Gå til innhold
Hundesonen.no

Turvenner på Romerike?


Recommended Posts

Noen som har lyst til å gå tur med oss, kanskje trene litt o.l i Romerike-området? Gjerne rundt Lørenskog, Rælingen, Lillestrøm-området. Flyttet til Norge igår og vi har ingen (!) hundevenner her.

Mr Russell har blitt litt sær når det kommer til hundevenner etter angrep, men i verste fall ville det vært god trening å bare gå tur i bånd sammen. Han foretrekker rolige, 'høflige' hunder som ikke dasker med labber og hiver seg over han.

Ikke nødvendig for meg at hundene MÅ leke og komme overens, vi kan gjerne gå tur med litt avstand e.l

Denne uka og i helgene får vi låne bil, så jeg kan gjerne kjøre et stykke, men når jobb o.l begynner må vi nok holde oss lokalt til Lørenskog (flytter til Rasta) i ukedagene før vi får kjøpt oss egen bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En helg i ny og ne kan vi sikket være med :) Jeg er jo mest på Ås (studerer), men hender jeg er hjemme hos a'mor i helgene, på Fjellhamar i Lørenskog. Chessea gidder stort sett ikke leke med noen, og hun liker hannhunder mye bedre enn tisper :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kuult :) Høres bra ut. Her er det heller ikke veldig stor interesse for å leke med andre hunder, med mindre de er super dempende og 'høflige' og i tillegg liker 'jageleken'. Hundeleking er ikke et must uansett, min er så sær. Hadde vært kult å gå tur med noen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...