Gå til innhold
Hundesonen.no

Wordpress spørsmål


MonicaT
 Share

Recommended Posts

Jeg drar opp denne tråden :)

Jeg ønsker å bruke wordpress som hjemmeside, og har nå lastet wordpress ned på min server. Jeg ønsker at alle sidene utenom "Blogg" skal være blanke. Altså uten kalender, "siste innlegg" osv. Hvordan gjør jeg dette når det ikke kommer opp som et alternativ? :)

Kan jeg laste ned noe? :)

Hos meg endret jeg det i sideatributter på hver side, til one column, no sidebar fra standardmal.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 207
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mest sannsynlig har du f.eks .htaccess fil og andre skjulte filer i mappa. Du må vise skjulte filer i ftp program. Godaddy har vel bare gjort det enkelt slik at du kan installere WP med et klikk. Man

Lag en side som heter blogg som er tom, og velg at innleggsiden skal være på den.

Posted Images

Hos meg endret jeg det i sideatributter på hver side, til one column, no sidebar fra standardmal.

Men på det temaet jeg har valgt så får jeg bare opp "standard mal" og "Links page" . Derfor lurer jeg på om det er noe jeg kan laste ned? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs vel hvordan tema man har (jeg har WEAVER)

attachicon.gifUntitled-1.jpg

Om det er flere sider jeg vil ha side menyene på, så huker jeg ikke av

Jeg har sidemeny på bloggen, men ikke på de andre sidene mine (www.jakthund.net)

Bildet er litt lite, men jeg vet ikke om jeg har samme alternativer. Når jeg trykker på "sider" så får jeg kun opp sidene mine. Ikke de valgene du får :)

Er det noen som vet hvordan jeg kan få en side i menyen til å bli direktelink til en annen side? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildet er litt lite, men jeg vet ikke om jeg har samme alternativer. Når jeg trykker på "sider" så får jeg kun opp sidene mine. Ikke de valgene du får :)

Er det noen som vet hvordan jeg kan få en side i menyen til å bli direktelink til en annen side? :)

Så først nå at bilde ble litt liten. Skal lage den større når jeg kommer hjem.

Du må inn på selve siden (på hver side om det er flere sider) og så huke av.

Når du er inne på siden som skal bli undeside, så har du på høyre side noe som heter "foreldre"

Der velger du hvilken side (slik som mitt galleri, om det er sånn du mener)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...