Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundehjørnet i Ski - noen soniser der? :)


Gjest
 Share

Recommended Posts

Vi har oppdaget det fantastiske "Hundehjørnet" i Ski, og vært der et par ganger med Melvin uten at det har vært noe særlig andre hunder der. Så jeg lurte på om det er noen andre her på hundesonen som pleier å være der? Hadde vært kjekt å hatt noen faste hunder og lekt med istedet for å møte på forskjellige hver eneste gang vi drar dit ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tar turen innom i ny og ne, men da har det først og fremst vært avtalte treff på tidspunkt det ikke tar helt av der. :)

Ja, vi har i hovedsak dratt dit på formiddagene for å unngå rushet - da er det veldig stille der :) Hvor mange hunder er det der på ettermiddagene, sånn ca?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest janson

Ja, vi har i hovedsak dratt dit på formiddagene for å unngå rushet - da er det veldig stille der :) Hvor mange hunder er det der på ettermiddagene, sånn ca?

Litt usikker på ettermiddagene, men har sett opp mot 15 stk der i helgene og det blir litt vel heftig, spesielt når ikke alle er like hyggelige..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiko er ingen frislippshund lenger, men Imouto kunne nok hatt moro av noe sånt. Dessverre fikk hun en skikkelig ubehagelig opplevelse med "verdens snilleste bikkjer" da jeg slapp henne i Drammen hundepark for noen uker siden, så nå blir det dårlig med sånt igjen, det tåler ikke hjertet mitt. :P Jeg ante ikke at dette fantes i Ski, flott med frislippsmuligheter for dem som trenger og ønsker det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...