Gå til innhold
Hundesonen.no

"Ikke..." - tråden for gode råd!


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ikke bruk en stor, brukt tekopp for å skuffe hundemat i hundeskåla, og sett koppen tilbake på benken sånn at kjæresten din lager kaffe i den og lurer på hvorfor kaffen smaker kylling .

Ikke kjøp bil før du faktisk har sjekket om du får den inn i garasjen..

Ikke tro på jenta bak kassa på bensinstasjonen som påstår at det ikke beitet noen dyr i skogen du skal kjøre i. Om du tror på henne, ikke bli sjokkert når det plutselig står en ...<br />midt i v

Posted Images

- ikke legg lommeboken eller bilnøklene dine i en pose, glem at de er der for så å bruke posen som søppelpose som du senere kaster...Det værste er at dette var to separate hendelser, lommeboken fikk jeg heldigvis tilbake, men det kostet meg 3000 og fikse nye bilnøkler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Ikke len deg over doen med ting i lomma!

Hihi, har ødelagt ikke mindre enn TRE jobb-telefoner på et år pga det. Hekter den på buksa, også glemmer jeg det når jeg skal bøye meg over en svær "dam" for å fange fisk. PLOPP :P

- Ikke regn med at gubbens "ferdig om 5 minutter" faktisk vil si at han er ferdig om 5 minutter. Beregn MINST 20 minutter ekstra.

- Ikke gå ut ifra at gubben vet hvor lang en lang tur er. Gi han spesifikk antall minutter evt kilometer.

- Ikke lakk neglene mens du venter på en telefon. Neglakk i håret, neglakk på mobilen, ødelagt lakk på fingrene.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke legg igjen telefonen i en ukjent butikk langt inne i Sverige når du er av gårde alene på hundekurs. Det er nemlig ikke sikkert butikkdamen både tar vare på den OG beroliger faren din når han ringer.

Ikke legg en mappe med viktige papirer på biltaket og kjør av gårde i regnvær. Ikke sett noe som helst på biltaket faktisk, kaffekopper ramler også av i fart dessverre. Lommebøker også. (noen lærer saaaakte)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Ikke lag Taco og gled deg til middag før du har sjekket at du har tortilla (det er ikke det samme uten!)

Ikke legg en mappe med viktige papirer på biltaket og kjør av gårde i regnvær. Ikke sett noe som helst på biltaket faktisk, kaffekopper ramler også av i fart dessverre. Lommebøker også. (noen lærer saaaakte)

Nå vet jeg dessverre ikke hvor bilde er, men jeg glemte kaffekoppen min på taket på et hundetreff, det var derimot der når jeg parkert pga takstativ!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- ikke legg lommeboken eller bilnøklene dine i en pose, glem at de er der for så å bruke posen som søppelpose som du senere kaster...Det værste er at dette var to separate hendelser, lommeboken fikk jeg heldigvis tilbake, men det kostet meg 3000 og fikse nye bilnøkler...

Og spesielt ikke når du befinner deg i Skottland kanskje. :whistle:

Ikke sleng en pose med matblodbokser hensynsløst inn i bilen når det er flere timer til du er hjemme ved en fryser. Det er ikke sikkert at alle bokser holder seg hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Ikke (!!!) stå på dørkanten og si BØ!! og hoppe frem i et rom på sykehuset du tror bestemoren din ligger på, spesielt ikke når det er på hjerte og lungeavdelingen og bestemoren din iløpet av dagen har byttet rom uten at du har fått beskjed om det :rofl::innocent::rofl:

-Ikke spis ostepop og ta ut hvitt tøy av vaskemaskinen uten å vaske hendene, gjelder også lesing av aviser.

-Ikke begynn å bake og tro at du har alt du trenger, jeg hadde akkurat med sirup igjen til cookies, men lærte den leksa.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...