Gå til innhold
Hundesonen.no

"Ikke..." - tråden for gode råd!


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ikke bruk en stor, brukt tekopp for å skuffe hundemat i hundeskåla, og sett koppen tilbake på benken sånn at kjæresten din lager kaffe i den og lurer på hvorfor kaffen smaker kylling .

Ikke kjøp bil før du faktisk har sjekket om du får den inn i garasjen..

Ikke tro på jenta bak kassa på bensinstasjonen som påstår at det ikke beitet noen dyr i skogen du skal kjøre i. Om du tror på henne, ikke bli sjokkert når det plutselig står en ...<br />midt i v

Posted Images

Ikke tro på jenta bak kassa på bensinstasjonen som påstår at det ikke beitet noen dyr i skogen du skal kjøre i. Om du tror på henne, ikke bli sjokkert når det plutselig står en ...post-10128-13447692060454_thumb.jpg<br />midt i veien. Og for Guds skyld, ikke tro at kua ikke blir sint når du forsiktig prøver å kjøre forbi den. Kua har nemlig stor tro på at din halvbulka skranglekasse av en bil er interessert i å drepe kalven dens, og et forsvarsbehov deretter.. Og når du innser at kua blir grisesint, ikke tramp gassen i bånn, i panikk for at kua skal hoppe inn i bilen og jule deg opp.. Du ender opp med dårlig samvittighet for at du spolte opp 15 tonn grus midt i trynet på kua resten av kjøreturen..

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glem igjen en pølse med vogh i bilen til moren din etter å ha vært på besøk. Det lukter nemlig ikke så godt i bilen etter at pølsa har eksplodert på grunn av varme. :aww:

Minner meg om:

Ikke legg fiskene du fikk i gave i bagasjerommet for å unngå lukt på kjøreturen hjem. Du glemmer den garantert, og du unngår overhode ikke lukt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg om:

Ikke legg fiskene du fikk i gave i bagasjerommet for å unngå lukt på kjøreturen hjem. Du glemmer den garantert, og du unngår overhode ikke lukt!

Og minner meg om, ikke legg bæsjeposen bak i bilen fordi det ikke var søppelbøtte der du avsluttet turen, den ligger garantert der dagen etter og lukter verre enn noensinne. Eller enda bedre, den ligger der fremdeles på kvelden, etter å ha stått i solsteken og du skal kjøre noen venner et sted :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og minner meg om, ikke legg bæsjeposen bak i bilen fordi det ikke var søppelbøtte der du avsluttet turen, den ligger garantert der dagen etter og lukter verre enn noensinne. Eller enda bedre, den ligger der fremdeles på kvelden, etter å ha stått i solsteken og du skal kjøre noen venner et sted :)

Eller, hunden har garantert trakka hol på han idet han hoppa ut, slik at det ligg bæsj utover bagasjerommet og luktar slik bæsj luktar etter eit døgn i lukka bil i steikande sol...

Dessutan er det garantert du som har gjort tabben, medan du lånte kona di sin bil, slik at kona blir sur... :aww:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glem igjen en pølse med vogh i bilen til moren din etter å ha vært på besøk. Det lukter nemlig ikke så godt i bilen etter at pølsa har eksplodert på grunn av varme. :aww:

Haha! Jeg må bare signere den her! Ihvertfall ikke la en pølse rulle under setet når du har en kompis som er snill og kjører deg, for da vil bilen lukte verre og verre uten at noen klarer å finne ut hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Jeg må bare signere den her! Ihvertfall ikke la en pølse rulle under setet når du har en kompis som er snill og kjører deg, for da vil bilen lukte verre og verre uten at noen klarer å finne ut hvorfor.

Herlig :lol: Ble den borte eller? Lukta altså. Den forsvant aldri fra muttærn's... Den ble skrota. :aww:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig :lol: Ble den borte eller? Lukta altså. Den forsvant aldri fra muttærn's... Den ble skrota. :aww:

Uff, den bilen lukta så vondt at den til og med ble nekta adgang inn til fellesgarasjen der eieren av bilen jobba. Til mitt forsvar så var det ikke bare jeg som hadde kjøpt v&h så det kaaan jo hende det ikke var min pølse. :angel:

Lukta er fortsatt ikke borte, men bilen er i bruk. Den har blitt mye bedre ihvertfall og får nå komme inn i garasjen igjen. :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...