Gå til innhold
Hundesonen.no

Digitale tegninger/malerier F


Recommended Posts

Pga dårlig råd tror jeg at jeg skulle prøvd å tatt noen tegneoppdrag for å hjelpe lommeboka litt.

Nettbutikken min er ikke helt fungerende ennå, får ikke til å gjøre slik at man kan betale med en gang osv. så hvis noen vil ha noe tegnet må dere sende meg en mail eller PM. :) Jo bedre kvalitet det er på referansebildene dere sender med. Send gjerne med bilder som ikke er forminsket og har opprinnelig størrelse og kvalitet. Dere betaler ikke før jeg er ferdig med bildet, med mindre dere vil forhåndsbetale. Må bare snike med at jeg bruker mye tid på tegningene mine, så er fint om folk holder avtalen og betaler når jeg er ferdig slik at jeg ikke har brukt XXx antall timer på noe "forgjeves" :)

Tegner også andre ting enn hunder og pelskledde ting om det er ønskelig.

6699060383_806a1924ae_b.jpg

5416090302_e1aaee3a89.jpg

5263661124_6cf1890a57.jpg

5225298186_c00933e36d_b.jpg

5213620874_efe57042a2_b.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra 200, kommer ann på størrelsen på tegningen og om det er helfigur eller portrett og mye/lite detaljer. Prisen blir vi enige om "sammen" etter jeg har fått referansebilder og eventuelle ønsker/ideer kjøper har for tegningen. :) Da sender jeg med printvennlig versjon som man kan legge rett på minnepenn og dra til fotobutikken for å skrive ut etter egne ønsker, f.eks om det skal forstørres eller forminskes og legges til ramme. Sender også med en noe mindre versjon av bildet som kan brukes som kjøper vil på nett uten at jeg trenger nevnes noe sted (blir å være en liten signatur på bildet)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg lett! :) Bare å sende en mail til aussieglis(@)gmail.com med referansebildene du vil at tegningen skal ha utgangspunkt fra, og eventuelle ønsker, .f.eks på bakgrunnen :)

Du har fått mail. :| Du får gjøre så godt du kan, for jeg er elendig på å forklare, elendig på å bestemme meg og på toppen av det hele så vet jeg ikke helt hva jeg ser for meg. Jeg vil bare ha et bilde som jeg i mange år framover kan se på og si at ja det er min Ivo og sånn var han :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

NYHET! Nå kan man bestille tegninger via hjemmesiden min. Bare å trykke på linken under, fylle ut skjemaet og legge ved referansebilder så har du sendt inn en bestilling. (selv om jeg vil sende "kvitteringer" til de som jeg begynner på, kan jo tenkes at jeg må si nei til noen om de blir for store/vanskelige)

KLIKK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke? Jeg har jo begynt på tegningen din, er godt igang, om alt går etter planen er den nok ferdig om max noen dager. :) Ligger et utkast i bloggen som er noen dager gammelt, har kommet enda lengre nå.

så bra! *inn å titte* :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...