ute i 4,5 time, og bortsett fra en båndtur i dag så har de stort sett sovet fram til nå   Han har så økonomisk måte å løpe på han her....

I dag fikk jeg bildene fra da vi var hos fotografen, og jeg tenkte dere også kunne få se dem Fotografen er Rina-Bodil Brenden og hun holder til i Åsnes. Jeg vil virkelig anbefale henne

Blitt en stund siden sist jeg tok med kameraet på tur. I går var det -22 da vi gikk ut, og det ble bare 2,5 timer ute, for vi måtte snu da Bris ble veldig kald. Rakk å ta noen bilder allikevel, til tr

Posted Images

Så morro, gratulerer :D

Må si meg enig i uttrykket til Bris på bilder, han ser så "gammel og klok og overlegen" ut på en måte. Får det ikke helt til å stemme med lykkelige lille sprett-voffsen vi gikk på tur med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro, gratulerer :D

Må si meg enig i uttrykket til Bris på bilder, han ser så "gammel og klok og overlegen" ut på en måte. Får det ikke helt til å stemme med lykkelige lille sprett-voffsen vi gikk på tur med ;)

Hehe, nettopp :P Han er egentlig bare fjåsete og ydmyk, men prøver å gi et annet image på bilder :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

I dag fikk jeg bildene fra da vi var hos fotografen, og jeg tenkte dere også kunne få se dem :D

Fotografen er Rina-Bodil Brenden og hun holder til i Åsnes. Jeg vil virkelig anbefale henne :)

0888ca43-327c-42b2-8509-643843324469_zps

8a7685da-9487-47bf-bb5c-515a1a3b30ce_zps

45004954-da5c-464b-a04d-81719f3a98f8_zps

Jeg elsker dette bildet, det er akkurat slik jeg ville ha det :D

4a25db41-ae3e-480f-ab4f-9d4ba8b4e656_zps

Isak trikser

4c9df9ec-4f8e-4a76-be3a-67583a5f05d2_zps

De vakreste øynene :wub:

25645ec4-b76d-4540-be16-ad5f021e743d_zps

296fd6c4-ae7e-45f7-a858-89e805ae9345_zps

Bris kan også trikse

f8c3f34a-a9cd-4085-9ca5-e554691f154c_zps

513743ac-baac-45bd-8de8-82731163363b_zps

1dfb629e-9b05-4500-9b29-a49dcab3d744_zps

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :D Er veldig fornøyd og glad for at hun fikk tatt noen bilder av triksene de kan, det blir litt morsommere bilder enn bare rene portrettbilder :) Har mange flere jeg kunne velge mellom, fikk vel ca 130 bilder hvor jeg fikk 10 i stor størrelse uten stor signatur :)

Det forstår jeg godt, er derfor jeg ikke har klart å velge en annen rase. De jeg har møtt har vært så rolige og trygge, hengivne og glade hunder, og det er veldig viktig for meg :) Man finner jo dårlige individer her også, men jevnt over er det en flott familie- og jakt-, brukshund som jeg føler er litt undervurdert. De er også stort sett milde i gemyttet og omgjengelige med andre hunder. Jeg har engelsk setter nr tre og fire, alle fire har vært hanner, og alle har vært hunder som fungerer godt med alle slags type hunder.

Takk :D Ja, de er noen kule gutter :D Hvis alle hadde vært som de tror jeg det hadde vært lite krig i verden, de skjønner seg ikke på sånne ting som uvennskap og krangling :P

Takk :D Kult, det var faktisk min ide å sitte sånn og ta fra den vinkelen. Morsomt å få en annen vri på det :D

Ikke meningen å sitere alle inni ett sitat, men orker ikke å redigere det bort :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg har noen videoklipp dere kan få se. Vi kan begynne med Bris :) Han er en hund som aldri blir voksen, han kommer nok alltid til å være litt barnslig :P Han lever liksom i sin egen rosa verden der alt er bra, digger den holdningen! :)

Han har begynt å få på seg langline på tur i tilfelle vi møter noen. Han stikker ikke av og holder seg alltid i nærheten, men han mangler litt impulskontroll når det kommer mennesker/hunder. Han skal jo bare hilse jo :P Bris er vel en av få hunder som blir kjempeglad for å få på seg langline, for da kan han ta den i munnen og løpe rundt :D

Fikk ikke filmet når han er morsomst, det er egentlig med en gang han slippes løs, men her er det noen smakebiter :) Det bruker å være mye hopp og sprett og høyt tempo med en veldig uøkonomisk måte å løpe på, hehe :) Han blir litt sånn tullete lykkelig, det er herlig å se på :)

Det er viktig å ta med seg lina si ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er han når jeg prøver å trene. Det synes han er veldig kjedelig, så da prøver han alt han kan å være litt i veien. Han legger gjerne leker oppå magen min når jeg tar liggende øvelser, og gjerne oppå ryggen når jeg feks tar armhevinger. Det gjør treningsøkta litt morsommere, han er heldigvis ikke så plagsom, bare veldig søt ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...