Gå til innhold
Hundesonen.no

Agilityvideoer


Barney
 Share

Recommended Posts

Er det noen som har/har sett "Success with one jump" (Susan Garrett) eller "Great dog..shame about the handler" (Greg Derret)? Vurderer å kjøpe en av de, men kunne tenkt meg å vite litt mer hva de inneholder. Er det kun handling, eller er det andre ting som gjennomgås også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har/har sett "Success with one jump" (Susan Garrett) eller "Great dog..shame about the handler" (Greg Derret)? Vurderer å kjøpe en av de, men kunne tenkt meg å vite litt mer hva de inneholder. Er det kun handling, eller er det andre ting som gjennomgås også?

Jeg har "great dog - shame about the handler", helt grei ift handling og svinger men jeg synes Silvia Trkman sine filmer er VELDIG mye bedre.

Men nå er ikke jeg en "Gregorianer" da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har alle videoene som Silvia har lagd, syns de er veldig bra. Skulle bare bestille en, og endte opp med alle sammen :P

Jeg er helt nybegynner innen ag, og det er vel med selve handlingen jeg sliter mest. Hunden er flink, men jeg syns det er vanskelig å se løsninger, og tenke seg til hvordan man jeg skal plassere meg ifh til hinderne og hunden. så da kan jeg klanskje få endel ut av Greg Derret videoen hvis den inneholder endel basisting?

Er det sånn at disse "guruene" har hver sin måte å handle på, eller er det samme hovedprinsipper de bruker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hehe, jeg har alle videoene som Silvia har lagd, syns de er veldig bra. Skulle bare bestille en, og endte opp med alle sammen :P

Jeg er helt nybegynner innen ag, og det er vel med selve handlingen jeg sliter mest. Hunden er flink, men jeg syns det er vanskelig å se løsninger, og tenke seg til hvordan man jeg skal plassere meg ifh til hinderne og hunden. så da kan jeg klanskje få endel ut av Greg Derret videoen hvis den inneholder endel basisting?

Er det sånn at disse "guruene" har hver sin måte å handle på, eller er det samme hovedprinsipper de bruker?

Haha, sånt som skjer det! :P

I forhold til å få inn handlingen i kroppen så vil jeg absolutt anbefale at du kommer deg på et kurs. Nå vet jeg ikke hvor i landet du holder til, men det er jo nok av flinke agilityfolk rundt om :)

Noen fellestrekk vil man jo se, men det er jo endel forskjellige stiler rundt om.

Det ligger også mye bra, både fra trening og konkurranser, på youtube.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...